לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סושי זה דג (:

מסתבר שסושי זה דג(:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אה אחרי כמה חודשים טובים בלי עידכון ם: ~הילדה אם חוש ההומור מהתחת חוזרת ובגדול~


ם:

אז ככה ם:

 

~מחפשת ניסוח הולם~

~מחפשת את דני רופ~

~לא מוצאת~

~ממשיכה לחפש ניסוח הולם~

~מחפשת מנגות יאוי~

~מוצאת מנגות יאוי~

~מוחעחעח סוף סוף מצאתי משו~

בכל מקרה D:

שנים שלא הגבתי פה ם:

זה לא שהייתם כל כך חסרים לי קהילת אימואים יקרים שלי >:

אבל משום מה סוש כתבתה בבלוג שלה שאני לא מעדכנת אז הינה לך עידכון D;

אני חושבת שעוד 11 יום יש כנס אמא"י ם:

נממ יש לי קצת בעיות איתו.

אני רוהצה לבוא אבל חברה לשי באה איתי ואמא שלה רוצה שהיא תחזור מוקדם או שהיא לא באה בכלל X:

ואני לא רוצה להגיד לה לא כי נממ יש לי יותר מידי מצפון בשביל זה ם:

~באמת סוש/אמיר/ליאור/נה צ'ע/שישי/אחי הקטן/ ועוד מיליוני אנשים ביקום יש לי מצפון >: אני לא אדם כזה מרושע XD

בכל מקה אם למישהו יש עצמות אני אשמח לקבל ם:

נכתב על ידי , 28/11/2007 21:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

MSN: 




465
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdaniel-chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על daniel-chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)