לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כתיבה, פנטזיות, ושאר הירקות

Avatarכינוי:  *Emilia*

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

התחלה של משהו טוב?



אנחנו נוסעים יחד באוטו, לעבר מסיבה בעיר הסמוכה.
האוטו מלא ואני יושבת בצפיפות מהאחורה, צופה בו נוהג.
מדי פעם הוא שולח בי מבט במראה הקדמית, אני נותנת לו להבין שאני מרוכזת בו.
אחרי שעה נסיעה אנחנו מגיעים למועדון צפוף ורועש.
מוסיקה טובה, אלכוהול זול והרבה חברים.
אנחנו נכנסים לאחת הרחבות, כולם מזמינים שוט טקילה, מקפיצים.
אני צופה באנשים רוקדים על הרחבה,
צופה במישהי מסוימת במיוחד.
בלונדינית. פנים עגולות ועיניים מחייכות. עם מחשוף שלא מבין אפילו עד כמה הוא חושף.
אני לא מתרכזת בה יותר מדי, הסיכוי שמישהי כזו תהיה בקטע אפסי,
הסיכוי שאשתה מספיק אלכוהול שיהיה לי אומץ להתחיל איתה עוד יותר אפסי.
אני עולה למעלה, לסוג של "מצפה" על הרחבה.
רואה אותו יושב על ספה לבדו, בחושך, שותה בירה ומעשן.
מתיישבת לידו, קרובה, צמודה.
"זהו? בשביל זה אתה מגיע למסיבות? לשתות בירה זולה ולעשן בסתר" אני מקניטה אותו
"מה לעשות שאני נוהג ואני לא יכול לשתות איתכם שוטים?" 
"אין מה לעשות" אני מניחה את ראשי על ברכיו. נמתחת. מנסה להיות סקסית.
אני מרגישה את המבט שלו בוחן אותי.
מחפש פיסת עור חשוף.
היד שלו נחה ליד האגן שלי, מלטפת. מרימה מעט את החולצה, נכנסת לבפנים.
נעימה וחמה. אני מתכרבלת בתוכו. עוצמת את העיניים, כמעט ונרדמת.
"מה קורה?" רואה את חברה שלי יושבת מעברו השני
"בסדר, נראה לי שהיא נרדמה" הוא מצביע עלי
"לא נרדמתי" אני מיד עונה בקול מסטול
"איזה נרדמה? בואי מיד לרקוד" החברה מושכת את היד שלי, מנתקת אותי ממנו וסוחבת אותי לרחבה.
אנחנו שותות עוד שוט. האלכוהול מתחיל לזרום, לשחרר את הלחץ מכל השבוע.
אנחנו רוקדות עם כל החבר'ה, נהנות שרות
"נילי?" אני שומעת סוג של קריאה מאחורי, מסתובבת, רואה אותה, את הבלונדינית
"היא רצה לחברה שלי וזו רצה לקראתה, הן מתחבקות ונרגשות.
"וואי לא ראיתי אותך מאז שסיימנו את הקורס" ממלמלות אחת לשניה
"כולם, זו קארין" היא מציגה את כולנו בפניה, אחד אחד.
קארין לוחצת את היד שלי, מביטה בי במבט בוחן, ואני מביטה בה.
היא מצטרפת אלינו עם חברות שלה וכולנו רוקדים ביחד.
אני נהנת לראות אותה רוקדת, מתנועעת.
היא נראית קצת שתויה, וכל הזמן מחזיקה כוס וודקה תפוזים ביד.
"אפשר?" אני שואלת
"בטח" היא מחייכת אלי ומושיטה לי את ידה
אני לוגמת מהקשית, קרובה אליה, נועצת מבט מלא משמעות בעיניה.
אחרי כמה שירים נוספים היא מדדה לעבר ספסל בצד הרחבה, מתיישבת בכבדות.
אני מרגישה גם כן את האלכוהול מאיץ בדמי, הולכת לשבת לידה.
יושבות קרוב אחת לשניה
"אני שונאת את השיר הזה" היא אומרת לי
"לגמריי" אני גם שונאת אותו
"אז מה, את שפוכה?" היא שואלת אותי
"אני? ככה ככה, לא יותר מהרגיל" אני צמודה אליה, מביטה בריסים שלה מעפעפות
"אני גם, ככה ככה. לא יותר מדי" היא לוגמת שוב מהכוס שלה
"עוד לא סיימת את זה?" אני מתקרבת אליה, אוחזת בידה שאוחזת בקשית ושותה.
היא מנשקת אותי.
פתאום בלי התראה מוקדמת. או שאולי עם. אני מנשקת אותה.
מלקקת את הלשון שלה. מלטפת את האגן שלה, עולה למעלה כלפי המותניים.
היא לגמריי נכנסת לזה, כאילו אנחנו לבד ולא במועדון מלא אנשים.
מתיישבת עלי. 
"את תמיד מתחילה עם בחורות תמימות במועדונים?" אני מלגלגת
"לא, אבל את התחלת איתי קודם, ואת בכלל לא תמימה" היא מסכמת. צודקת.
היא מנשקת אותי בעונג, מלקקת את הצוואר שלי, מלטפת את הבטן שלי, את החזה שלי.
מכניסה ידיים מתחת לחולצה. אני מתחילה להאנח בהנאה.
פתאום אני מרגישה מישהי יושב לידי על הספסל.
היא מתעלמת מהמתרחש.
אני שמה לב שזה הוא. יושב בנון-שלונטיות לחלוטין,
מעשן סיגריה ולא שם לב למה שקורה.
היא מסכמת את הנשיקה בנשיכה קטנה של השפה, וחוזרת לשבת לידי.
"מה המצב?" הוא שואל
"אמממ סבבה" אני צוחקת
אני מכירה ביניהם. הם מחייכים אחד לשני.
אנחנו ממשיכים לשבת שלושתנו עוד כמה דקות.
הוא מלטף את הירך שלי בכף ידו, כאילו כלום.
והיא ממשיכה להשען עלי.
"חמוד" היא לוחשת לי באוזן
אני מחייכת אליה
"כוסית" הוא לוחש לי באוזן השניה
אני מחייכת אליו
"אולי נשתה עוד שוט?" היא מציעה
"אני אלך להביא" היא קמה והולכת
"הפרעתי למשהו?"הוא שואל
"לא ממש" אני מביטה בו ומחליטה לנשק אותו
הוא נראה כאילו לא ציפה לזה אבל מגיב מיד,
מושך אותי אליו, מושיב אותי מעליו.
אני מרגישה אותו עומד וזקור, בולט מתחת לג'ינס.
אני נצמדת אליו. הידיים שלו נכנסות מתחת לחצאית שלי, מלטפות את הירכיים שלי.
"אני ממש אוהב את החצאית הזו"
הוא עוצר לרגע מהנשיקה וממלמל.
"למה אתה חושב שלבשתי אותה היום?" אני צוחקת איתו
היא חוזרת ומתיישבת לידנו.
אני מביטה בה. והיא מביטה בנו, נהנת למראה שהיא רואה.
אני מנשקת אותה והיא לא מסרבת.
מתקרבת אלי. אני עדיין ישובה עליו, והוא מלטף את הירכיים שלי.
אני קמה, מסתדרת. והולכת במעלה המדרגות שיוצאות מהרחבה.
יוצאת מהמועדון,
הולכת בקור המקפיא לעבר הרכב שלו.
שניהם הולכים אחרי.
מגיעים גם הם לרכב.
אני נצמדת אליו, מנשקת אותו ומוציאה את מפתחות הרכב מהכיס שלו.
פותחת את דלת המושב האחורי.
היא נכנסת יחד איתי, הוא נכנס למושב הנהג ומתניע.
היא מביטה בי במבט מפתה. נשענת לאחור, מזמינה אותי אליה.
אני נשכבת בין רגליה. מנשקת אותה. מרגישה את הרכב זז.
"לאן?" הוא שואל
"אלי" היא עונה
"שזה ב.." הוא מבולבל
היא מדריכה אותו לאן לנסוע בזמן שאני מורידה את החולצה שלה.
מנשקת את הבטן שלה, את המרווח בין החזה.
היא נאנחת בשקט, אוחזת בראשי ומלטפת אותו בעדינות, מלפפת את רגליה סביבי.
אני מורידה ממנה את החזייה. חושפת לעיני את שדיה העגולים והבהירים.
"עכשיו תפנה ימינה" היא אומרת לו ..

הדבר הזה נכתב ב1-4-2008
מעולם לא השלמתי את זה..
זה מרגיש לי הרבה עבודה נפשית לגרום לזה להיות טוב- במיוחד לאור העובדה שממש שכבתי עם האנשים בסיפור.
אחרי שזה נכתב.

איך ההתחלה, בכל אופן?
אולי תתנו לי רעיונות לסיים?

נכתב על ידי *Emilia* , 18/6/2011 08:17   בקטגוריות סקס, פנטזיות, אהבה ויחסים, סיפרותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ג'ינג'ית משוגעת


הגעתי אליה לדירה בשעת ערב מוקדמת. היא גרה עם שותף לא רחוק ממני, וזו הייתה פעם ראשונה שבאתי לבקר אותה מאז שהיא עברה לגור קרוב, אחרי 3 חודשים. הדירה הייתה קטנה, אבל מאוד ביתית. ספה גדולה בסלון סלאש מטבח, טלויזיה גדולה באמצע, תמונות של בחורות עירומות על הקיר.
"אני ציירתי" אמרה בגאווה וחייכה חיוך רחב.
"יפה, את שתיהן?" שאלתי
"כן, זו הכי חדשה- גם רואים, זו מפרויקט אומנות בי"ב" הצביעה על שתיהן לסירוגין
"זו את?" הצבעתי לעבר אישה עם גב וישבן חשופים, קימורים משגעים ושיער אדמוני
"לא! כולם שואלים אותי! אפילו אבא שלי- פאדיחות.. איך בכלל אני יכולה לצייר את עצמי בתנוחה הזאת? אולי זו מי שאני רוצה להיות.." היא התגוננה. 
לא עניתי אבל נהייתי מאוד סקרן כעת.
"רוצה לשתות?" צעדה לכיוון המטבח  "אממ, אני אשמח לקפה.." הנהנתי 
"קפה? עכשיו קיבלתי בקבוק ייגר דבש מחברה שלי בגרמניה, חבל לא לנסות" היא נופפה בבקבוק לעברי
"אני בטוח שניסית אותו בעצמך.." הצבעתי לעבר הבקבוק- שני שליש היו מלאים, היא הייתה חובבת ייגר מושבעת, אבל הוא משפיע עליה מהר- 
המשקה המתוק הזה, לפחות ככה אני זוכר מיציאות למועדונים
"ברור שניסיתי אבל אני לא אלכוהוליסטית, רק בשביל הטעם.. עכשיו כשאתה פה יש לי תירוץ לנסות.." היא כבר הייתה בתהליך המזיגה לכוסיות.
ניגשתי אליה אל המטבח, היא העבירה לי את הכוסית ואמרתי "לחיים"- "תסתכל בעיניים, שלא יהיה 7 שנים של סקס רע"
היא נתנה לי מבט עמוק עם עיניה הירוקות "חס וחלילה" הבטתי בה חזרה במבט מלא משמעות.
היא שתתה והלכה להתיישב על הספה, הגעתי מיד אחריה.
"איפה אסף?" שאלתי על השותף "בלימודים, יחזור ב9.." היא ענתה תשובה מדויקת 
"מה רואים?" שאלה ונשענה על משענת הספה "הבאתי "מהיר ועצבני" " הכנסתי את הסרט לדיוידי,
חשבתי שיהיה בטוח לראות סרט בלי יותר מדי סקס, רגשות ציצים- שלא יכניס אותנו למוד המבלבל.
התחלנו לצפות והיא נשענה עלי כמעט מיד, בלי להמרח עלי, רק קצת- כמו מצביעה על חיבה כלשהי. 

כבר ראיתי את הסרט הזה כמה פעמים, כך שעצם הצפייה די שיעממה אותי כבר אז הרשתי לעצמי לנדוד במחשבות תוך שהיא מתרווחת קרוב אלי ומרוכזת במסך. הסתכלתי עליה מדי פעם, ג'ינג'ית משוגעת, הכרתי אותה לפני שנה במועדון דרך חברים, לא היה בינינו קליק ובכלל לא חיפשנו, היא כתבה לי מדי פעם בפייסבוק, אולי כי עניינתי אותה, אולי כי ידעה שהרגע חזרתי מהמקום אליו היא נוסעת. היא שאלה הרבה שאלות, הסתקרנה והיא סיפרה לי הרבה על עצמה, במהרה הרגשתי איתה נוחות. ואז היא נסעה. והתאהבה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות- בשתי האפשרויות. היא חזרה שבורת לב והחלטתית שתצליח לשמור על קשר עם החבר שם בחו"ל, ומצאה בי פורקן להרבה תסכול ועצב. חשפתי בפניה הרבה כמו שהיא חשפה בפני והרבה פעמים השיחות ביננו הגיעו לשיחות של אמצע הלילה, מביטים אחד בשני דרך המצלמה, מרגישים רגשות מבלבלים- שאי אפשר. בסופו של דבר החרמנות של שנינו התגברה והתחלנו לנהל שיחות סקס, על סקס, מתי סקס, איך סקס, שנינו היינו בתקופת חסך- היא בגלל ההבטחה להוא- המרוחק, ואני. כשהיא שלחה לי תמונות חצי ערום, חצי שובבות לא חושפות אבל חושפות הכל, כבר היה לי מובן בדיוק עד כמה היא מעוניינת. הגבתי באדישות מאופקת, אפילו שמצאתי אותה סקסית ונועזת ואהבתי את זה.

עד לנקודה הזאת, בה ישבתי לידה על הספה והיא שלובת רגליים ושעונה עלי וקרובה,
ואני יכול להריח אותה ולהרגיש את הרכות שלה ואת הכמיהה שלה למגע.
שלושה חודשים נמנעתי מהרגע הזה של לעבור את הכניסה לדירתה.
ידעתי שכאן הפרטיות והאנטימיות בדירה הזאת והמבטים שלה יהיו קשים- ללא ספק כשהיא הוסיפה אלכוהול למסיבה.
היא עצרה את הסרט לפתע וקטעה את חוט המחשבה שלי. קמה ללכת לשירותים.
כשהיא יצאה היא הלכה ישר לכיוון המטבח ומזגה לעצמה עוד כוסית- טעות, ילדונת, טעות.
"מה את עושה?" אני קם אליה למטבח "טעים" היא שתתה כאילו זה מיץ וחייכה, מזגה עוד כוסית והגישה אותה לי "אני צריך לנהוג מאמי".
"באמת? אתה גר פה מטר.."  אז שתיתי ואז היא שתתה עוד כוסית ואני שתיתי עוד כוסית. לקח לאלכוהול שניות להשפיע. 

חזרנו לספה לראות את המשך הסרט, אז נשבר המחסום. היא קירבה אלי את היד שלה ואחזה ביד שלי, ליטפה את כף ידי מבפנים בציפורנייה.
היה ברור לי שהיא בכלל לא חושבת על הסרט בו שנינו בוהים, וגם לה.
 ליטפתי את כף ידה גם כן והיא נהנתה מהמגע, הניחה את ראשה לאחור.
ליטפתי לאורך הזרוע הפנימית במקום הרגיש ביותר והרגשתי אותה זעה באי נוחות.

היא קמה, והלכה שוב למטבח, הלכתי אחריה. היא שתתה עוד כוסית- בלי לדבר.
ואז אמרה "אני לא יכולה" והסתכלה אלי- עיניה הביעו כמיהה. "זה בסדר מאמי, את לא צריכה" שתיתי עוד כוסית
"אתה כל כך מקסים, אתה עדין ורגיש ואתה מבין אותי ואתה בכלל לא מנסה... ואני כל כך רוצה.." היא אמרה חלקי משפטים ולא הסתכלה עלי כבר,
 רק לנקודה כלשהי בבקבוק הייגר.
 -גם אני רוצה- אבל לא אומר, רק מתקרב אליה ומצמיד אותה בעדינות לקיר, ונצמד אליה. היא מתנשמת ועוצמת את עיניה- 
היא שלי בנקודה הזאת. שלי לגמריי. אני מנשק אותה, יודע שזה טעות אבל מנשק אותה.
הנשיקה מושלמת, בהתחלה עדינה ואנחנו בכלל לא זזים, אחר כך היא כורכת זרועותיה סביבי ומוסיפה לזה משחקי לשון מושלמים. אני אוחז בראשה ומנסה לשאוב כמה שיותר ממנה, רוצה אותה קרוב יותר ויותר. מתנשקים שניות אחדות והיא מתנתקת. הולכת לספה. 

"יש לי חבר" היא אומרת. - זה כבר נעשה מותק- "אוקי" וכבר אין לי מה להגיד. אני רוצה אותה עכשיו.
אנחנו במקום מבלבל. היא יושבת על הספה ואני על הפוף לידה, ולא אומר כלום והיא לא אומרת כלום אבל בוחנת אותי, אדם שיכור.
 היא בערפל ואני בערפל. היא כל כך יפה. אני קם ועובר לספה. היא לא זזה. היא רוצה אותי ואני נותן לה. מנשק אותה שוב על הספה.
הפעם היא כבר שולחת ידיים. היא מלטפת אותי, את ירכי את בטני את כתפי.
אני מושך אותה לכיווני והיא מתיישבת עלי, רוכבת, מתנשמת בהפסקות בין הנשיקות.
אני מכניס ידי מתחת לחצאית שלה, אוחז בישבנה, היא לובשת טייץ צמוד ואני מרגיש אותה קרוב קרוב למפשעה שלי. מזיינת לי את הצורה בסקס יבש. 
אני מרים אותה כמו שהיא ולוקח אותה לחדר שלה. היא לא מהססת. אני זורק אותה על המיטה ומוריד חולצה במהלך, היא רק צופה בי.
 אני מטפס לעברה היא כבר מושכת אותי אליה צמוד. אני שכוב מעליה.

"את כל כך לבושה" אני לוחש לה. והיא מורידה לעצמה את החצאית והטייץ המאתגר וגם את הסוודר.
נותרת בלבנים שחורים סקסיים שזיהיתי מתמונות שהיא שלחה- התכוננה לזה אה?

היא שלחה ידיים לאיבר שלי שהיה כלוא בג'ינס גדול ורחב, הסתבכה שם עם עצמה ועם הרוכסן ועזרתי לה להוריד גם אותו,
לא עברה שנייה ומגע ידיה היה עליו. כל כך נעים, משווע לליטוף הנכון, לליקוק הנכון.
אני מלטף את כולה, את שדיה הגדולים וישבנה העסיסי, את הבטן הרכה שלה, את הפס הזה שמחבר בין החזיה לשאר הגוף- איזור כל כך עדין.
 יורד לעבר המשלוש שלה שעה שהיא חופנת לי שם בתשוקה את הבחור.
 אני מלטף אותה, מבחוץ לתחתונים והם ספוגים ולחים והיא גונחת בשקט בין הנשיקות. 
אני כל כך רוצה לעשות לה טוב. אני מנשק אותה נשיקה סופית ועוזב את השפתיים שלה למען שפתיים אחרות.
היא מבינה ונשכבת על הגב. אני מלקק את כל דרכי למטה, מוריד בדרך את החזייה שלה, ואז את התחתונים שלה.
אני קרוב כל כך אליה והיא מפיצה משם חום שלא יאמן, היא מרימה את רגליה ושמה אותם על הכתפיים שלי.

אני יורד לה. מהליקוק הראשון היא גונחת גניחות כאלה מושלמות, היא אוחזת בראשי בעדינות וראשה מוטה לאחור.
אני מלקק ושותה אותה ונהנה מכל אנחה שלה, מרגע לרגע מרגיש איך הזקפה שלי גדלה לשיא הפאר שלה. 
אני מחדיר אצבע אחת, כמו חמאה, היא משמיעה קול אף יותר גבוה. לא ידעתי שאישה יכולה להיות כה קולנית.
והיא בכלל לא שמה לב, היא שם בעולם משלה, אני רק הניצב כרגע. היא נהנת ונשמע שהיא קרובה לגמור, אבל לא מהר כל כך. 

אני משתחרר מאחיזתה ועולה כלפיה, היא נראית כאילו התעוררה מחלום ומנשקת אותי בעיניים עצומות ובתשוקה. עכשיו אני אהיה השחקן הראשי.

אני מלטף אותה עם הזין שלי, עושה לה טיזינג,
 היא כל כך מוכנה, וגונחת ומתנשמת בחוסר סבלנות ומושיטה לשם יד ואני מושך אותה ומצמיד את ידיה למיטה. מתרומם.
האור מהסלון נכנס באופן מושלם אל החדר החשוך ונופל על פניה.
אני מביט בעיניה והיא מביטה בעיני והיא שלווה ומעונגת. ידיה על ישבני, מוכנות לפעולה ואני חודר. היא צועקת.
היא לא שיקרה בקשר לגניחות. ואני נהנה- נהנה לזיין אותה רק בשביל לשמוע אותה ככה שעות.
 היא רטובה וחמה ואני מרגיש את כולה מתחילתה ועד סופה.
אני מזיין אותה חזק ולאט, נהנה מהרגע, מנשק אותה, מלטף אתה, מלקק אותה, על הצוואר, על השדיים, על השפתיים. היא כל כך שלי.

אנחנו מזדיינים אולי 5 דקות אולי שעה, היא לא אומרת כלום ואני לא, פשוט נהנים בשיא האקסטזה.
זה טוב בדיוק כמו שחשבנו שזה יהיה. אני מרגיש קרוב לסף ורוצה להביא גם אותה לשם.
מקרב את אצבעותי לעבר הדגדגן שלה ומשחק איתה קצת, זה עושה את העבודה והגניחות שלה מתגברות והיא עוזרת לי לעזור לעצמה ואני ממשיך לזיין בכוח, כבר לא שם לב למקצב ולאיכות פשוט עושה את זה.
אני תופח ומתקרב והראש שלי לגמריי ריק, עד שאני מתחיל לגמור, וגומר וגומר ואיפושהו שם אני שומע אותה גם כן באותה נקודה ומרגיש איך היא רועדת ומתכווצת עלי. וזה כל כך טוב.

אנחנו מורידים קצב עד כדי הפסקה מוחלטת ומתנשמים ואני קורס לידה. אני מסתכל עליה ככה, עירומה לאור קלוש, ג'ינג'ית משוגעת, מה גרמת לי לעשות. אבל לא יכול שלא לחבק אותה קרוב אלי ולהרגיש את הריח שלה באפי. היא מתמסרת אלי לחלוטין. בין אם לכמה שעות, או לכמה ימים או לנצח.
לפחות היום, אני לא צריך כבר לנהוג הבייתה.


נכתב על ידי *Emilia* , 16/6/2011 10:33   בקטגוריות סקס, פנטזיות, אהבה ויחסים, סיפרותי, אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום שמעולם לא התגשם


אני שוכבת על המיטה, מהרהרת.

מביטה עליה, יושבת עם הגב אלי, מתעסקת עם משהו במחשב.

אני בוחנת את עורפה, את שיערה החלק והסמיך, רך למגע.

עיני מטיילות במורד גבה, אל שיפולי מתניה וישבנה.

היא מרוכזת במשהו, מקליקה במהירות על העכבר. ואני מרוכזת בה, מהופנטת.

אני יכולה להביט בה שעות, בכל חלק מגופה.

עיני נעצמות, נודדות לאן שההרהורים מובילים,

הדמיון מושך וגורר אותי.

היא קמה מהכסא ומסתובבת אלי, מתקרבת אל המיטה,

ואני מסתכלת עליה, להוטה להרגיש אותה.

היא מחייכת חיוך מוכר, חצי שובב חצי זדוני,

כאומרת "חכי מה שאעשה לך" ואני מקבלת אותו בברכה.

היא מטפסת על המיטה על ארבע, מגיעה אלי בקצה המיטה, ומתיישבת לי על איזור האגן.

אני מחייכת אליה חזרה, מבויישת.

ידי לא נשלטות יותר והן מטיילות לאורך ירכיה שמוחזקים היטב על ידי הג'ינס ההדוק.

אני מביטה בה והיא מביטה בי, היא לא נוגעת, אני- כמעט ולא נוגעת.

צמרמורת חולפת בגופי, הלב דופק במהרה, ואיזור החלציים מפגין התרגשות.

היא מתכופפת אלי לבסוף, אני מרגישה את שיערה הפזור מקיף אותי, ושפתיה נוחתות על שפתי.

אני לא מהססת ומנשקת אותה, מנשקת מנשקת ומנשקת.

הלשון שלה יותר רכה מכל דבר שאי פעם טעמתי.

אנחנו מתחילות להתנועע בקצב אחיד, מבלי להרגיש אפילו וקול ההתנשמות נשמע מרחוק.

"אני רוצה לגעת בכל סנטימטר בגוף שלך" אני לוחשת- ספק בקול, ספק בלב.

היא לא מגיבה אבל עושה רושם שהמילים שלי השפיעו עליה,

מורידה את הסוודר שלה ונותרת עם גופיה לבנה.

היא נשכבת לידי ואנחנו שלובות אחת בשניה. נהנות מהריגוש הרגעי של התמזמזות.

אני אוהבת את הנקודה הזאת, הנקודה הזו לפני הסקס.

כבר לא מרגישים את הדחף המטורף של "לתקוף" שיש לפני המגע,

ומצד שני יש תחושה עזה של התרגשות, יודעים מה יקרה והציפייה לכך פשוט מטורפת.

אני אוהבת לנשק אותה, לשכב ככה ולהתמזמז איתה.

לגעת לא לגעת, בגבולות הטעם הטוב. אני מרגישה כמו ילדה קטנה שוב,

כמו ילדה בת 12 שמתנשקת בפעם הראשונה

ופרפרים קטנים מקיפים אותה ועוברים כזרם חשמלי מכף רגל ועד ראש.

זו אחת התחושות הנפלאות שאדם יכול להרגיש.

היא לא נמשכת הרבה זמן, אחרי 2 דקות במצב הזה אני מוצאת את עצמי חצי עירומה,

בין הרהור להרהור והנאה אינסופית, היא מצאה דרך להפשיט אותי בעדינות כזו שאני אפילו לא ארגיש,

רק אעצום עיניים ואתמכר לתחושה.

ועכשיו, זו כבר ציפייה שונה לחלוטין.

אני מטיילת בין קימוריה, אצבעותי מרגישות אותה בעדינות ואני פותחת את רוכסן הג'ינס שלה,

היא עוזרת לי להוריד אותו וחושפת בפני תחתונים שחורים.

היא מחייכת אלי ואני מזהה את התחתונים שקניתי לה, לפני כל כך הרבה זמן.

המחווה הזו שעשיתי, לפני שמשהו התפתח ביננו, מרגישה עכשיו כאילו הכל היה שווה את זה.

ואני מרוצה מעצמי, ועוד יותר מהבחירה שלי בלבנים שיושבים בצורה כה מושלמת.

היא נכנסת מתחת לשמיכה וכך גם אני, אנחנו מכורבלות ונעים לנו, תחושה עליונה של חמימות.

הידיים שלה מפשפשות על גופי, והיא מחדירה בעדינות אצבע אחת ארוכה.

זה לא מפתיע אותי אבל אני מוציאה בכל זאת אנחת הפתעה.

עיני נעצמות ונהנות מכל שניה של המגע המופלא הזה,

היא צמודה אלי, עורה החלק מתחכך בשלי, ואני מרגישה חלק מאיזשהו חלום שלא התגשם,

נאנחת עוד ועוד, מנשקת אותה בין לבין.

היא חודרת לתוכי עמוק וחזק יותר ויותר, ובשילוב שלה של עדינות מטורפת ופשוט רצון לזיין אותי- מביאה אותי במהרה לנקודת האל חזור.

אולי אני צועקת בקול רם, אולי אני מתנשמת בלחישות קטנות, ונאבדת בין עולמות.

גומרת, גומרת, גומרת- עבר נצח או שתיים או אולי 2 שניות ואני פוקחת את עיני.

העיניים שורפות ומסרבות לתפקד, החדר חשוך קולו חוץ מאור בהיר הבוקע מן המסך.

אני שומעת קליקים על העכבר ומביטה בה.


 

עברו לא מעט חודשים מאז הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה בבלוג הזה,

חבל. אני יודעת.

אבל לא רציתי לכתוב, ותקופת ההתנזרות האחרונה רק הדגישה את העובדה הזו.

לא רציתי יותר לחשוב על סקס.

 

לפעמים זה לא מסתדר,

אז הוצאתי קיטור,

לזכר הימים הטובים

נכתב על ידי *Emilia* , 8/9/2008 19:41   בקטגוריות שחרור קיטור, סקס, סיפרותי, פנטזיות, אהבה ויחסים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
14,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Emilia* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Emilia* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)