לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה סוכר :]


=אמרו שלכל אחד יש את המלאך שלו... לא , לא! לא "כשפגשתי אותך" הכרתי אותו.. כי לא פגשתי אותך. בעצם עוד לא מצאתי את המלאך שלי.. אז תרגיע ! =

יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2007

הבלוג לא יעודכן יותר .


הבלוג לא יעודכן יותר ,

אין לי זמן אליו.

למרות שאני באמת רוצה לפרוק את מה שאני מרגישה, אבל פשוט אין לי זמן.

 אולי בקרוב יהיו כמה פוסטים,

כשאני ארגיש צורך מאוד חזק לפרוק את הרגשות שלי .

אבל אין לי זמן להתחיל לעצב את הבלוג ולעשות רשימות, זה כבר מעצבן.

אתם מוזמנים לדפדף בעמודים הבאים ולקרוא פוסטים מהעבר, אם אתם חדשים בבלוג ורוצים להתרשם.

וכמובן , להגיב.

 אבל רק כאן, כי אני לא נכנסת יותר לפוסטים הקודמים .

אוהבת את כולם ,

 מורוש.

נכתב על ידי , 18/3/2007 18:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מחורפנת גאהXD ב-5/5/2007 09:35
 





251
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורוש ^^ ; ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורוש ^^ ; ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)