לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  leeel

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

קשה לשכוח ,קשה לסלוח 3\>



אני אוהבת אותך..תמיד אהבתי,
מהרגע הראשון
התאהבתי באיך שאתה מדבר,איך שאתה מחייך
התאהבתי בקול שלך ,בהומור שלך ,התאהבתי בכל דבר בך.
אני נושמת אותך,אני חייה אותך בכל רגע נתון בחיים שלי,
אם זה במחשבות,
אפילו סתם באמצע היום שאני נזכרת בך
וגם בחלומות בלילה.
הכל אצלי מתקשר אלייך
כל דבר..
אני אוכלת וחושבת עלייך,
רואה טלויזיה ומדמיינת את דמותך
מקשיבה בשיעור וכותבת את השם שלך
כל הודעה שלך מחדש מצמררת אותי,
כל פעם שאני שומעת את השם שלך אני מתרגשת מחדש
כל פעם שהיית אומר את צמד המילים "אני אוהב אותך"
היה מעביר בי אושר ושמחה שרק אתה יכלת לגרום להם.
וזה נכון שהאמנתי במשהו שלא היה קיים,רגש שלא היה אמיתי,
אולי כי זה היה נוח,אולי כי סירבתי להאמין ששוב זה קורה
ואולי בעצם זה השתלם לי ..
ואתה ?אתה לא יודע מה זה אהבה,מה זה רגש
אפילו לשנוא אתה לא יכול או סתם לחבב מישהי.
בשבילך?רק אתה קיים,וזה בסדר.
אם היית אומר לי מההתחלה שאתה לא אוהב ,לא הייתי עושה כלום
זה לא שאני יכפה עלייך או יכריח אותך,
זה לא פעם ראשונה שאני מתאהבת וזה לא הדדי
אני מאמינה שהיתי מתמודדת עם זה
אבל להאכיל אותי סרט חודשיים ..צריך אומץ בשביל זה,וכנראה שהיה לך אותו,אולי יותר מדי.
רק אתה.....הצלחת לגרום לי
לאהוב לסבול לשנוא לבכות לצחוק להתרגש לשמוח ולהיעצב בו זמנית
ורק אתה..קטלת במו ידייך את כל הרגש הזה,
הרסת אותי עם המילים שלך
שברת לי את הלב לאלף רסיסים עם השקרים
מוטטת אותי עם הבגידות שלך
ובכל זאת ,אני לא מצטערת..על כלום
לא על שהכרתי אותך,לא על שהתאהבתי בך,לא על זה שפגעת בי ,הכאבת לי,הרסת אותי,שברת אותי מבפנים
על כלום אני לא מצטערת ,אני גם לא מודה לך על זה
כי זה לא גאווה גדולה ולא הייתי מאחלת את זה לאף אחד,
אבל זה היה טוב בשבילי,עשית לי בית ספר מה שנקרא.
נתת לי להתמודד עם המציאות ,עם האמת שלי.
אני מאמינה במשפט "מה שלא הורג אותך,מחשל אותך"
אז נכון האהבה שלי אלייך לא תהרוג אותי,
וכמה שאני ירצה לשכוח אני לא אוכל ,
ואם תבקש ממני לחזור?אתה הרי יודע שמיד אני יסכים בלי לחשוב פעמיים בכלל ..
ותוך כדי מחשבה שאני משחקת באש ושוב אני עלולה להיכוות ,
אבל רק המחשבה שנהיה שוב יחד..שאני אנשק אותך ,אפילו פעם אחרונה...מלהיבה אותי.
המחשבה שתהיה שלי,ושאני יהיה שלך ,מחייה אותי מחדש.
אבל גם בחלומות הכי טובים ויפים שלי זה לא יקרה ,
וגם עם כוח הרצון הכי גדול ,אתה לא תהיה שלי.
רק תדע ששום זמן שבעולם יצליח למחוק אותך מהלב שלי,מהזכרון שלי
שום זמן שבעולם לא יצליח למחוק את הרגש ..את האהבה הזאת אלייך
אתה חקוק אצלי .
זה כלכך כואב כל הסיפור ,
ואין עוד הרבה להגיד
מה שהיה נגמר
זה לא היה לטובה וגם לא לרעה,
אני רק יודעת..שאני אוהבת אותך.

 


היה לי את הפורים הכי מדהיםםםםםםםםםם שיכול להיות,

פשוט מושלם ,אין דברים כאלה!
אני מאושרת :)

כל מה שרציתי קרה,אפילו מעל ומעבר.

אחאח ... איך שהגלגל מסתובב

אתה עוד תחזור על 4 ;-)

נכתב על ידי leeel , 21/3/2008 15:56  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,495
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לleeel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על leeel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)