לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

fire in my head


אל תבקשו ממני סליחה ביום כיפור, ואל תשלחו לי SMSים שמעורבות בהם המילים "חתימה טובה".

אל תשאלו אותי אם אני צמה,

כי אני כן.

אני צמה- בשביל לראות אם אני יכולה

אני צמה- לא כי זה יום כיפור, וצריך לענות את הגוף ואת הנפש.

אני צמה- כי אני אוהבת את ההרגשה של אחרי

אני צמה- בשביל טיפת המים הראשונה שנוגעת בגרון בסוף הצום.

אני צמה- כי אני יכולה.

 

יום כיפור...

היה כלכך טוב, הצום היה ממש קל, הלילה עבר כלכך מהר.

כל השטויות שעשינו, השירים ששרנו, וכשהרעב השתלט, התחלנו להמציא חרוזים לשמות שלנו.

20 ילדים משחקים קוואה קוואה, צוחקים.

 

"הדר בן אפריים, מורידה שערות בשדיים!

נגין בהרמי, מורידה שערות עם טעמי!"

 

שחרור אדיר, מכל הבחינות וההיבטים,

כמה שנים אחורה.

 

וגם התרגשות של משהו חדש.


אולי סופסוף...

התערבבות של ישן עם חדש.

בוגרים יותר, מדברים קצת אחרת, אבל עדיין אותו הדבר.

מספרים סיפורים קצת אחרים, שואלים שאלת אחרות,

ולפתע לכולנו אכפת.

ופתע לכולנו לא.

אבל זה בסדר עכשיו, כי אנחנו ביחד.

 

 

 

 

 

 

שיהיה לכולנו סתיו נעים, ואל תשכחו לצעוק על זה שיושב בסוף הכיתה שיכבה את המזגן.

 



3>,

Anna

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 10/10/2008 14:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fiddling Fossil ב-20/10/2008 17:38




27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)