לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוויטי לנד


היי זו העיר הוירטואלית שלנו.....אננחנו מבטיחות שיהיה לכם כיף,עם רק תירשמוו!!!!!!!! :)

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 388233541 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

פותחת ת'בלוג שנית והפעם,בגדוללל!!!


היי חבריםם!!!

 

כמה זמן לא ביקרתי פה...

 

אני אמרתי שאני יחזור נכון??אז הנה אני..

 

טוב בלי הרבה דיבורים,חזרתי לנהל את העיר והפעם אני מחפשת שותפה אמיתית,שלא תתן לי לעשות הכל ושהיא לא תעשה כלום!!!

 

אז מה שרוצה להיות איתי כשותפה שתשלח תגובה ב-פוסט זה ושתכתוב לי עם היה יכולה להיות שותפה רצינית....!!!!

 

לפרטים:357801269>האייסי שלי...

 

טוב אז ככה זה הולך להיות:אני מוחקתת את כל הבתים (חוץ מהבית שלי) ופותחת כאילו הבלוג חדש,אך כל החנויות והעיצוב נישארים "חיים"...חחח

 

טוב אז אני מקווה שתירשמו (ההרשמה רק בפוסט ההרשמה,מי שרוצה להירשם וכתב תגובה בפוסט אחר,ההרשמה לא תתקבל)

 

אוהבתת>>>המנהלתת שנינושש!!!

נכתב על ידי , 27/4/2008 22:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,011
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ה[ס*כ!ת~מה%גד!ת~ש[*[!ש~!בל!ש~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ה[ס*כ!ת~מה%גד!ת~ש[*[!ש~!בל!ש~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)