לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

no feelings, no emotions, only reflex


I know I'm heading for disaster but I keep running faster and faster

Avatarכינוי:  .::AnnA::.

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

פסח שמח וכשר לכולם


טוב הנה הגיע לו פסח א' הדיאטתי, לצערי אני לא בקיעה במסורת הפסחית כי אצלנו לא חוגגים את הפסח

הדבר היחיד שידוע לי הוא שפסח בצבא לא כל כך דומה לפסח בבית הספר.

אין לנו חופשים גרנדיוזים כמו שהיה בימי התיכון ועכשיו מקבלי הדממה מסכנה וכמה ימי חופשים עלובים ומשעממים שנקטעים גם הם בסגירת שבת לקינוח. ופסח ב'...שאני לא אדבר עליו בכלל אני וחבר שלי סוגרים לסירוגין ובסוף יוצא ככה שלא נתראה בשבועיים הקרובים כשבעצם בחד כולם אמורים להתאחד בכלל.

טוב כדי לכפר על גורלי הכה מר פינקתי את עצמי בכמה מגזינים שאני לא יכולה בלעדיהם...ובראשם הקוסמופוליטן האהוב שלי עם כל הטיפים המחייבים ביצוע שלו. יש שם גם כמה טיפים לדיאטות ולכושר שממש עשו לי פרפרים בבטן ואני אהיה חייבת לנשנש אותם ובתקווה גם לאמץ!

וחוץ מזה אני גאה להכריז שניסיתי כל מיני דיאטות שחצי מהן בכלל המצאתי אבל כרגע אני חושבת שאני על המסלול השפוי והנכון לכרגע...אני עושה ריצה של חצי שעה ביום ורבע שעה של סיבוב חישוק לחיטוב הבטן והצדדים, ובנוגע לאוכל שגם הוא מרכיב חשוב מאוד בדיאטה הרגילהוהפסקתי אפילו לאכול בחדר האוכל בצבא, כי זה האויב הכי גדול! כל האוכל שם מלא בהרבה מאוד שמן ובכלל הוא ממש טעים [כנראה בגלל זה...] ולכן ברגע שאני דורכת שם אני מוצאת את עצמי מעמיסה כמויות נכבדות אבל לא מכובדות של פחמימות והדבר המצחיק והעצוב כנראה ביותר הוא שאחרי שהעמסתי תפוחי אדמה, אורז, קוסקוס [תלוי ביום] ובבשר המתאים אני "כאילו" משחקת אותה בצד הבריאותי של הארוחה ומעמיסה לי עוד צלחת גדושה של ירקות טובים וטעימים, אבל אל תתנו לזה לבלבל אתכם...מעל זה תמיד הולך בדרך כלל הרוטב הטעים והמשמין לגמרי ככה לדפוק את קמצוץ הבריאות האחרון שנשאר שם במגש הזה. אה ותוסיפו לכל זה עוד כמה מאפים שאני מעמיסה כבר על הדרך רק כי זה טעים ושוכב שם ומביט בי ודורש את תשומת ליבי ומגעי!!!

ולכן = מספיק!

הבטחתי לעצמי נפשית לא להתקרב יותר לחדר האוכל המקולל הזה כי כמה שאני לא אהיה בדיאטה ואעשה ספורט והכל אני אוהבת אוכל ובעיקר אוכל טעים הוא אהבת חיי [השניה]. ופשוט התחלתי להביא אוכל מהבית שאמא שלי מכינה באהבה ובשמחה וללא חומרים מלאי שמן או דברים מוזרים אחרים. וזה גם טעים וגם בריא בסופו של דבר וככה אני גם אוכל ב1 במקום ב12 ולא צריכה להתווכח עם אחרות כדי לצאת מוקדם לחדר האוכל ולהספיק לכל הדברים הטעימים. החיים נהיו קלים יותר, באמת.

לרוב זה כולל פשוט חסה, מלפפון ועגבניה שאני מביאה איתי ופשוט חותכת את זה במקום כדי שיהיה טרי וטעים ולכל זה מוסיפה קופסאת טונה טריה וטעימה וככה מקבלת את מנת החלבונים והבריאות שאני זקוקה לה וגם לא מרגישה מנופחת ומפוצצת כאילו אכלתי עכשיו בנאדם.

למרות שהפסח קצת דפק לי תדיאטה כי סגרו לנו את המטבח אבל אני בכל מקרה משתדלת להביא לי פירות או כל דבר כשר שאפשר לדחוף לתיק כדי חס וחלילה לא להיות חייבת להתפנות לחדר האוכל המאיים.

טוב בכל אופן, לא יודעת למה אבל הייתה כתבה בקוסמופוליטן על בלוג שימושי ומצליח וכיצד לעשות עסק מהבלוג וכל מיני כאלה שטויות וזה סתם עשה לי חשק לבלוג שלי שנזנח כבר כמעט שנה אם לא יותר, וסתם נזכרתי כמה כיף היה לי פעם לעדכן פה ולחכות לתגובות מאנשים שונים שהרוב פשוט היו עושים טעם למחשבותיי והיו מן אוזן קשבת וידעו תמיד לקרוא בין השורות ובין התמונות, ובקיצור התגעגעתי מעט. למרות שלצערי הרב הצבא גוזל את כל זמני ובסופי השבוע אני דואגת להשלים את החסר עם חבר שלי [שאנחנו מחזיקים ביחד כבר שמונה חודשים שמחים קרובים ואוהבים, טפו טפו טפו] ככה שפשוט הזנחתי את הבלוג כי אפילו לצלם לא היה לי זמן, אבל אחרי ישיבה בת כמה שעות טובות מול המגזין החלטתי לדפוק ככה קצת קאמבק ולראות מה יהיה...למרות שאני לא מצפה להרבה כי לאומת אלף פלוס כניסות של פעם כרגע יש לי משהו כמו עשירית אחוזית מזה, אבל מי כמוני יודע שרק השקעה התמדה והקדשת זמן מביאה לתוצאות הרצויות אז נראה מה יהיה, ובכלל התגעגעתי לעין הציבורית, כזאת אני רודפת תשומת לב ומעקב צמוד :)


טוב אז כמובן שבבלוג שלי לא תמצאו פיסה עירומה של דף ללא תמונה...שלי

אז נזכרתי קצת באיחור כי השמש שקעה ואני אוהבת לצלם כשיש שמש כי זה עושה אור נעים ואיכות מדהימה לכל התמונות אבל הסתפקתי במה שהיה וקצת עריכה




















 

כמה דברים שאני ממליצה עליהם:

1. 

אני אישית מאלה שלא אוהבים לראות סרטים חדשים ישר כשהם יוצאים, לא יודעת למה הרעיון הזה לא לטעמי...אבל אני אוהבת לראות באינטרנט בזמני הפנוי והחופשי אז בסוף העידכון אני הולכת לראות את הסרט החדש "אליס בארץ הפלאות" למרות ששמעתי שהסרט יחסית מאכזב ולא שייך לקטגוריית ה"ואו!" אבל אני לא פוסלת עד שאני לא רואה, למי שרוצה גם הנה קישור: http://www.myvod.tv/?p=3919


2.למי שיש לו הוט ולמי שאין לו, הייתי ממליצה לכם גם לראות את הסדרה החדשה של הוט "עספור" זאת סדרה טובה לכל מי שאהב את הסדרות שדומות למסודרים וכל מה שבסגנון, מסופר על ארבעה חברים שגרים בשטח נטוש שכבר הפך למזבלה אפשר להגיד, והשטח שייך חוקית לאחד מהם כירושה משפחתית, הם נקלעים לחובות קודמים של 700 אלף וכמובן שאף אחד מהם לא באמת עובד ואין להם גרוש, עד שהסיפור משתנה כשהם מלים שהשטח עצמו שווה מיליונים בגלל שרוצים להקים בו שכונת מגורים חדשה...בקיצור אני לא אספר הכל אבל זה בהחלט מעניין לפחות בנתיים ולא מריח בקיטש התמידי. הנה קישור למי שרוצה http://hot.ynet.co.il/home/0,7340,L-8116-35740,00.html למי שיש הוט יכול לראות את זה בויאודי חינם.


 

ולסיום, מקווה שזה יעבוד..אבל שיר שאני מכורה אליו בימים אלה

 

 

נכתב על ידי .::AnnA::. , 29/3/2010 19:56  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אממ טוב אז מאז שהפכתי להיות רכוש צבא והשלמתי אפילו עם העובדה שאין לי חיים לשנתיים הקרובות הזמן עובר לו לאט לאט.
ואחד הדברים שאני מאוד אוהבת בתפקיד שלי זה שיוצא לי לפגוש משהו כמו 200 אנשים שונים ביום ועם כל אחד תמיד יש לנו שיחה של 5 דקות בערך...עד שאני אקח ממנו דם וכל התהליך שכרוך בזה...ובכלל אני תמיד משתדלת לדבר עם האנשים שאנ עושה להם את הבדיקה כדי שירגישו קצת יותר נוח ונעים בסביבה כי אחרי הכל אני כמעט בטוחה שאין מישהו שלא בא מתרגש ומפרפר בבטן לבדיקות כאלה.
אז בין כל האנשים תמיד מגיים אנשים משונים חלקם ממש מוזרים חלקם מצחיקים חלקם נחמדים חלקם לא...כל קצוות האנושות מגיעים אלינו אני ממש מרגישה כמו פסיכולוג חח
באים אפילו אנשים שיכולים להיות אבא שלי ומדברים איתי על האח הגדול ועל ארץ נהדרת...בקיצור אין דרגות מבחינה חברתת באותו רגע וזה גורם לי להרגיש סמכותית משהו.
אבל חוץ מזה יש גם תמיד המון המון עבודה וסגירות ובעיקר שמירות של יום בשבוע ככה שהחיים האלה מקשים תמיד עד כמה שהם רק יכולים אבל למזלי זה רק שנתיים ומתוכם כבר עשיתי 4 וחצי...חחח אבל לפחות אני אשתחרר לפני חבר שלי מועחעחעח!

אז דווקא כשרצוי וצריך אין לי חשק לצלם שום דבר...הצבא מדכא

תמונות מפורים...לא בדיוק התחפשתי כן...

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs519.snc3/27233_1381391581662_1438118437_1071120_4999472_n.jpg

אגב המראה שלי לא מקרי...התייפייפתי והחלקתי לפני האירוע ובבוקר הייתה שמש חמימה ואז פתאום ברגע שהייתי צריכה לרדת מהאוטובוס התחיל לרדת המבול של החיים שלי ופשוט עשה לי מקלחת ציבורית וזה מה שקרה לשיערי אחרי שהתייבש על דעת עצמו

http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs519.snc3/27233_1381391621663_1438118437_1071121_1847744_n.jpg
אגב זאת אני עם עז חמודה שהביאו לנו כחלק מפינת החי שהייתה לנו בפורים

אפילו העזתי והחזקתי נחש

http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs499.snc3/27233_1381391661664_1438118437_1071122_2743985_n.jpg

חיה מעופפת

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs499.ash1/27233_1381391701665_1438118437_1071123_7758185_n.jpg

נתפסנו בעודנו מקפצים ומשתוללים

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs478.snc3/26186_1225410527450_1594639814_30540177_6890640_n.jpg

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs458.snc3/26186_1225410487449_1594639814_30540176_32849_n.jpg

וזה תמונות ממסיבת גיוס של ידיד...
משום מה יצא לו ראש ענק חח
החמוד שלי עשה שינוי תפקיד והלך לטירונות של כפיר אז כבר אין את בית הזונות של שבוע שבוע והוא בא רק בשושים...שזה כבר נראה לי נורא אבל בקרוב זה יהפוך לפעם אחת בשלוש שבועות ואז אני באת אשקע בדיכאון כי אני כל הזמן מתגעגעת ומתבכיינת בטלפון :(

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs478.snc3/26186_1225412167491_1594639814_30540179_6690875_n.jpg

http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs478.ash1/26186_1225412127490_1594639814_30540178_2461757_n.jpg

שבוע הבא אני סוגרת שבת בחג...שזה ממש כמו אבן על הראש כי מכל הבסיס תמיד אני אהיה זאת שאדפק לא יודעת למה אפילו...אבל לא משנה כעסתי מספיק ועכשיו כשאני רגועה אז כבר לא אכפת לי...שיהיה לכולם חג שמח וכשר :)
נכתב על ידי .::AnnA::. , 26/3/2010 10:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





553,507
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.::AnnA::. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .::AnnA::. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)