לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  leeel

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2008

זה מה שנשאר.


כבר תקופה שלא הייתי פה ,

אין לי כלכך זמן לבלוג.אין לי זמן לעצמי אפילו.

אני אעדכן בקצרה כדי שלא ימחקו לי את הבלוג . .

 


לא יודעת מה לחשוב, לא יודעת מה להגיד.
הכל מסובך.
רק הלב הזה עוד עומד על שלו - הוא עוד אותך רוצה .
אני לא מביטה אל התקווה,
היא כבר לא באופק.
אתה לא שם.
יש רק צל שחור,
צל שמוכיח את כל הכאב, האכזבה ממך,
את כל ההבטחות שלא התקיימו,
הציפיות שלא התממשו,
ובעיקר את האהבה שהתנפצה.
נכון, השתנית.
הדיבור שלך נהיה מלוכלך,
כאילו אתה לא זוכר בכלל מה הייתי בשבילך.
זה לא משנה,
כל הבנים באמת אותו הדבר.
עכשיו אני בשלי,
אתה בשלך.
נותן לעצמך לזרום,
לא משנה לאן.
אם זה לעשות שטויות עם האנשים שאני לא סובלת,
או אם זה סתם לחרמן איזה אחת שהכרת.
ואני שם,
במעגל הזה איתך,
אך נותנת לכאב להימרח, ולא פוגעת באחרים כדי לשכוח אותך.
למרות,
שיש עוד הוכחות שאתה אוהב אותי.
וסתם משחק אותה גיבור.
אני לא ממשיכה עם זה,
לא ממשיכה יותר עם משחקי פוזה,
לא ממשיכה עם משחקי כבוד וגאווה,
לא אכפת לי שאני מתגעגעת.
כלום כבר לא מעניין.
אני לא מביטה אליך, לא מביטה אחורה.
אני צועדת קדימה כי העתיד שלי שמה ילד.
למרות שתמיד חשבתי שאתה תיהיה העתיד שלי,
אבל כן, מסתבר שטעיתי, ובגדול!
אתה לא נועדת לי, אנחנו לא מתאימים, אתה מבין ילד?
בחיים גם לא התאמנו.
אתה לא בשבילי, והלב שלך - לא יודע מה זאת אהבה 3>
אתה יודע מה?!
אני לא מצטערת על כלום.
אני פשוט כואבת את העובדה שכ"כ מהר שכחת,
שכחת מי הייתי בשבילך, ומה אני היום.
אני מאחלת לך את הטוב ביותר,
עם איזה פרחה שתבחר - יש לך מלא.
אני יודעת שתיהיה מאושר בכל מקרה גם אם זה לא איתי,
אבל לא תיהיה מאושר כמו שהיית איתי.
זה לא משנה, אין כמותי, ולא תמצא - בזה אני בטוחה.
תודה לך, על מה שעשית למעני..
ועל הכאב שעכשיו אתה נותן לי -
זה בסך הכל נותן לי השראה ללמוד להבא - לחבר הבא שלי.
שלום אהוב שלי, שלום.

 

 


ואי נמאס ליייייי מהכל , מהכל ומכולם :(

בא לי לישון ולקום עוד 10 שנים

כשיהיה לי רשיון שיהיה לי רכב,

שתהיה לי דירה..שיהיה לי חשבון בנק !!!! שיהיה לי כססף משל עצמי

שיהיה לי חופש !!!!!!!!!!!!!!!!!!111

 

בקיצור ..פסח עכשיו

אז תשמינו 10 קילו ממצות ומעל האש

תתגעגעו ללחם.. והכי חשוב תהנו ותנצלו את החופש :]

 

 

נכתב על ידי leeel , 16/4/2008 00:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,495
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לleeel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על leeel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)