לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

#*)


זה מוזר, שחיכיתי לזה כ"כ הרבה זמן, המון זמן...

אתה לא הוא.

חשבתי על זה, דמיינתי את זה, אפילו עשיתי מאמצים בשביל שזה יקרה.

אתה לא הוא

וכשזה סוף סוף קרה, וקורה בעצם, אני לא מרגישה כלום.

אתה לא הוא

זה התחיל כשדיברנו שעות, ושאלת אותי עליו... [עניתי לך את האמת, כי אתה אפילו לא מתקרב לרמה שלו]

אתה לא הוא

ואז דיברו עוד ועוד, ועוד ועוד,ועוד קצת...

אתה לא הוא

אני לא יודעת איך זה קרה בכלל, אז אל תשאלו, אבל אנחנו ביחד.

אבל אתה לא הוא

ואיתך זה בטוח.

אבל אתה עדיין לא הוא.

אז נכון, לפעמים אתה אדיש, או לא יודע מה להגיד, לפעמים אתה מתנהג כאילו שאתה לא רואה אותי, ולפעמים "מה זה התעצבנתי

עלייך אתמול... "

אתה לא הוא

אבל איתך זה בטוח.

אתה לא הוא

אתה אומר שאני יפה, ומדהימה [אעלק], ו... כיף לדבר איתך.

אבל לא כמוהו

ואתה אוהב אותי, איתך זה בטוח.

אבל אתה לא הוא.

 

 

וכשאני איתך, אני לא מרגישה כלום. כשאתה מחבק אותי, אני לא מרגישה כלום.

אני נותנת לך הזדמנות, אני רוצה לאהוב אותך

אבל אתה לא הוא.

 

 

(גם הקטע הזה של 'מה שכולם אומרים עלייך' לא הכי עוזר, אולי... תהיה קצת תקיף יותר לפעמים?)

 

אז באמת שאני רוצה לאהוב אותך.

 

 


 

-אנה-

ועכשיו... חכמה יותר.

 

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 3/6/2008 20:27  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dom ב-10/6/2008 16:31




27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)