לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

*


אני פחדנית, ואתה שרמנטי.

לי אין אומץ, ואתה לא יוזם שיחות.

ובכל זאת:

"אני מדבר איתך יותר מאשר עם חברים שלי..."

 

- - - -

אני זוכרת שפעם הורדתי מירנדה, רק בשביל לדעת אם אתה מסנן אותי, או לא.

אני לא זוכרת מה ראיתי אז, אבל כשהורדתי אותה לפני כמה ימים והפעלתי אותה, חזרתי ישר למסן ולאיסיקיו הרגילים.

 

כי אני פחדנית, ואתה שרמנטי.

 

- - - -

 

אז מה עדיף; דחייה או חוסר וודאות?

"אני מצטער..."

או

"מה קורה?"

- - - -

ובכל זאת, רוק העצמאות הוא עוד 5ימים. אכלתי אותה. שם באמת הכל יצוף מחדש.

אז איפה האומץ הזה שדיברת עליו?הא?

 

איפה אתה?

- - - -

 

בבקשה תענה לי, אני צריכה אותך.

 

- - - -

לראשונהאנילאיודעתאותךשראיתיכמוכלפעםאחרתאותךהפעםמאזויהישםהכלתעבוראםרקאניארצהשלמהואיןלנושום

שנהההתרגשותהזאתתעבורימיםכמהבעוד.עונהלאאתהבנתיים,שליתהיהפעםאיהאםעצמיאתשואלתואני.

 

- - - - -

 

אני רק מקווה שהיא לא תשיג אותי שוב, כמו שהיא השיגה אותי בפעם הקודמת.

 - - - -

 

תודה לך פרע, השיחה איתך לפני כמה ימים עזרה לי מאד. ואני חושבת שאני כבר יודעת מה אני הולכת לעשות. את צודקת- עדיף פנים מול פנים. ואני מקווה שאני אפגוש אותו שם בכלל. ושתהיה לי הזדמנות...

או שלא כדאי לחכות?

או שכן?

בקיצור, תודה לך. (:

 

- - - -

ו... תודה גם לך. כן, לך. (:

זאת שישבה איתי שם ליד רוני, ו... באמת שהשיחה הזאת עזרה לי קצת להפתח, הייתי צריכה להוריד את זה מהלב.

 

 

 

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 2/5/2008 12:43  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *טלי ב-8/5/2008 15:28




27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)