לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הקאמבק הגדול.


אני יודעת שאמרתי שלא יהיו עוד סיפורים,
וול,
התחרטתי.


ההתרגשות הייתה באוויר, יכולתי לחוש את בואה המתקרב.
להרגיש אותה מתקרבת, וכמעט להריח מרחוק את ריח הבושם המתקתק שלה...

ובעודי עומד שם, מהרהר על אותן תקופות מתוקות שעומדות בפתח,
אלפי אנשים נעצו בי עיניים.
חלקן מקנאות, בחלקן משתקפת שמחה עד אין קץ... אמי היושבת בשורה הראשונה ממש, בוכה דמעות של אושר.
הם ישבו שם וחיכו.
משפחתי, משפחתה, חברים, ידידים מן העבר הרחוק שהיא התעקשה להזמין...

ואז.. נשמעה המוזיקה היפה ביותר ששמעתי בחיי, והיא פסעה אליי בחשש, זרועה שלובה בזרועו של אביה.
והיא התרקבה, והתקרבה... כבר יכולתי לחוש את המתח באוויר.

הכומר החל לדבר.... נשאנו נדרים... טבעות יקרות ונוצצות שהיו עדות לעתיד נפלא שעמד בפתח נענדו על אצבעותינו.
"אני מסכים...."
"אני מסכימה..."

ובנשיקה אחת קסומה חתמנו את השבועה להיות יחדיו.
באושר, ובעוני.
בבריאות, ובחולי.

וכשהמכונית המקושטת והמפוארת לקחה אותה לירח דבש חלומי,
בצידה האחורי של המכונית התנוססה הכתובת:
"Just Married"







כרגע אני פשוט מאושרת, שסופסוף לאחד הסיפורים שלי יש סוף טוב.
נכתב על ידי גברת גיבנת. , 26/8/2007 21:12  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סבתא. ב-1/9/2007 14:35




27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)