לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של נימפומנית סדרתית

סיפורים שקרו לי או לחברות שלי (באישור שלהן). אני חושבת שתמצאו עניין בחלק גדול מהם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

כיצד חברה שלי איבדה את בתוליה


לאחר שסיפרתי איך אני איבדתי את בתולי, אני אספר לכם על חברה שלי מרינה (שם בדוי).

בניגוד אלי, מרינה לא איבדה את בתוליה עם מישהו שהיא לא הכירה קודם לכן.

למען האמת, הסיפור של מרינה הוא דיי רומנטי ודיי מצחיק. אני צחקתי כששמעתי את זה בכל אופן.

 

אז נתחיל.

למרינה היה חבר כבר חצי שנה. היא הייתה בת 17 והייתי אומרת שהייתה דיי תמימה. חבר שלה היה בעל נסיון מועט בעניין (הוא שכב עם בחורה אחת 4 פעמים לפני זה). אבל לפחות היה לו נסיון כלשהו – מה שהיה כבר טוב כי זה תמיד עדיף לשכב פעם ראשונה עם מישהו מנוסה (כמובן שעדיף לשכב עם מישהו שאת אוהבת, אבל זה כבר עניין אחר). מרינה תכננה לשכב עם החבר שלה, לצורך העניין נקרא לו אלכס (נו מה לעשות? רוסים), ביום ההולדת שלו אצלה בבית. היא הכינה נרות, עוגת שוקולד (למרות שבפעם הקודמת העוגה שלה הייתה קשה יותר משריון של טנק מרכבה).

אז אלכס הגיע. לאלכס לא היה מושג שזה היום שבו הם הולכים לשכב, היא רצתה לעשות לו הפתעה. החבר שלה נכנס, הם אכלו קצת משהו שהיא הכינה. אחרי זה את העוגה (הוא אפילו נשאר חי). אחרי זה...

(ובכן, לקח לי זמן רב להוציא ממנה את כל הפרטים...)

 

היא אמרה לחבר שלה לשכב על המיטה ולחכות לה. אחרי כמה זמן היא צעקה לו מן החדר השני לסגור את העיניים, ואז נכנסה כאשר היא לובשת חוטיני, חזיה וגרביונים שמגיעים לה עד העגן. חבר שלה בנסיון לכבות את הטלויזיה הפיל את השלט. מרינה השתדלה לא לצחוק כדי לא לאבד את המבט הסקסי שהיא הלבישה על עצמה באותו הרגע. היא ניגשה את הטלויזיה וכיבתה אותה. לאחר מכן היא ניגשה אל אלכס ודחפה אותו על המיטה כדי שיפול על הגב. היא נשכבה עליו והחלה לנשק אותו. אלכס לא ידע מאיפה זה נחת עליו, אבל הוא נכנס לעניינים מהר. הם התהפכו ועכשיו הוא היה מעליה. הוא נישק אותה לאט לאט בצואר ואחרי זה ירד למטה. בעדינות הוא הזיז לה את החזיה כדי ללקק את הפיטמה שלה. מרינה השמיעה קולות גניחה כדי לעורר באלכס יותר חשק (אני לימדתי אותה את זה). אלכס הוריד מעצמו את החולצה וחשף את שרירי הבטן והחזה שמרינה כל כך אוהבת. היא החלה לגעת בשרירים שלו, ואז היא שוב הפילה אותו על הגב. בעדינות היא נישקה את הפיטמות שלו ולאט לאט ירדה למטה. היא פתחה את הג'ינס שלו והורידה אותו. מה שחשף את איברו הזקוף שעמד להתפרץ מתוך תחתוניו. היא ליטפה את האיבר דרך תחתוניו ונשכבה לידו כדי לאפשר לאלכס לעשות בה מה שהוא רוצה. אלכס חיבק אותה ופתח לה את החזיה מאחור. לאחר מכן הוא נשכב לידה ושלשל את ידו בעדינות אל תוך תחתוניה. מרינה שוב השמיעה גניחה. אלכס נגע לה בעדינות בדגדגן. הכל כבר היה רטוב שם למטה וידו החליקה בעדינות לאורך איבר המין שלה מעלה ומטה. אחרי כמה דקות הוא הוריד ממנה את התחתונים ואת אחד הגרביונים. לאחר מכן היא שוב הפילה אותו על גבו והורידה לו את תחתוניו. הוא נשכבה עליו כך שהכוס שלה התחכך עם הזין העומד שלו בזמן שהם התנשקו. כעבור כמה דקות היא נשכבה שוב על גבה ואמרה לו "אני רוצה אותך בתוכי". אלכס עלה עליה באיטיות ונכנס פנימה. היא סיפרה שכאב לה בהתחלה מאוד, אבל היא לא רצתה שהוא יפסיק. הוא נישק אותה חזק ממש אחרי הכניסה.

הוא שאל אותה אם היא בסדר. היא אמרה לו:" כן... תמשיך". הוא החל לנוע לאט לאט. היא אמרה שהכאב קטן קצת אבל אז...

צלצול חזק בדלת. מרינה ידעה שאלה ההורים שלה! (ברגע הזה נקרעתי מצחוק).

אלכס מיד יצא. כמובן שבגלל שמרינה הייתה בתולה, החל לרדת דם במקרה שלה זה לא היה קצת דם אלא דיי הרבה). מרינה ידה שהיא חייבת לפתוח להורים את הדלת, ולדאוג לכך שהם לא יראו אם הדם. היא כמובן ישר נכנסה ללחץ. אלכס הרגיע אותה ואמר לה ללבוש מכנסיים וחולצה. מרינה תפסה מכנס שחור שהיה לה בארון (תוך כדי שהיא מדממת על הרצפה, אבל היא לא שמה לזה לב כבר) ולבשה אותו מהר. אחרי זה היא לקחה חולצה אדומה ושמה על עצמה. הצלצול של ההורים כבר נשמע בפעם השלישית. היא זרקה לאלכס נייר טואלט ואמרה לו לנקות מהר את הדם כי אבא שלה יכול להכנס לחדר שלה עכשיו (הוא עשה את זה תמיד כאשר ראה את אלכס בבית). אלכס לבש מהר את הג'ינס שלו ואת החולצה, הוא שכח את התחתונים ולכן זרק אותם, אתה גרביון ואת התחתונים והחזיה של מרינה מתחת למיטה שלה. מיד לאחר מכן הוא החל לנקות את הדם. מרינה בנתיים יצאה לפתוח את הדלת שצלצלה כבר פעם רביעית או חמישית.

תארו לכם בחורה עם חולצה ומכנס, כאשר על כף רגלה יש גרביון אחד מבצבץ ורטיבות מצטברת לה באיזור כלשהו במכנס (לא ראו שזה דם כי הוא היה שחור). היא באה אל הדלת ופתחה אותה. אמא ואבא שלה נכנסו אל תוך הבית עם הרבה שקיות מהסופר.

"מה כל כך הרבה זמן?" שאל אבא.

"הייתי בשרותים".

אמא שלה הסתכלה עליה ושאלה:"למה את רטובה?"

"שטפתי כלים" אמרה מרינה (אבל התמהמה קצת).

"אלכס אצלך?" שאלה אמא.

"כן, בחדר רואה טלויזיה" ענתה מרינה וכאן הייתה הטעות. הטלויזיה הייתה סגורה ולא היה שום סאונד מהחדר.

מרינה רצה אל החדר ועזרה לאלכס לנקות קצת. אמא שלה כמובן ראתה את הגרביון המבצבץ וכמובן שידעה מה זה. אחרי זה אבא של מרינה נכנס אל החדר כדי להגיד שלום לאלכס. אבא של מרינה נכנס אל החדר זמן קצר לאחר מכן וראה כמה סימני דם. למזלה של מרינה אלכס תפס מיד את אחד הטישיואים והצמיד לאף.

"האף שלי עוד מדמם".

מרינה הרגישה בחילה (משום מה היא ממש נגעלת מהמחזור שלה). אלכס מרח קצת מהדם על השפה העליונה שלו כדי שזה יראה כאילו הוא מנגב את הדם משם. אבא הסתכל על מרינה (ועל הגרביון על הרגל האחת שחלה), אחרי זה על אלכס, אחרי זה על הרצפה...

"תלבשי חזיה ואנחנו נדבר אחרי זה" הוא אמר.

כמובן שהוא קלט מה קורה! הורים הרבה יותר מנוסים מאיתנו ומבינים בקלות את הכל.

להפתעתה של מרינה הוא לא כעס עליה אחרי זה. היא נכנסה למטבח היכן שישבה האמא המשועשעת שלה והאבא שניסה לעשות את עצמו רציני אבל גם הוא היה על סף צחוק.

"נדבר איתך כשאלכס ילך" הוא אמר.

אחרי זה מרינה נאלצה לעבור שיחה ארוכה על סקס עם אמא ואבא שלה (שהתנצלו שהרסו לה קצת את הפעם הראשונה). אלכס פחד לבוא אל מרינה חודש אחרי זה...

נכתב על ידי , 19/6/2007 16:05  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנימפו נימפו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נימפו נימפו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)