לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זמהאלם זאת מילה מוזרה... נמ


בובה מזוכיסטית מפח.

כינוי:  yaniv_hamagnivXDD

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

היא לא שמה לב


עוד שבועיים וחצי הוא טס לקנדה לשנה.
יש לי את המבחן הזה על הראש, והיא לא מרשה לי לצאת עם חברים כי אני לא עושה שיעורים. אבל במילא מהדיכאון אני לא אצליח לפתור שום שיעורים.
עוד שבועיים וחצי הטיסה.
שבועיים וחצי.
אני עומדת לידה, בוכה, עם 2 חתכים ביד וחתך אחד בבטן, והיא לא שמה לב
היא פשוט מדברת ומדברת על כמה שאני לא בסדר שאני לא עושה את השיעורים.
היא לא מבינה שאני לא יכולה לעשות כלום. המוח שלי כבוי.
יושבת בחדר, מסניפה דבק, חותכת את הגוף, בוכה, מקללת, מרביצה לעצמי, לרהיטים. והיא אומרת לי ללכת לישון.
אבל זה לא יעזור.
תנסי
מה זה יעזור
אם תלכי לישון יהיו לך אנרגיות
אנרגיות למה
לפתור עוד תרגילים! מחר תפתרי עוד ויהיה לך כוח.
שבועיים וחצי.
אולי אפילו שלושה.
הדיכאונות מתחילים כבר עכשיו.
והגעגועים.
כל פעם כשהוא חוזר הביתה, או כשאני צריכה, עוד חלק בי מת. מתמוסס.
שונאת מטאפורות.
שבועיים וחצי.
נכתב על ידי yaniv_hamagnivXDD , 15/7/2009 01:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





840
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaniv_hamagnivXDD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaniv_hamagnivXDD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)