לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Angel's tells


בואו,הכנסו בהמוניכם והשתתפו יחד איתי בחיים שלי :) אני עושה הכל למענכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

דף חדש= חיים חדשים


שלום,חברים שלי :))) כמה זמן לא דיברנו,אה?

ובכן,היום אני אעדכן אתכם טיפה. במשך השנה או אולי קצת יותר שלא דיברתי איתכם נפלו עליי לימודים(כן,כן) סוף כל סוף כשהלכתי למכללה ואני מודה שהלכתי מתוך בחירה אישית ואני מודה לאותו היום שבאתי לשמה הכרתי אנשים מ-ד-ה-י-מ-י-ם (במלוא המובן) את חלקם תוכלו לראות ברשימת המלאכיות שלי ^^ מתאים לי  והוא נערך במשך 10 חודשים.היה לי נורא כיף:כהמרים,התלמידים ,הסביבה :) הכל היה מצוין.אולי לבלוג הבא אני אביא לכם כמה תמונות של כולנו ביחד (החברות כמובן) \

 

 

 

נתראה עד הפעם הבאה ^^ בייוש

 

נ.ב:אני מאוד מקווה שאוכל לעדכן לכם יותר ולשנות יותר עיצובים  

נ.נ.ב: סליחה,טעות שלי.לא אמרתי מה אני לומדת ובכון אני סיימתי את לימודיי במזכירות במכללה למנהל שלוחת צפון

נכתב על ידי יקירה , 8/5/2009 16:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יקירה ב-8/5/2009 18:26
 





Avatarכינוי:  יקירה

בת: 37

ICQ: 194172837 

תמונה




1,025
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליקירה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יקירה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)