לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כעקרון אני לא משהו מיוחד


אני - מעצבנת , נדחפת, ילדותית , יפה ? לא אבל גם לא עד כדי כך מכוערת ,חסרת כשרון כלשהו ,לא חכמה במיוחד ,חנונית אבל רואה את החיים באופטימיות - כעקרון אני לא משהו מיוחד ^^

Avatarכינוי:  TuTiPi ^ ^

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


סלאמיישן אנשושים משועמימים ! ^^

אכן החלטתי לאחר חפירות רבות מצד איגור (אילן (קרדיט לשירלי )) לעדכן,

התקופה עכשיו מאוד מוזרה בעיני, יש לי הרגשה של פספוס

ושל עייפות , מחצית אחת הסתיימה בהצלחה ועכשיו שוב אני

צריכה להשקיע את כל כולי כדי לשמור על ההשגים ולנסות לעלות אותם.

נשתדל להיות אופטימים ^^

 

בנתיים הנה כמה תמונות מהטיול השנתי :

אני ודור (דור לא אוהב את התמונה אבל הסיכוי שיכנס לפה הוא זעיר XP )

 

עדידס באוטובוס ^^

 

 

אני ועדן באוטובוס=P

 

סנדריישן ^^

אני ועדן בבוקר השני באכסניה D:

אני וצ'ירלי 3=

 

התאומות =]

 

 

ואחרונה חביבה , שולה  =P *צולם בספרייה*

וזהו . תחיו עם זה .

עכשיו ציטוטיישן !

* אני ודור מדברים במסן והוא מנסה להגיד לי שהוא מעריץ 400 דברים בפייסבוק *

דור: "אני מעריץ 400 גברים בפייסבוק "

אני :"OO

 

*היום אני שירלי דור ומטוב הלכנו כולנו לתחנה אחרי מצוינות , ירד גשם והיחידה שהייתה לה מטריה הייתה שירלי

וארבעתנו מנסים להדחס תחתיה *

מטוב: "תראו !!! מטריה !!" * אורן מצביע על מטריה עם חצי ידית על המדרכה ורץ לעברה*

*מטוב תופס את המטריה ומנסה לפתוח אותה והיא בקושי נפתחת *

*מטוב מאתר מטריה חדשה במרחק עשרה מטר , נוטש את המטריה ורץ לעבר השניה *

*בנתיים דור יוצא ממתחת למטריה של שירלי ומסתער על המטריה שמטוב זרק*

*דור הולך ומחזיק מטריה חצי פתוחה עם חצי ידית ומטוב רץ ממקום למקום ותופס מטריות שבורת XD*

 

*דור עומד מאחורי קיר במבוא ומנסה להבהיל אותי כשאני עוברת *

דור : "בע !!!!!!!!!!!" *קופץ לפתע מאחורי הקיר עם פרצוף ועושה תנועות עם הידיים *

*אני בתגובה מנפנפת את הריח הרע שיצא מפיו *

 

*אני ושירלי בשיעור אחד שמות לב שהמורה הגיעה בסוודר בצבע ירוק בהיר ויוצאים ממנו חוטים*

שירלי :"מה את חושבת היא שחטה כדי להכין את הסוודר הזה ? "

אני :"אמממ... לא יודעת , חרגולים ?"

 

*הבנות עושות שחרית עם אחת המחנכות והנושא הוא מה הוא בית בשבילנו*

המורה : " טניה מה את עושה כדי להרגיש בטוחה בבית ?"

אני :" אמ... נועלת אותו ?"

 

*לשירלי יש יום לא משהו והיא מציגה את זה בצורות מקוריות*

שירלי: "מיי ליפ איז וואן גוש אופ שיט"

עדי: "מה יש לה היום ? "

אני: " היא אופטימית"

 

*נויה הייתה אצלי ושמענו מנגינות בפסנתר ביוטיוב ואני מנסה להגיד לה שזה לא נשמע קלאסי ובוחרת בניסוח גרוע*

אני:" תראי ... אני שומעת פסנתר , אבל אני לא שומעת פסנתר !!!"

 

*אני ושירלי מתייעצות לגבי שאלה בתנ"ך מדוע ישנו איסור להכין פסלים ותמונות לעבודת אלילים ביבשה באוויר ובמים*

אני:"אני אומרת שזה כדי שהם לא יוכלו להתחכם ! עם היה כתוב רק ביבשה הם היו יכולים להתחכם ולהכין איזה פסל בים עם שנורקל !"

*שירלי נקרעת מהמילה שנורקל*

 

*אני דור ושירלי יוצאים ממצוינות*

דור :" יופי טניה בגללך אני מגנט כדורים העברת את זה עלי !"

* יותר מאוחר *

דור :" טניה , אם אנחנו נתחתן יהיה לנו ילד מגנט !"

* שירלי הלכה בנתיים להכין הזמנות לחתונה , שירלי צר לי לאכזב אותך אבל אני אתחתן עם דור רק עם

עד גיל 97 לא נמצא בני זוג *

דור:" רגע אם היא מגנט כדורים , מה יהיה אם היא תלך לבאולינג ?!"

 

טוב זה הכל !

אה ואגב , קנו לי פלאפון חדש , אני קוראת לו רוג'ר ^^

הו רוג'ר ! ^^

 

נ.ב : אני ממש שונאת כשמתנתקים בזמן שיחת טלפון או מסן או אייסי בלי להגיד אפילו ביי !!!

 

 

~פוסט זה מוקדש לאיגור ~

 

                               ביי ביי 3333>

 

 

 

נכתב על ידי TuTiPi ^ ^ , 27/2/2009 18:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -Katia. And Thats All- ב-9/8/2009 18:00
 





3,629

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTuTiPi ^ ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TuTiPi ^ ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)