לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אימוץ יחידני


על אימוץ יחידני (אימוץ ע"י פנויות\ים) בארץ ובחו"ל

כינוי:  יסמין@

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ראיון עם האב היחידני שאימץ בגואטמלה


גלובוס

כן, אותו אב יחידני שהופיע בתוכנית "אימא יקרה לי" מתראיין ומספר בצורה מאוד מרגשת על הפגישה הראשונה עם בנו שמלאו לו כבר 3 ועל מה שהתרחש מאז ועד היום.

 

אבל אני לא יכולה להתאפק: למה זה היה כל כך חשוב שוב לספר מה הוא והוריו חשבו כשראו את התמונה הראשונה של הבן, מדוע שוב היה צריך להזכיר את עניין הפרוטקציה ולהזכיר שם של אישה שעזרה להם. והכי לא מובן לדעתי: לשם מה נמסר פרט אישי-ביוגרפי של הבן (שיש לו אח ואחות שגרים בארה"ב). לשם מה כל עם ישראל צריך לדעת את זה לפני הילד? אין לו זכות לפרטיות?

נכתב על ידי יסמין@ , 18/11/2007 21:34   בקטגוריות אבות יחידניים מבחירה שאימצו, אימוץ יחידני בגואטמלה, ראיונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד אהבה של אימא - ראיון ברדיו


 

מחקר

 

ראיון ברשת א' עם אימ"ב מפורום יחידניות מבחירה - המשפחה על הספר ילד אהבה של אימא

 

חלק א

חלק ב

חלק ג

חלק ד

חלק ה

 

ניתן לרכוש את הספר באמצעות פנייה לכתובת מייל זו:

[email protected]

 

פרטים נוספים באתר שהקמתי לספר:

http://www.geocities.com/lovechild9_05

נכתב על ידי יסמין@ , 30/10/2007 09:14   בקטגוריות איך להסביר אימוץ, אימוץ יחידני, אימ"ב ועוד, סיפורים לילדותים, ראיונות, אימ"ב  
3368 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ראיון עם יוצרת הסדרה "אימא יקרה לי" שאומצה בארץ


 

 

בנענע10 מתפרסמת כתבה וראיון עם  יוצרת הסדרה "אימא יקרה לי" והעורכת הראשית: ללכת עד הסוף

כותרת משנה: "בגיל 10 חודשים אומצה ציפי ביידר ע"י זוג הורים אוהבים. 34 שנים אחרי, היא יוצרת את "אימא יקרה לי", סדרה חדשה העוסקת בכוח המניע אנשים ללכת עד הסוף כדי להפוך הורים. ראיון".

 

בראיון מספרת ציפי ביידר את סיפור האימוץ שלה וגם על הסדרה. בראיון היא מספרת שפתחה את תיק האימוץ וגם פגשה את היולדת, והיא לא כועסת עליה אבל לא היה ביניהן חיבור. בהמשך היא מספרת על הוריה "זכיתי בהורים שהם המתנה הגדולה של חיי", ו"אני מאמינה שלמעלה היה כתוב שאני צריכה לגדול אצל ההורים המאמצים שלי". והיא מוסיפה: "האישיות והמכלול זה הם, ומה שהם נתנו לי כל השנים. ההתנהלות שלי, יחסי האנוש שלי, הכול מהם. הערכים שלי והבן אדם שאני היום, הם תוצאה של הגידול שלהם, של האהבה והביטחון שהעניקו לי כל השנים... כשהורי אימצו אותי, הם בעצם הגשימו חלום".

 

וכך היא מספרת על הפרק שישודר היום: "את פרק האימוץ אני מקדישה להורים שלי, שנתנו לי את הביטחון ואת כל מה שאני היום. היה לי חשוב ללוות את התיעוד, לפתוח אותו, ולהראות צדדים חיוביים באימוץ. אחד מן הזוגות שעברו טיפולי פוריות ממושכים, החליט בהשפעת פרק האימוץ, להירשם לאימוץ ילד מדרום אמריקה. אם עוד אנשים יושפעו לטובה, מבחינתי עשיתי את שלי".  ואחר היא מספרת על המפגש המרגש שנראה היום בין האם לבין בתה בגואטמלה.

 

בקיצור, ראיון מרגש, ונראה לי די ברור שגם הסדרה תהיה מרגשת ביותר, ובייחוד הפרק של היום.

נכתב על ידי יסמין@ , 9/10/2007 19:06   בקטגוריות א\נשים שאומצו, אימוץ בארץ, סרטים ותוכניות TV על אימוץ, פתיחת תיק אימוץ ומפגש עם המולידים, ראיונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום בערוץ 10: מסע האימוץ של אימ"ב בגואטמלה


 

 

"אימא יקרה לי" היא סדרה בת 6 פרקים, העוסקת בדרכים שונות להפוך לאם. היא תשודר בערוץ 10 בימי ג', החל מהיום ה-9.10,  משעה 21.45 .

 

הנה כתבה שהתפרסמה בנענע10 על התוכנית: אימא יקרה לי

כותרת משנה: "מיקי חיימוביץ' יוצאת למסע אינטימי ומרגש בעקבות נשים, המוכנות לעבור דרך קשה ומייסרת, על מנת להגשים את החלום, ולחבק בסופו ילד". 

 

בפורום אימוץ בתפוז כתב נציג של ערוץ 10 ופרסם קובץ וורד המכיל תמצית של הסדרה ושל הפרקים השונים.

הפרק שישודר היום נקרא  "אימא יש רק אחת", והוא יתמקד באורי שנוסעת לגוואטמלה לאמץ תינוקת כאם יחידנית מבחירה. כלומר, מדובר באימוץ חו"ל של אימ"ב. נשמע לי מאוד מעניין.

 

והנה תקציר הפרק הראשון שישודר היום.

וכאן ניתן לצפות בתוכנית דרך האינטרנט. יש לבחור ב: פרק 1.

 

אני מאוד מקווה שהתוכנית תצליח להציג בצורה טובה ונאותה את הדרכים השונות להפוך לאם.

נכתב על ידי יסמין@ , 9/10/2007 08:39   בקטגוריות אימוץ יחידני בחו"ל, אימוץ יחידני בגואטמלה, סרטים ותוכניות TV על אימוץ, ראיונות, סרטים וסרטונים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד אהבה של אימא - ראיונות ברדיו וב-TV


 אימב 

נועה שמעוני מפורום יחידניות מבחירה - המשפחה התראיינה השבוע לכבוד פרסום המהדורה הפרטית של הספר "ילד אהבה של אימא" מחקר

 

יעל דן ראיינה אותה בתוכנית הצהריים של גלי צה"ל.

ניתן להאזין לראיון כאן:

http://www.youtube.com/watch?v=y10WMZnV5jk

 

אפרת רייטן וקובי אוז ראיינו אותה בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 TV

ניתן לצפות בראיון כאן:

http://www.youtube.com/watch?v=xXoKPia3lCw

 

כל הכבוד לנועה כן שהציגה יפה, בשלווה ובנחת את הנושא של אימהות יחידניות מבחירה, את נושא ה"אין אבא", את הספר ילד אהבה של אימא, ועוד.

נכתב על ידי יסמין@ , 23/8/2007 19:22   בקטגוריות אימ"ב, איך להסביר אימוץ, אימוץ יחידני, אימ"ב ועוד, סיפורים לילדותים, ראיונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



27,712
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליסמין@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יסמין@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)