לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי חיים רק פעם אחת 0.0


שאלה שכלכך מתרידה אותי - מה בא קודם , הביצה או התרנגולת ? 0:

Avatarכינוי:  ליייאורי ^__^

בת: 30

ICQ: 417240190 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

המוווווון תמונות , היה מדהים (:


[ 21.2 , 22.2 , 23.2 - ככה תקצירים בכללי (: ]

 

21.2.2008 + 22.2.2008 -

יום של תעודות ^^  + טיול חרמון ,

 

ממוצע: 82 .

אני: גאה בעצצמי כלכך , כי אתם פשוט לא מבינים כמה שיפרתי (:

היה יום נחמד, ומצצחיק , היה באזר , הוא היה אחלה , אבל לא קניתי כלוום D:

אבל הוא השאיר לי שיר בראש:

 " בא ע א ע א ע א זר , באזר של מו' , בא ע א ע א עא זר , באזר של מו' " ,

אחר כך - כמוובן שחזרתי הביתה , התקלחתי , ארגנתי תיק לטיול חרמון ,

ובערב - יצצאנו לטיול , בהתחלה באוטובוס לא היה לי כלכך נחמד - אני מודה S:

היה לי קצת בודד , ועצוב , והתפרקתי , ובכיתי , אבל עזבו ..

אחר כך הגענו לקיבוץ , ונטע הכפרע לקחה אותי לשיחה כדי לשאול מה קרה ,

היא עודדה אותי , היה נחמד , אני אוהבת אותה (: .

ואז היתה לנו מסיבה , די ג'יי וקרחחנוות D: - זאת היתה ההפתעה שהבטיחו לנו - .

היתה אחלה מסיבה , ורקדתי ונהנתי , ודיד התביישה להיות עם גופיה D:

אבל חפייך , היא כווסית ^^ ,

 

- דיד הכווסית , ומייקל המנומשת הייפה -

רקדנו ורקדנו ורקדנו ,

המסיבה ניגמרה ב2 וחצי או 3 ככה ,

ואז כולם רצו ללכת לישון , וההשקמה היתה ב4 וחצי ,

ושאני אלך לישון לשעתיים ? D:

פ'חחחחחחחחחחחה , אני בחיים לא אקום ..

אז הסתובבתי עם איה והחברים שלה , וישבתי עם נטע הכפרע ועם דמארי בחוץ ואכלנו בייגלה >< ,

והזמן עבר , לאט לאט , ואז העיירו את כולם ,

ותוותי הטיפשה איבדה נעל >< , וחיפשנו וחיפשנו ואז הטיפשה מצאה את זה חצי מטר ממנה D:

עלינו לאוטובוס , והתחלנו לינסוע לכיוון החרמון , נרדמתי , ונשבר לי התחחת :\

הגענו לחרמון , ואני איה ונטע הלכנו לרכבל , כמעט דפקתי ת'נפילה של החיים , כי היה קרח על השביל , וכוולי כזה :

" ווווווווווווווווווווווואואואואי " , ותפסתי באיה D:

ועלינו לרכבל :

- והיו מלאמלאמלא כאלה עם סנוובורד , זה הכי סטיל , וזה הכי שווה 3> (: -

ואני ונטע הלכנו עם איה , היא רצתה להשכיר מזחלת , ולשחק לה כמוו ילדה בת שש עם החברים החמודים שלה D:

 

- כל האנשים שנהנים עם המזחלות , ואיה הבובה על התיק הסגול , בתמונה השניה (: -

והנה תמונה שהצחיקה אותי ממש של שי ותממממרי (: ,

 

- איזה חמודות , גרמתן לי לצחווק , תודה D: -

אחר כך , לי ולנטע נמאס קצת , אז רצינו לרדת ולבנות איש שלג , אז ירדנו ברכבל , עם נועה וההיא השניה D: ,

 

- ברכבל בדרך למטה , ונועה והשניה יושבות מקדימה (: -

הגענו למטה , ואחרי כמה דקות מיכלי ודיד הצטרפו אלינו , ואיה ירדה לבד אחרי איזה חמש דקות D:

ישבנו ואלנו ארטיקים ^^ - היה טעים .

וזהו , נגמר לנו הזמן והיינו צריכים לעלות לאוטובוסים , כולם נרדמו - השלימו שעות שינה (: -

הגעתי הביתה , התקלחתי ונסעתי לסבתא לארוחת ערב D: , נרדמתי על הספה בשש וחצי ככה , העירו אותי ברבע ל8 , ונסענו הביתה .

זה היה טיול מעולה , הוא התחיל קקה , אבל הסתיים כלכך טוב ,

דיד , מיכלי , נטע , איה ,ספירי , תמר , תותי , סאני וכוווווולם ,

עשיתן לי את ה- טיול , אני אוהבת אותכן 3>

 

 

23.2.2008 -

יומולדת לדיד ^^ = מסיבת הפתעה ,

 

קמתי בבוקר , מלאה באנרגיות חדשות , אני וכל משפחתי נסענו לחגוג יומולדת לחבר , ומשם יששששששר נסעתי למסיבת הפתעה שעשינו לדיד הכפרע ,

בדרך אספתי את איה , ונסענו ונסענו ונסענו , הגענו .

אני יוצאת מהאוטו ורואה מישהו בדלת , נבהלתי הייתי בטוחה שזאת דיד , אבל זאת היתה דיידו D:

מסתבר שגם היא חשבה שהאוטו של אבא זאת היתה דיד שהגיעה הביתה D:

נכנסנו פנימה כמו גנבוות D:

ניפחנו בלונים ו- פווווווווווו פווווווווווו פווווווווווווו ,

וכל הילדים הקקות לא הגיעו בזמן , היינו שם רק אני איה דיידו ומיכלי , והינו בלחץ מזה שעדי צריכה להגיע בכל רגע ,

וזה לא היה נחמד שהיא נכנסה והיינו רק 4 , אחרי המליונים שדידו הזמינה ,

אבל אחר כך כולם הגיעו - באיחור כמובן - ,

והיה כיף , וכולם מחחצו את דיד , כמעט למוות ..

והנה הקצת תמונות שהצלחתי לצלם D:

 

- דיידו מצלמת את עצמה , וסתיו כנ''ל D: -

 

- הבלונים היפים של דיד ^^ -

היה נהדר >< , דיד כמוובן שכבר עשיתי לך ברכה , אבל אני שוב מאחלת לך - מזל טוב (:

 

 

26.2.2008 -

ירדתי אצל תוותי - כפרעליה 3> -

 

ירדתי בשתולים , אצל תותי .. אכלנו , סאני באה , ואז כל החמוולה D:

יצאנו החוצה , קנינו במכולת והתישבנו ליד השולחן ודיברנו על ' נודים ' D:

תמונות מהיום -

 

- הסווכריות הפוטוגניות + הצלמת המתוקה שלהן * מאאיקי * -

- אני בתמונה מוזרה , ובתמונה השניה אני , ותאאאמיר בפוזיציה מלחיצה D: , כפרעליו -

 

אני חושבת שזה הפוסט אחד הארוכים שכתבתי , לילה טוב (:

אוהבת מלא , ליאורי 3> .

נכתב על ידי ליייאורי ^__^ , 26/2/2008 23:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד יש פעם ראשונה .


אני יודעת , אני בטוחה .

אני יודעת שזה חסר לי , ואולי זה עוד יגיע .

ואולי .. זה לא ? :S

אני רוצה לחבק , ושיחבקו אותי בחזרה .

אני רוצה לנשק , ושינשקו אותי בחזרה .

אני רוצה לאהוב , ושיאהבו אותי בחזרה .

אף פעם לא הרגשתי אהבה או לפחות לא בשנים האחרונות , אני כבר לא בטוחה אם אני יודעת להגיד מהי .

אני רוצה חבר , בן זוג , אחד שיאהב אותי באמת .

ואני כלכך רוצה חיבוק .

זה כלכך מטיש , מאכזב , מרוקן , או לא יודעת מה ..

להתאהב באחד שזה הכי לא נכון להתאהב בו ,

ואני תמיד יודעת את זה , וזה תמיד קורה לי שוב ושוב , כל פעם מחדש .

עם אותה האכזבה , והריקנות .

ואני נשארת עם הכאב שבלב .

וכל הפעמים האלו , כבר גורמות לי לחשוב ..

האם משהו לא בסדר אצלי ?

 

לילה טוב , ליאורי שמחפשת אהבה .

 

 

נכתב על ידי ליייאורי ^__^ , 17/2/2008 22:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם פוסט , לא חובה להיכנס D:


 

הקפפפפפפפפפפפצה D;


אני חייבת להתחיל לאהוב את עצמי ,

בימים האחרונים הבנתי כמה שאני חסרת ביטחון ..

הכל נובע , מהמראה והקטע הזה של " מה אחרים יגידו " , שאני בעצמי שונאת שחושבים ככה .

בעיה פסיכולוגית S:

אני צריכה לעבוד על זה >< ,

מישהו יודע איך ?

והייי , יש לי פתור בערביית D:

האהאהא , צוווחקת על כולכם , לפחות כל מי שלומד ערבית .

עוד שבוע תעודות , וואו . אחרי שלא קיבלנו ציונים בשנה שעברה , עם כל העיצומים והחרטה .

ווו . עד שבוע יש לדיד היפהשלי יומולדת ,

ודיד , אני מאחלת ל הכיי מזלטוב בעוולם , כי אני חולהעלייך , ואין כמוך 333>

 

* איייה , בזמן שאת עושה סקי עם המשפחה הכפרע שלך , אני מתגעגעת אלייך מלא , העיקר שאת נהנת (: *

 

לילה טוב כולם , חלומות מצווינים (:

נכתב על ידי ליייאורי ^__^ , 13/2/2008 00:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדדש O:


עיצוווב חדש , שיצא לי נחמד .

וכי הכל חדש , כי אני חוזרת לבלוג .

כי ישלי מחשבות חדשות , רגשות , והתקופה חדשה , ולמדתי השנה כלכך הרבה .

וכי עכשיו אני מתחילה מהתחלה .

וכי האהבה שלי אליהן בחים לא תיפסק -

- - - - -

דיד , כי את הכי מדהימה שיש ,

 ותמיד מעלה לי חיוך - לפחות בלב - ,

 וכי אני אוהבת אותך הכי בעולם !

וכי אלה התמונות היחידות שיש לנו ביחד :'( .

- - - - -

נטע , על זה שתמיד היית פה ,

* וכרגע אפשר לומר שפרסת כנפיים D: * ,

אז תחזרי !!

וכי את כלכך יפה (: , ואני מתהעלייך .                         

- - - - -

מייקל * מיכלי * - כי ישלך שיער ג'ינג'י ,

וכי את כלכך חמודה , וטיפשה , ומצחיקה .

וכפרעלייך 3>

- וכרגע אין לי תמונה שלך כי האיסיקיו הזה מזה מטומטם O: -

- - - - -

וכי אני פאאקינג אוהבת את כוולכן !

ואתן מדהימות 333333333333>  

 

והידד , חזרתי ^^

נכתב על ידי ליייאורי ^__^ , 9/2/2008 19:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,252
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליייאורי ^__^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליייאורי ^__^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)