לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

סוף הוא לא תמיד התחלה של משהו חדש.



עכשיו שאני יודעת מה את באמת חושבת עליי... ואת כל האמת,
אני רוצה להגיד לך שאת פשוט עלובה.

הבלוג נסגר.
החלטתי שאני רוצה להשקיע זמן ומאמץ בדברים אחרים, כמו ריקוד למשל...

אני לא יודעת אם זה לתמיד, או אולי רק לזמן מה.
מה שאני כן יודעת, זה שאני כועסעת עלייך, ומאוכזבת.

נו באמת, את באמת חושבת שאת יותר טובה ממני?!
[אתם יכולים לחשוב שזה בא מתוך מקום של שחצנות, לאכפת לי.
אתם כולכם על הזין שלי.
כי אני יודעת על מה אני מדברת.... והעיקר הוא שאני מבינה את עצמי.]

עכשיו הבנתי מיהם האנשים שבאמת יעמו שם לצדי ואני מודה להם.

תזכרו:
לא על כל דלת שנסגרת נפתח חלון חדש, לפעמים הדלת פשוט נסגרת ואין דרך חזרה.

אז....
שלום ולא להתראות
-לבנתיים-

3333>
ובפעם האחרונה,
אנה.





נכתב על ידי גברת גיבנת. , 16/10/2007 21:27  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 99% אנה. ב-3/11/2007 14:04
 



חוסר מעש.



באמת שהיה לנו טוב.
וכמה שצחקנו, אתן זוכרות?
היינו פשוט יושבות ומדברות... יושבות וצוחקות....
בטחנו אחת בשנייה,
החזקנו אחת את השנייה,
והכי חשוב- היינו יחד.


כמה שזה דפוק, כל זה נעלם.
כל שרידי החברות נעלמו והשאירו רק ניחוח מתוק של זכרונות.
ואי אפשר לתאר במילים כמה שאני מתגעגעת לזה.

ואני מתביישת להגיד שוויתרנו,
לא נלחמנו.
ובעצם, שלא מנסים לא מצליחים.

אז תגיד לי אתן, למה לאזעזל לא ניסינו?!

החברות הזאת כלכך חסרה לי, לדעת שיש מישהי שתגבה אותך ותשמור עלייך בכל יום, בכל שעה, בכל דקה.

אתן שקוראות את זה, יודעות על מי אני מדברת.
כן..... עליכן.
בעצם עלינו,
שהיינו חברות הכ טובות, ועכשיו כל זה שואף לאפס.

אני מקווה שאתן כמוני, רוצות לנסות להחזיר את זה שוב,
כי כמה שתנסו להכחיש... אתן יודעות מי אתן.

אז....

כדאי שנתחיל לפעול, ומהר.

33>





נכתב על ידי גברת גיבנת. , 15/10/2007 20:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 99% אנה. ב-17/10/2007 18:17
 



i made it


"אני אכניס אותך לצעירונת,
אבל את תצטרכי להוכיח את עצמך"

הו, אני אוכיח.....

:]

ובנתיים- טנקס.

33>




נכתב על ידי גברת גיבנת. , 11/10/2007 21:41  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 99% אנה. ב-15/10/2007 17:16
 



הפכים.


לפניי כמה זמן זה היה בסדר.
למרות שגם לפניי כמה זמן  היית די אדישה אלי, זה עוד היה בסדר.
ואהבתי אותך, אהבתי כלכך.... בטחתי בך ונהנתי איתך,ודיברתי איתך, וצחקתי איתך.

פתאום, את אדישה כפי שמעולם לא היית.
פתאום, אני מרגישה קרירות ממך, בכל תזוזה בכל מעשה בכל מילה.

זה כך רק איתי.
אם אחרות את קופצת, צוחקת, אם אחרות את בסדר.

אז,
מה לאזעזל קרה?!

אני באמת חושבת שאולי כל הזמן הזה היה לשווא, ואני צריכה למצוא את עצמי מחדש.
לא את עצמי, יותר את החברים שלי.
או יותר נכון- את החברות.






נכתב על ידי גברת גיבנת. , 5/10/2007 22:32  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/10/2007 18:19
 



לדף הבא
דפים:  

27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)