לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עצרו את העולם, אני רוצה לרדת.





"עצרו את העולם, אני רוצה לרדת.
עצרו את הדמעות, אני רוצה לחייך.
עצרו את הדקות, אני רוצה לחיות לנצח."

רצית כל-כך הרבה, שכבר שחכת מה יש לך.
כמובן, הדברים הברורים מאליו נשכחים בסופו של דבר, נכנסים לשגרה... למעגל הסגור הזה של היומיום.
למציאות אפורה וקודרת, שפזורה בין נקודות תקווה.
לא הסרת את עינייך מן המטרה, היא הייתה ברורה לך... כה ברורה.
נחושה היית, עזת רוח, רגילה היית לקבל את כל מבוקשך.
מעולם לא נלחמת בשביל חלומותייך, אולי כי לא היה לך צורך לכך...
הכל בא לך כה בקלות, כבמטה קסמים.


אך היית חלשה מבפנים, חלשה ורכרוכית.
אלפיי שאלות ללא תשובות ריחפו בראשך,
אלפיי תהיות, אולי חרטות... ניקרו בליבך.
הכל הסתחרר מהר מדי
יצא מכלל שליטה,
דמעות זרעו פרחים עצובים בשדותייך,
שהיו יבשים משמחה כמו אחרי שנת בצורת.
דקות חלפו מהר מדי,
היו קצרות מדיי.










"עצרו את העולם, אני רוצה לרדת.
עצרו את הדמעות, אני רוצה לחייך.
עצרו את הדקות, אני רוצה לחיות לנצח! "


צעקת לאוויר העולם,

אך לא היה איש שישמע.

יש רק 3 דברים שמחזיקים אותי כרגע: המשפחה, היא, והוא. אם את קוראת אתזה את יודעת שאני מדברת עלייך.




נכתב על ידי גברת גיבנת. , 11/8/2007 00:40  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 99% אנה. ב-15/8/2007 21:19




27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)