לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

דמיינו שיש פה כותרת קיטשית. כמו "החיים שלי ואני" או איזה ציטוט של גאנדי


Why hasn't someone sensible shot me yet?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

מדוע בחיים לא אשכב עם קטינות.


מדוע בחיים לא אשכב עם קטינות

 

מי שבשבוע האחרון עקב אחרי הפוסטים החמים בישראבלוג ראה הרבה תגובות נזעמות ואוהדות לגבי יחסים בין נערות צעירות לגברים מבוגרים יותר.

פוסט אחד שמדבר בעד, ולאחריו הרבה פוסטים שהם נגד.

בתור נער בתיכון, יצא לי לראות בנות גילי יוצאות עם גברים מבוגרים שהם אחרי צבא, ואף לעיתים ראיתי תיכוניסטיות בכיתה שלי שבכלל יוצאות עם גרושים (או מי יודע, מנהלים רומן מהצד).

ותמיד זה היה נראה לי די אבסורדי ומוזר, כאילו לא הבנתי מה הן מוצאות בהם, כי בסופו של דבר הנורמה החברתית שתמיד ציירו לי הייתה ש"בן לוקח בת" ובסה"כ רוב בני הזוג צריכים להיות באותם גילאים או לפחות בלי פער משמעותי. הנורמה הזאת די הושרשה לי ואפילו קבעתי לעצמי גבול די ברור – לעולם לא אתחיל עם בנות שההפרש גילאים שלנו הוא יותר משנתיים, ולאחר כמה שנים זה עלה לשלוש.

עם הזמן וככל שגדלתי ונהייתי בגיר הנורמה הזאת די שונתה אצלי, אבל יחד עם זאת תמיד הותרעתי מקטינות. הדבר הזה לעולם לא נבע מזילזול או חוסר משיכה. הדבר הזה נבע מעצם היותי אח גדול.

 

האינסטינקט הטבעי של אח גדול מאז ומעולם היה לדאוג לאחותו הקטנה. כשהן קטנות יותר פחות מתייחסים לזה אבל כשהם גדלות אתה תמיד תרגיש שזו המחוייבות שלך למנוע מאידיוטים להתקרב אליהן, ובגלל זה אני כל כך נרתע מיחסים כאלה. כל פעם שאני שומע על מקרה של ילדה שהיא בסביבות גיל אחותי שנוצלה מינית בין אם זה בהסכמה ובין אם לא אני מרגיש מעין סכין שננעצת לי בלב. למרות שהיא לא אחותי, זה מרגיש מעין מחוייבות כזאת לשמור עליה.

 

נכתב על ידי , 2/11/2013 17:04  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sunsinne ב-5/11/2013 18:26



Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
45,984
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHarvester of Sorrow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Harvester of Sorrow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)