לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עלילותיו של איש הדאף

"!!Duffman says a lot of things, oh yeah"

כינוי:  דאפמן

בן: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

פיצוי


 אני יודע שייבשתי לכן את הפות לאחרונה עם כל הפניות שלי להגיון שלכן, למודעות החברתית ולאהבת הצילום, אז קבלו פיצוי:


 



 


 


 


 


הקלטה אמיתית של כריסטיאן בייל מתפוצץ על אחד מאנשי הצוות בהפקה של שליחות קטלנית 4 (שעליו דיווחתי לפני עידנים)...







 


פארודיה







 


מיקס







 



 


אבא צעיר


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3671403,00.html


 


פילה צעירה







 


 


 


אבל אני יודע למה אתן באמת מחכות - לדעת איך הרפואה הסינית מתמודדת עם שחלות פוליציסטיות..


אבל לפני שנגיע לזה..


 



 


אסייאתית, לא אסייאתית, מה זה משנה



 


כואב לי הגב רק מלהסתכל על זה



 


אני שלולית.



 


אוינק אוינק, פאק מי סילי מיס פיגי


 


 



 



 



 


סאפנקינג טיים



 


אף אחד לא לימד אותה שאם לא סוגרים את הפה יכול להכנס לשם בולבול? או שאולי זה בכוונה..



 


מה פתחת עליי עיניים



 


אבל סבתא, למה החזה שלך כל כך עגול?



 


יש לה איזו בעיה ברגליים אבל חוץ מזה באמת שהיא אחלה בחורה



 


אלון עתיק, בציר '79



 


פאדמן.. אהה מנדאף.. נו שמנדוף.. פאטדאף... אהה דאפמן.. ולך?



 


צ'מנמנה!



 


הן היו ככה לפני שהגעתי, 'שבע לכם



 


אוי מסכנה שכחת להוריד את הבגדים לפני האמבטיה.. קורה לי כל הזמן



 


ממש עוגייה תמימה



 


טוב עלייך אסור לצחוק



 



 


לא יודע מה השתבש עם הגבות אבל לפחות האגן בסדר



 


טוסיק פה, ציצי שם.. לאכול אותך



 


טיהי!



 


שלווום אחות!


 


 


ועל זה נאמר - האמ


 


 


הייתי נותן לה לשרוט לי את הגב



 


זה הכל רק משחק בשבילך, נכון?!



 


bad hair day


 


 


 


 


מספיק עם האירופאיות האלה, הגיע הזמן למשהו אחר:



 


יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת


 


 


מי סיפר לך שככה אני אוהב?


 


 


טוב נמאס לי, תסתובבי


 


 


מה את לא מבינה עברית??



 


לא צריך, מצאתי מישהי שכן


 


 




 


 



 


אצילית משהו


 


 


איי מאמא


 


 



 



 



 


פשוט בונבוניירה


 


 


 


 

נכתב על ידי דאפמן , 9/9/2010 14:51  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ב-23/12/2014 15:51
 





25,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדאפמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דאפמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)