לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כי שירי הוא עלה ברוח, הנידף, השכוח, הוא האור הרך הניפקח בלילותי, הוא אתה ההולך אלי..."


תמיד חשבתי לעצמי איך אחרי 10 שנים של כתיבת יומנים והפיכה של כל העניין הזה ממש לטקס, מה היומן שלי היה אומר..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מתיחת חיוך


יופי...

אסוציאציות שעלו לי ליופי...  שאיבת שומן, הגדלת חזה, הרמת חזה, הקטנת אף, פילינג, מניקור, פדיקור,ציפורניים, שעווה, גבות, לייזר, אפילציה, עיצוב שיער, פאן, בייביליס, החלקה, צבע, איפור, בגדים, חזיות, צעיפים, שרשראות, צמידים לרגל, צמידים ליד, צמידים לבטן צמידים לתחת.. סיכות, עגילים, נצנצים, בשמים,  מכוני כושר, דיאטה, תה משלשל, כדור משלשל, סם משלשל, מתיחת פנים, הרמת פנים, מילוי פנים, קריעת פנים, הסרת פנים והיריעה עוד קצרה מלהכיל... אההההה! הצילו! מי צריך את כל הבלאגן הזה? אחרי שנים בתנועת הנוער שלי שם כמה שיותר קרוע וזרוק כך גם יותר אופנתי אני מתחילה אט אט להיכנס לעולם המבוגרים ושם הקודים משתנים לחלוטין... הכל, כמעט, סובב סביב זה! חברה שלי בחמ"ל מבזבזת את כל המשכורת שלה על איפור וקרמים, אחרת מסדרת את היום שלה לפי הזמנים של הקרמים השונים, ויש הרבה... קרם גוף,חמאת גוף, קרם לחות, קרם ידיים, קרם פנים, ג'ל לניקוי ועוד כמה שאני לא זוכרת בטח בגלל הבורות שלי בנושא.

זה פשוט בור ללא תחתית העניין הזה... מהרגע שנכנסים לזה, החוסר ביטחון הכי קטן הזה, ו...זהו, אלפי מוצרים ואלפי שקלים על הקרם הנכון והחזייה שמגדילה ומרימה, ומחזק ציפורניים ופרנץ' ובנייה ולייזר ושעווה בכל חור אפשרי ובשמים שכמה שהם יותר יקרים הם יותר טובים ודיאטות ומנוי למכון כושר והכל... בשביל מה? מילה טובה? שמישהו יסובב אחרייך את הראש? עוד משהו?

וכל זה לא מפתיע אותי יותר מדי... אבל ברגע שלמדתי בפסיכולוגיה על מחקרים שבהם הוכח שישנו קשר חד משמעי בין הצלחה והישגיות למראה חיצוני אז... כבר הרגשתי רע, ממש רע... זה לא פרסומת לעוד חברת לייזר, זה הספר שלי בפסיכולוגיה!!! אני פאקינג צריכה לדעת את זה למבחן!!!

ואז ככה די במקביל... הייתי אמורה לצאת לדייט, דיברנו בטלפון כמה ימים היו לנו שיחות מרתקות על אומנות, כתיבה, שירה, פוליטקה ועוד דיונים אינסופיים... ואז הוא נכנס לדף שלי בפייסבוק ושם בוא נגיד יש אלבומים עם תמונות שלא כולן נבחרו בקפידה וחלקן די ישנות, במצבים מטורפים, טיולים של התנועה והכל... (ובמדבר יהודה אי אפשר כלכך להטעין את הבייביליס, בוא נגיד ככה) ואז בשעה שבה הוא היה אמור לאסוף אותי הוא שולח לי הודעה "הסתכלתי קצת בפייסבוק והבנתי שזה לא מתאים, סליחה ולילה טוב" אוקיייי.... מה כבר עשיתי?

העניין שאיתי זה מסובך... אני אוגרת את ידיעותיי על עצמי מהסביבה בעיקר, וזה לא בריא יותר מדי... כי החבר האחרון היא אומר לי שאני כל כך יפה שזה כואב ודייט אחר שאל אותי כבדרך אגב "אז מה את עושה ספורט" "לא? למה? זה בריא, כדאי לך" , קוראים לזה בפסיכולוגיה דיסאוננס קוגנטיבי... חוסר יציבות לגבי מה שאני חושבת על עצמי...

ואני תוהה לי... אולי היופי הוא לא אלא הילה? כלומר.. סקסיות ויופי פנימי שאתה מקרין? יש בזה משהו שאפילו חקרים בפסיכולוגיה כנראה עוד לא השכילו לעלות עליו.... הרי אני יכולה לקחת שתי בנות שאני מכירה שאחת מהן דיגמנה פעם איפור ובגדי ים אבל גדלה בבית קשה והיה שם איזה סיפור של הטרדה מינית... ולקחת את נ. חברה טובה שלי, שהיא נמוכה ולא בעלת מימדים מדהימים אבל היא מגנט אנושי מהלך ובנאדם מקסים, טוב לב ומצחיק ולהגיד בשיוויון נפש ש.נ. הרבה יותר יפה...

עליתי כאן תוך כדי כתיבה על משהו שיחסוך לי הרבה כסף שאני בטח אצטרך בעתיד:)

ואני אומרת... אהבה, חברות, משפחה ובכלל.. שמחת חיים היא הטיפול פנים הכי יעיל שאני מכירה, נראה לי שבשפה מקצועית קוראים לזה "מתיחת חיוך"

 

 

 

נכתב על ידי , 23/1/2008 11:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלנכוליה, אהובתי




הנשים הצעירות פוסעות ברחוב

 מעיפות מבט בחלונות הראווה

כל כך מצודדות, כל כך נראות נפלא

 יום לאהבה

 מי מכן נשים יפות תהיה אישתי

מי תחלוק את גורלה בגורלי

מי תרצה לשתות מכוס תרעלתי

אור ואהבה


 ואני שקוע בעצבות,

 מתכרבל במתיקות

 הו, מלנכוליה, את אהובתי

את הרי אישתי האמיתית,

קטנונית וקנאית


הו, מלנכוליה, את אהובתי

הנשים הצעירות הלכו מזמן

 אספו את רגליהן הארוכות אית

ן אור של בין ערביים נח על הרחוב

 אור ואהבה

 היא תיקח אותי הביתה מהורהר

תחגוג איתי את בדידותי ביין מר

 תסלח לי על הכל ותסובב את הסכין

הו באהבה


 ואני שקוע בעצבות...


 


יש משהו ממכר בנקישות הטיפות על החלון, בריח הגשם הרענן הזה, בסערות המתחוללות בחוץ שצובעות את העולם בקסם שכזה... 


ככל שיותר קר ואפור בחוץ, יותר חם בפנים...ויש משהו מנחם בחום הזה, כי לא צריך הרבה יותר משוקו מתוק ורותח, מגע פיזי קליל וכמה מילים יפות..


 
נכתב על ידי , 4/1/2008 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37




הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילולה:-) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילולה:-) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)