לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

.brake and talk


 

לשבת במעגל גדול, עם האנשים שאתה הכי אוהב.

להקשיב בשקט לכל אחד, להעלות זכרונות.

מילה גוררת מילה.

וכשמישהי לידי מתחילה לבכות, דמעה גוררת דמעה.

ולהקשיב לו, להקשיב ולהפנים כל מה שהוא אומר.

לנסות להבין שהוא עוזב.

לשמוע את הקול שלו רוטט בהתרגשות, גם הוא נקשר אלינו.

וכשהוא מסיים לדבר, לצפות בדמעה נוזלת מעיניו,ולהרגיש דמעה אחת אחרת, שמכילה בדיוק את אותו סיפור כמו הדימעה שלו, נוזלת מעינייך.  

 לרוץ אליו עם כל השאר, לעמוד ככה מחובקים מספר שניות,

משפחה אחת גדולה.

 

לחכות קרוב ל-4 שעות בשביל לדבר איתו, ולדבר איתו באמת.

לשמוע כל מה שיש לו להגיד עלייך, וכמה שהמילים שלו חיזקו אותך.

להגיד לו כל מה שאת חושבת עליו, כמה שאת אוהבת וכמה שתתגעגעי...

 

 

 

 

 

השנה הזאת נגמרה כ"כ מהר, ואני עוד מנסה לתפוס אותה, רק לסחוט את הטיפה האחרונה לקראת הסוף.

תופסת בכל הכוח, בידיים, בשיניים.

אך זה חסר תועלת... הזמן בורח כמו בשעון חול. כל גרגיר בעל משמעות, והכל ביחד -השנה הכי טובה בחיים.

 

אין לי מילים לתאר כמה שאני אתגעגע אליו, כמה שהוא יחסר לי.  כל הזכרונות שלי איתו קשורים יחד בצרור גדול ופועם, עוד חי מבפנים.

הייתה לו השפעה כ"כ גדולה על חיי, כל מה שהוא העביר והנחיל.

 אף אחד, אבל אף אחד, לא היה יכול לעשות את זה בצורה טובה יותר.

 

ואני? מסרבת לשחרר.

את השנה הזאת, שטסה לי מול העיניים. מרגישה כאילו הייתי שם, חייתי כל רגע.

וכל השמחות, כל העצב, כל האכזבות, האהבות, כל הסליחות והטעויות, קיבלו משמעות אחרת.

הן צפות מעל ראשי באוויר, ואני מעיינת בהם כמו בדפיו המצהיבים של ספר מרתק, אחד מאותם ספרים שאפשר לקרוא שוב ושוב ושוב...

 

הגיע הזמן לשחרר, להפרד. הוא עוזב, השנה נגמרה, אני עוד כאן.

הגיע הזמן לסחוט את הטיפה האחרונה, ולהצפין אותה עמוק במעמקי הלב והזיכרון.

לעשות 'רענן' לקראת התחלה חדשה,

ובנתיים,

למצות את הקיץ.

 

 

שיהיה לכולנו קיץ נפלא,

-אנה. נפרדת, אוהבת. (וכבר מתגעגעת. ) -

 

 



 

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 21/7/2008 17:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Piano Man ב-21/8/2008 14:11




27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)