לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  because of yoU I'm Still Alive

בן: 34

ICQ: 6999520 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

לא יכול יותר



אני פשוט לא יכול יותר
לא יושן לא אוכל
החיים שלי מרגישים ריקים בלעדיה
אני לא יכול לחשוב על חיים שהיא לא איתי
אני רוצה לדעת כל כך מה עובר בראש שלה
מה ההרגשות שלה
אני מרגיש כל כך בודד
אין עם מי לדבר
נטוש לבד
שואלה אף אחד לא עוזר
אני רוצה לחזור אליה רוצה כל כך
הייתי מוכן להחליף איתה חיים ליום אחד שתבין אותי ואני אותה
שתראה את אהבה שלי אליה
אין לי פשוט מה כבר להגיד
אני מרגיש שואלה עם אני לא ירשום פה ולא ידבר עם מישהו
אני פשוט ירגיש שאני מעדיף להתאבד
אני מרגיש שדיי ניגמר הכול
היא חלק גדול מהחיים שלי
חלק שאני לא יוותר עליו
חלק שאני אוהב מאוד ומתגעגע אליו
אני פשוט לא מחזיק מעמד בלחכות
הכאב שבלב שלי רק גדל וגדל
אני מרגיש שאני לבד ואף אחד לא פה בשבילי
מנסה לדבר עם אנשים וכל אחד נותן עצות מטומטמות
אל תקח קשה תעשה ככה תעשה ככה
אנשים לא מבינים כמה שהיא חשובה לי
לא מבינים לאן אהבה שלי מובילה
אהבה שלי היא רק אליה
וברגע שעם זה יגמר הלב שלי יסגר
אני לא ירצה יותר כלום
האנשים שסביבי מנסים רק לעזור
אבל בלי לשים לב רק פוגעים בי עוד
אני לא יכול שלא לחשוב עליה לצידי אני רואה אותה כי הצד המשלים שלי
אני רק יושב לבד בשקט מסתכל על הקיר ופוחד שהכול יגמר
אני לא יוכל יותר להיות לידה אני ירגיש רק פגוע
מה אני יעשה מה ? !
נכתב על ידי because of yoU I'm Still Alive , 3/12/2009 23:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbecause of yoU I'm Still Alive אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על because of yoU I'm Still Alive ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)