לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Butterfly‎



כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

חבר חדש!!! ואקסית מעצבנת!!!!


הגיע הזמן לעדכן לא....

 

אז ככה החבר שהיה לי, שהיה לי כל כך טוב לי איתו נפרד ממני לפני כ-3 חודש ההינו יחד חודשים אבל הזמן שבאמת היה טוב זה היה החודש וחצי הראשון.

תאמת הוא היה האהבה הראשונה שלי אבל לא פה העניין אלא בזה שהוא לא העריך אותי מספיק ולא את הרגשות שלי

עכשיו כבר עבר לי ולא כואב לי באותה מידה שכאב כי עכשיו אני יכולה להזכר בו ולא לבכות- אני יודעת שזה מטומטם , אבל אין מה לעשות (lubov zla palubi6 i kazla) !

אבל אני מעדכנת עכשיו לא כדי לכתוב על הפרידה הלא יפה שהיתה למרות שנשארנו ידידים ואני לא מבינה את זה אלא....

 

 

יש לי חבר חדש בשם אלכס והוא נשמה והיום ב 24 אנכנו חודש כן אולי זה קצת אבל  אותו אני זוכרת מאז שההיתי בכיתה י' ואפילו קצת לפני זה.

אבל לפני זה אני רוצה להסביר את הטלנובלה בקצרה שהיתה לנו והיא ככה....

 

לפי מה שהבנתי כשהוא ראה אותי הוא חשב שאולי יכול להיות משהו בנינו אבל אני זאת זאתי שלא רציתי כי לא... לא רציתי.

לאחר תקופה שעברה שזה כמה חודשים רציתי להיות איתו אבל הוא נהיה חבר של ילדה אחת סבבה הוא נפרד ממנה ורצה אותי אבל לי היה חבר שהה לי טוב איתו ואז כשנפרדתי מאותו חבר רציתי אותו את אלכס אבל לו נהיתה חברה סבבה הדדי אבל הפעם השלישית הרגה אותי או יותר נכון הרביעית זכרו את השלישי והרביעי יחד!

וזה מתחיל ככה...

כשרציתי אותו הוא נהיה חבר שלה ג'ניה ואני לא כל כך אוהבת אותו כמו כמה חברות שלי שחושבות עליה בדיוק מה שאני חושבת עליה .

סבבה היא נהיתה חברה שלו שיהיה לו אז במזל טוב אמרתי כי לא היה לי מה להגיד ואנ ייודעת שזאת אשמתי גם בכך שלא יחלתי להחליט מה אני רוצה ממני וממנו.

הם היו יחד סבבה אבל מה שהיה היה והם נפרדו בגללה כי יש לה סוד ובלה בלה בלה....

לפני חודשיים ההיתי אמורה גם להיות עם סוניק (שם החיבה שלו)אבל לא כמובן שלא ג'ניה חזרה ותוך יומיים הוא ואני ביומים גם כי שישי הוא שאל אותי מה נסגר בנינו ואני לא ידעתי מה לענות לו ואמרתי נחיה ונראה ושבת לא התייחסתי אליו מי יודע מה הרבה כי חזרתי מהפרדה באותו יום עם האקס שלי (חצי חודש שנינו ידנו שאנכנו נפרדים- דרך הטלפון(ידענו כן)) וגם לא נראה לי בסדר באותה תקופה ממש להיות חברה של אלכס כ יאז זה אומר שאני לאמכבדת את הקשר שהיה לי אותי ואת החבר שיכל להיות לי אז.

ואז יום שני אלכס נהיה חבר של ג'ינה!!!! מה תוך 4 ימים והוא גם לא דיבר איתי מה!!!!!!w.t.f!!!!!

סבבה לא כל כך אהבתי את הרעיון שהוא יהיה איתה לא ההיתי נפגעת אם זאת משהיא אחרת אבל היא!? טוב נו אין מה היה לעשות והוא חזר אליה כי היא ספרה לו סוד שרק ההורים וחברות שלה ידעו ויודעות לדעתי זה (fuflo!!!) והוא חזר אליה.

למרות שביום שישי הבא לקחתי אותו לצד ורבנו והיה סיפור כי התאכזבתי וגם מאוד כאב לי ואמרתי לו שאם הוא איתה אז ישכח ממני!!!! (למרות שניתן להבין שזה ממש לא ככה אה?)פעם רביעית מה...

בסדר לאחר תקופה אני חושבת ששל חצי חודש קצת יותר רציתי להיות איתו אבל לא הפעם גם הוא רצה להיות איתי אז זה נראה לי ממש נס משמיים.

כשאני והוא ההינו רק שבוע הג'ניה הזאת צלצלה כל הזמן לחברים של אלכס ודברה איתם זה סבבה אב להוא התעצבן וצלצל ואז הייתה פגישה בניהם וזה היה ביום ראשון למה אני זוכרת כי עבדתי כביביסיטר באותו יום.

הוא נפגש איתה דיבר ושלחתי לו הודעה ממש חמודה חבל שהיא לא ראתה אותה ואת התשוב השלו...אבל כל הקטע בפגישה זה שהיא אמרה שהיא הפסידה אותו ורוצה לחזור אליו ותשמעו זה ממש עיצבן אותי כ מה מה עכשיו...אבל החיים שלי אמר לה שטוב לו איתי והוא לא מתכוון לשנות שום דבר!!!!

סבבה פה לתקופה נסגר העניין איתה אבל.....

לפני כשבועים היא שלחה לו הודעה שאני לא זוכרת מה היה כתוב בה אבל זה משהו בסגנון של אני מתגעגעת או חבל לי שאתה לא איתי קיצר משהו כזה.

ועוד אני כמו מטומטמת הצעתי לו שיצלצל אליה ישאל מה המצב אצלה כי אם באמת הוא הבן היחידי שיודע עליה את הסוד אז הוא אולי יוכל להציע לה כמה דברים.

בנוסף כמה ימים אחרי אמרתי לו שיציעה לה להצתרף לסילבסטר!!!(אני מטומטמת אה?!)

והיא הסכימה להגיעה עם חברה שלה אבל סבבה לפחות ליאה חברה שלי תהיה איתי שם בסילבסטר כי אני אישית מחשיבה אותה כחברה טובה שלי

אה וכשנהינו חברים ב24 במומולדת של בולקין בים כן כן בים....אמרתי לו שהטלנובלה נגמרה סוף סוף? והוא ענה לי לא היא רק התחילה!!!!! מואה!!!

the end!!!

 

מה שבאמת מבאס אותי זה שלי לא הולך עם חבר כאשר יש ירח מלא ולו לא הולך בין התאריכים ה-20 עד ה-30  אבל חשבתי וחישבתי שאם לשנינו יש שני מינוסים למה לא להפוך את זה לפלוס?!

אולי גם מה שמשלים אותנו זה זה שאנכנו הפכים לא?!

 

יש לי ב15 בגרות באנגלית וב 28 במתמטיקה אבל אני די מקווה להצלחה!!!!!

 



 

נכתב על ידי , 24/12/2007 14:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!מלאכית סגולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !מלאכית סגולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)