לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Heart Is Broken



Avatarכינוי:  מיטל. וזהו.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

שאלוון D: + תמווונה שלי! + אוואי צבעוני + מחזיירה תגובות (:


1 שם פרטי? מיטל.

2. כינוי והסבר? מיטי - כי ככה תותי שלי החליטה כי זה חמוד, והדביקה את כולם אז כולם קוראים לי מיטי :]

3.גיל? 12 וחצי.

4. עיר? קריית ביאליק. (חור ליד חיפה)

5. יש אחים? אהא.

6. ההורים נשואים? כה.

7. מה אתה לובש? חולצה עד המרפקים כחולה עם הספד של אולסטאר, וטרנינג תכלת.

8. מה מתנגן אצלכם בפלייליסט? Don't Jump של טוקיו הוטל.

9. יש לך אייסיקיו? אהא.

10. יש לך מסנג'ר? כע. :]

11. מה הדבר האחרון שאכלת? עוף ואורז.

12. יש לכם חיית מחמד? לא.

13. היית בחו"ל? כן (:

14. מידת הנעליים שלך? 39

15. מאמין באהבה? בטחח!

16. מאמין באהבה וירטואלית? לא חוושבת.

17. מאמין באהבה ממבט ראשון? כע. הכי טבעי D:

18. מה דעתך על הומואים/לסביות? אנשים רגילים, חוץ מזה שיש להם תפיסה משונה בקשר לאהבה.

19. מאמין בגורל? כע.

20. מאמין בה'? ברוור!

21. חוף או הרים? חוף.

22 לישון או לקום? ברוור שלישוןן!

23. קרמבו וניל או שוקו? וניל שליטע -_-

24. איזה שפות אתה מדבר\לומד? מדברת עברית, לומדת גרמנית ואנגלית.

25. בן אדם של יום או לילה? יוום (:

26. רגיש לדגדוגים? לא.

27. יש חבר/ה? לא.

28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה? המווון. לא סופרת o_O

29. התחביב האהוב עליך הוא? מחשב, ולדבר בטלפוון.

30. עברת על החוק? לא שאני יודעת.

31. נרדמת בשיעור? כן.

32. מה הפאדיחה הכי גדולה שלך? שנרדמתי באמצע השיעור ואמרתי מתוך שינה "טום אני אוהבת אותך"

33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? נאמ לפני שבוע עשיתי פווני. יצא מאגניב (:

34. מתי פעם אחרונה התקלחת? היום בבוקר

36. מתי פעם אחרונה הגנת על הכבוד שלך? נאממ לא זוכרת, בערך כמה חודשים

37. מתי פעם אחרונה הגנו על הכבוד שלך? אווי, מזמממממן.

38. שם אהוב לבן? נועם

39. שם אהוב לבת? מורן

40. שם אהוב לכלב? צ'יק, קרמבו.

41. בגדת אי פעם? לא!

42. בגדו בך? לא!

43. מה דעתך על בגידות? גועל נפש..

44. מה הפחד הכי גדול שלך? שיגיע היום שאני יבין סופית שאני וטום לא הולכים להיות ביחד, ואז יישבר לי הלב. -שוב-

45. מה החלום הכי גדול שלך? להתחתן עם טומי השמקסי 3>

46. האם יש קשר בין הפחד לבין החלום? כן, כי אם הפחד יקרה, אז החלום לא יקרה.

47. זרקו אותך? לא.

48. את זרקת? לא.

49. מה התכונה הכי בולטת בך? נאאמ, לא יוודעת.

50. מה היית משנה בך? נאמ, הייתי עושה את עצמי קצת פחות גבוהה, כי נמאס לי שחופרים, וקצת יותר רזה.

 

חברים ומשפחה שלך

51. הבן אדם שהכי חשוב לך? דורי

52. הבן אדם שאתה הכי אוהב? אבאימא 3>

53. הבן אדם שאתה הכי מתגעגע אליו? דווורי, לא ראיתי אותה כבר שבועיים.

54 הבן אדם שעושה לך טוב על הלב? דורי ותותי. 333>

55. הבן אדם הכי מצחיק? מתניי כפרעליו

56. הבן אדם הכי לא מצחיק? נאמ, שגיא.

57. הבן אדם הכי מוזר? אלי

58. הבן אדם הכי יפה? דוווורי הכווסיט 3>

59. הבן אדם הכי קרוב? אמא.

60. הבן אדם שאתה סומך עליו? דורי, אמא, ותותי.

61. הבן אדם שסומך עליך? נאמ, לא יודעת.

62. הבן אדם שהכי השפיע עליך? אתמול גל דיברה איתי בפלא, והיא גרמה לי לחשוב אם אני באמת אוהבת את טום. זה מאוד השפיע עליי.

63. הבן אדם הכי כשרוני? נאמ, תותי, היא כותבת משפטים כאלה יפים לאייסי 3>

64. הבן אדם הכי חברמן? מתני, הוא יכול למצוא חברים בכל חור שישלחו אותו.

65. הבן אדם הכי מניאק? הדר כוסאימא שלה תמוות היום!

66. הבן אדם הכי אמיתי? נאמ, מיתר, היא תמיד מספרת לי ה-כ-ו-ל.

67. הבן אדם הכי מצליח? נאמ, תבל. מוציאה תמיד ציונים טובים.

68. הבן אדם הכי ספאמר: טוטי שיילי [:

69. הבן אדם הכי צפוי: נאמ לא יודעעת.

70. הבן אדם הכי לא צפוי? דנדי 3>

71. הבן אדם הכי חכם? תבל, אלי.

72. הבן אדם הכי מטומטם? ננדב. כזה מטוומטם -_-

73. הבן אדם הכי מסטול? מיטל חנני 3>

74. הבן אדם הכי רומנטי? נאמ, יוובי שיילי. 3>

75. הבן אדם הכי רגיש? אחי הקטן.

76. הבן אדם הכי וותרן? לא יוודעת.

77. הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו? טוומי 3>

78. הבן אדם שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים? דוורי ותווווותי 33333333>

79. הבן אדם שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? טומי

80. הבן אדם הכי פופלארי? דנדי, תותי, תבל.

81. הבן אדם שהכי מבין אותך? תווותי 3>

82. הבן אדם שאתה הכי מבין אותו? דוווורי - הכי שייש 3>

83. הבן אדם הכי עשיר? תותי, תבל.

84. הבן אדם שתמיד מסתדר עם כולם? תבל.

85. הבן אדם שלדעתך הוא יותר מבן אדם? דורי ותותי, הם לא בנות אדם הם מלאכיות 3333>

86. הבן אדם שהכי הרבה מקלל? אילן. כוסאימאשלו כל שניה מקלל את טומביל.

87. הבן אדם שאף פעם לא מקלל? נאמ, אפחד.

88. הבן אדם שהיית מסכים שיישן אצלך? נאמ, דורי, תותי, מיתוש, גל, מיטל חנני, הררבה!

89. הבן אדם שהיית רוצה לישון אצלו? אצל מיתוש יש לה דירה חדשה!, אצל תוותי, אצל דוורי, אצל יווובליצ', אצל חנצ'ו, אצל המוון.

90. הבן אדם שהיית רוצה לגור איתו? אני ותותי ודורי נהיה שותפות ביחחד (:

91. הבן אדם שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל? דווורי אני והיא ניסע לגרמנייה נקנה מלללללללא דברים של ט"ה ((:

92. הבן אדם שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? נאמ, בר יש לה צחוק קורע XD

93. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם? לא דעת.

94. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו בכלא? הדר. יהיה כיף (;

95. הבן אדם שהכי עוזר לך? דוורי ותותי הם תמיד מנחמות אותי  כשרע, ואנחנו החברות ה-כ-י טוובות!

 

כן או לא

96. נהנה בינתיים מהשאלון? נאמ זה נחמד להעביר איתו את השעמום D:

97. יושב על כסא? אהא.

98. להמשיך? אין משו אחר לעשות O.o

99. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא? לא!

100. התחלת עם מישהו? כן

101. התחילו איתך? כן :]

102. נשארת ער כל הלילה? נאמ לא שאני זוכרת.

103. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? עם דוורי D:

104 . הרגת חיה בטעות? נמלים נחשב?

105. הרגת חיה בכוונה? אהא. ג'וקים

106. פגעת בעצמך פיזית? לא!!

107. מעשן סיגריות? לא!

108. מעשן נרגילות? לפעמים

109. שמת לב שאין שאלה 111? לא! כי יש..

110 שותה אלכוהול? לא!!!

111. היית במיטה עם 2 אנשים בו זמנית? לא!

112. צללת עם דולפינים? כןן.. היה כיף P;

113. היית ערום בציבור? לא!!

114. נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? לא, אבל אני רוצה להיפגש עם הילווש. אבל ההורים שלי לא מרשים לי ללכת למפגש :/

115. רצית להיות מישהו אחר? לא שאני זוכרת.

116. התקלחת היום? כן.. בבוקר.

117. הורדת שיערות מהרגליים? לא.

118. התעלפת? לא.

119. קיבלת נכשל בתעודה? לא..

120. שחית בעירום? לאאא !

121. עשית קרב גרעפסים? לאאא !

122. התנצלת על משהו שעשית? כן.

123. היית כל הלילה על המחשב? כע (:

124. היית כל הלילה מול הטלוויזיה? לאא..

125. העברת פתקים בשיעור? מללללללא!

126. היית אצל פסיכולוג? לא

127. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות? לא יצא.

128. בכית בסרט? כן

129. ניתקת למישהו בפרצוף? כע, כשלא רציתי לדבר עם טוהר.

130. טרקת למישהו ת'דלת בפרצוף? כעעע. (:

131. נשארת כיתה? לא.

132. קפצת כיתה? לא..

133. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? ללללא.

134. היה לך גבס? לא..

135. התביישת בעצמך? כן

136. התביישת בהורים שלך? לא

137. התביישת בחברים שלך? לא

138. עברת ישור שיניים? לאא.

 

אסוציאציות

139. אהבה? טום

140. שלום? האאלו

141. מתנחלים? גוש קטיף

142. יהודים? שיעור תנ"ך

143. מוות? גיהנום

144.חיים? מהמכולת P:

145.כבוד? ראפרים. רייספאקט D:

146. מים? בקבוק

147. ערפאת? נאמ. לא יודעת.

148. בצפר?  כלא

149. חופש? קייייייץ!! D;

150. חו"ל? גרמניה, הטיול בת מצווה שלי

151. עבודה?  מלצרית

152. הצלחה? מבחנים

153. השראה? נאאמ לאדעת.

154. שדים? בית קברות

155. מלאכים? דוורי ותווותי 3>

156. תנ"ך? חני

157. סוכר? נסקפה :]

158.נשיקה? טוום

 

מה עדיף

159. לונדון או פריז? פריז

160. סאבלימינל או הצל? סאבלימינל.

161. אש או מים? אש!

162. הארי פוטר או שר הטבעות? הארי פוטר שליטע D;

163. חנוכה או פורים? חנוווכה, היומוולדת של גלליי! :]

164. משפחה או חברים? גם וגם.

165. לילה או בוקר? ללללללילללה!

166. מחשב או טלוויזיה? מחשב

167. חושפני או צנוע? חושפני

168. מוזיקה או סרטים? מווזיקה!!

 

השלימו את החסר

169. השם "דניאל" מזכיר לי את? דניאלה, שבאסהה לא שוומרת איתי עלל קשר! מתגעגעעעת אליה :/

170. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה? את טוום ליידי

171. הכי אוהב? אבאימא, טומי, דורי ותותי.

172. הכי שונא? הדרר! כוסאימאשללה שתדרוס אותה משאית!!!

173. טוב ש...? יש לי חברות מדהימות 3>

174. חבל ש...? השאלון כזה ארוווווך!

175. הלוואי והיה לי? את טוום לידיי!

176. אין דבר העומד? בפני הרצוןן.. ?

178. אם תרצו? אין זו אגדהה ?

179. מי ששונא אותי מצידי ש...? ילך להזדיין P:

180. אחרי השאלון אני? נאמ מוצאת עיסוק D:

181. לא הייתי צריך? נאמ לא יודעת. כלום לא עולה לי לראש

182. אני חייבת לומר תודה ל? אלווהים!

183. אני חייבת לומר סליחה ל? דנדי שהתעצבנתי עליה סתם אתמוול.

184. למה אני אף פעם לא?  לומדת לקחים!

185. אבגדהוזחטיכלמנסעפצקר? שת (;

186. יומולדת זו סיבה טובה ל...? להשלים עם חברה טובה

187. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם? תהנו מהחיים

188. הערבים הם? אכזרים. אבל לא כולם..

189. שלוש מילים שאתה יכול לומר על עצמך? אני ילדה נחמדה (;

 

זההו, מי שקרא הכל ח"ח (;

אני עושה בזמן האחרון אוואי צבעוני, באייסי 6 אפשר, אז צילמתי שתראו:


נכון מאגניב?!


ותמונה שלי מלפני הפוני:

זההו,

התגיבו?

 

 

נכתב על ידי מיטל. וזהו. , 8/3/2008 18:10  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוווווווווווווווווווווווווניי חחדש D:


עשייתי פווניי D:

די אהבתי מה שיצא, אבל הייתי מעדיפה את זה עם פפן.. יותר יפה..

תמוונה:

אל תתייחסו לפוזה, יצאתי דפוקה.

 

נו.. איךך??

תגיבו D:

 

 

נכתב על ידי מיטל. וזהו. , 4/3/2008 15:21  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





850
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל. וזהו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל. וזהו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)