לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בעולם האבוד, כל יום מציב אתגרים. כל שלב במשחק מקדם הלאה. ובסוף? בסוף יש משחק המשך!

כינוי:  ber

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

כך תזהי את האקסית בפורום..


 

חמישה צעדים פשוטים לזהות את הכינוי החדש של האקסית שלך בפורום החביב עליה.

 

 

מבצע חמישה + 6: איך להיכנס לסרט/דפוס התנהגותי שיש להיפטר ממנו...

 

 

1. גלשי לפורום החביב על אקסתך שתחייה אחרי שבועיים שלמים של התנזרות מקריאה בו.

 

2. זהי בהודעה הראשונה כינוי שכל כך מתאים לה.

 

3. קראי תגובות שלה שנכתבו תחת כינוי זה.

 

4. זהי אימייל שהיא משתמשת בו לעיטים כי הוא כל כך מתאים לה..

 

5. זהי סיפור שהיא מספרת עליה ועל האקסית הקודמת.

 

6. קראי איך היא משחררת קיטור על הפרידה.

 

7. קראי הודעה אחרת שלה, בכינוי אחר אך עם אותו אימייל בה היא מספרת שהכירה בחורה חדשה וטובה בשבילה..

 

8. הרגישי חופשי להיכנס לסרט.

 

9. הוציאי קיטור בצורה של מייל ארוך וכועס.

 

10. מחקי את המייל בלי לשלוח אותו.

 

11. דושי בנושא עם חברות ומהרי לצאת מהסרט, כי כמו שאריק אומרת: את הרי יודעת שמספיק מיים עברו אנדר דה בריג' ולא באמת משנה לך עם מי היא נמצאת.

 

 

ואריק אפילו לא יודעת על הסטוצרית.

 

זה נכון, שעברו מספיק מים והכל. חסרה לי התיקשורת איתה ברמה יומיומית ואני יודעת שככה עדיף. כי זה ברור שלא נצליח לשמור על הסקרנות ואם נדבר על הדברים הרגילים,בסופו של דבר יעלו גם קשרים חדשים ושתינו סתם ניפגע אחת מהשניה.

בינתיים להודות שהיא חסרה, שריק לי, מספק.

 

נכתב על ידי ber , 25/2/2011 20:45   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה עברה.. כבר?


 

חייבת לכתוב איפושהו.

לא חייבת תגובות.

 

שקלתי למחוק את כל מה שנכתב כאן קודם והחלטתי שלא.

 

לא נחתי לרגע בשנה האחרונה, הייתי עסוקה בקפיצות. קפיצות ממקום למקום- עברתי עם השותפה לדירה חדשה, ואז לגור עם בתזוג לכמה חודשים ועכשיו חזרתי לגור לבד. כלומר לא חזרתי כיוון שמעולם לא גרתי לבד באמת עד עכשיו אז זה לא משנה..

 

בכל מקרה אני גרה לבד.

 

כל מעבר הדירה הזה אופיין בהחלטה שעכשיו אני מוכנה להיות לבד, לקבל את זה, לנוח קצת להתמלא בעצמי לפני שאני קופצת למערכת היחסים הבאה.

מצאתי את עצמי מבלה חודש וחצי בנפרד מבת הזוג (האקסית?), אבל עדיין חולקת איתה דירה. מחפשת מישהי לבלות איתה את הלילה ואז נותנת לעצמי נזיפה קשה ומתקפלת לתוך עצמי. מנסה לעורר את האינטימיות עם האקסית (בת הזוג?) ובורחת ממנה כמה שיותר רחוק (להורים בדרך כלל) רק כדי להתרגל לחסרונה.

 

בסוף עברתי לדירה משל עצמי. חדר וקצת של פיור הבן.

הפכתי אותו לחדר משלי, ביתי עד כמה שניתן, גרובי כמו שרק הדירה שלי יכולה להיות. קראתי לה The Crib והשתעשעתי במחשבה שאני הולכת לגור כאן לבד עוד הרבה זמן, ומדי פעם ינעימו את זמני נשים מזדמנות.

כן כן.. זו דירה ליחיד, ואם תיהי מספיק שווה, אולי אפנה לך מקום באחד המדפים של הארון- אני אומרת לעצמי את המנטרה החדשה.

 

עידן חדש נפתח.

 

 

ובאמת במשך יומיים שלמים הייתי לבד!

ואז הזמנה תמימה לקפה הפכה לסטוץ שמתחיל לתת אותות רציניים מהצד השני.

 

איך שגלגל מסתובב הא?

תמיד האמנתי שארועי החיים מתגלגלים כמו גלגל, רק שהוא ספיראלי. אם למדנו ולו דבר אחד מהחוויות שעברו עלינו, אז החוויות החדשות לא יחזרו על עצמן בלופ אינסופי אלא יתפתחו למקומות אחרים.

 

אני רומזת שהתכוונתי להיות לבד עכשיו, שמאז גיל 26 לא הייתי לבד באמת ומזכירה שרק בדצמבר נפרדתי מהאקסית.

עוד לא אומרת בצורה גלויה מדי שאני לא "שם". שאני לא רוצה חברה כל כך מהר.

נעים איתה, יש חיבור ויש על מה לדבר ובלי עין הרע עיקר מפגשינו סובבים את המיטה.

 

כן אני יודעת, כך התחיל הקשר עם האקסית. וזה לא מה שאני רוצה עכשיו שוב.

 

נכתב על ידי ber , 23/2/2011 10:33   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)