לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

Sickness


 

"שמעתי שזו מחלה איומה" הוא אמר לי, "כמו התמכרות."

הנהנתי.

"וברגע שנדבקת, אין תרופה. זו מחלה שאין לה מוצא. היא משתלטת על כל נים ווריד בגופך, חודרת עמוק לתוך העצמות. מערפלת את המוח עד לחוסר תחושה, ולאחר מכן אתה מאבד פיקוד ונותן לה לעשות איתך כל מה שרק תרצה, לעשות ממך טיפש."

תיאוריו העלו בי זיכרונות רחוקים.

"ואז, אתה הולך אחריה בעיוורון עיניים, נותן לגליה החרישיים להציף אותך, ואתה כבר לא זוכר מתי הפסקת להתנגד לה."

"הוא כל-כך צודק..." לחשתי לעצמי, טובעת עוד ועוד בעבר. הוא תמיד היה טוב במילים.

"אבל אני? אני לא אפול ברשתה, אני לא ארשה לה להשתלט עליי כך, למכר אותי אליה..."

"זה בלתי אפשרי לא להדבק, כולם נדבקים, כל אחד בזמנו." אמרתי.

"לא אני." הוא נשמע בטוח.

"מה תעשה? היא רודפת את כולם. היא בכל מקום..." ניסיתי לערער את בטחונו.

"אני אקפוץ, אתחמק, ארוץ, ואתחבא. אני יעשה הכול בשביל שהיא לא תגיע אליי.

ואמות בידיעה, שאותי האהבה לא תפסה."

 



נכתב על ידי גברת גיבנת. , 24/10/2008 21:31  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חציל ב-5/11/2008 20:42
 



%-


לא משנה. עבר, נמחק, אבל לאבאמת.

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 23/10/2008 23:47  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על אנשים ועציצים.


 

אני לא חושבת שאני צריכה מישהו שיקשיב לי, שאני אוכל לדבר אליו, והוא יהנהן בתשובה, ולאחר מכן ייתן עצה קצרה ועניינית.

 

אני לא חושבת שבני אדם צריכים בני אדם שיקשיבו להם, הם רק צריכים לדבר.

למעשה,

אני חושבת שהייתי מדברת לעציץ.

 

בחיי שהייתי מדברת לעציץ.

 

או אפילו לזבוב,

 אחד מהזבובים האלה, שמתיישבים לך על מסך המחשב בשעות הקטנות של הלילה, כשאתה מדבר במסנג'ר שיחות סתמיות ושומע שירים שלא שמעת מזמן.

אולי בפעם הבאה, במקום להבהיל אותו משם בניפופי ידיים, אני אתחיל לדבר אליו. נראה כמה זמן הוא ישאר שם,

ונראה אם אני אשים לב כשהוא יעוף, או שאמשיך לדבר-

 כי אני לא חושבת שאני צריכה מישהו שיקשיב לי, שאני אוכל לדבר אליו, והוא יהנהן בתשובה, ולאחר מכן ייתן עצה קצרה ועניינית.

אני לא חושבת שבני אדם צריכים בני אדם  שיקשיבו להם, הם רק צריכים לדבר.

 

 

 

 אז בחיי שהייתי מדברת לעציץ.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

עריכה, 18:24

אני משתגעת, פשוט משתגעת.

אין פה שום איזון.
 

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 17/10/2008 17:33  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Piano Man ב-8/11/2008 18:11
 



Mix


כיף לדבר איתך לפעמים, על משהו שבאמת חשוב לדבר עליו.

 

אמרתי לך שאני נקרעת בין שני העולמות.

 אחד כלכך מושך, זוהר אפילו, האנשים הם ה-אנשים.

מי אמר? עצוב אני כותבת את זה ככה.

הכל שם דיבורים, מי היה עם מי... מה קרה להוא... ולמה ההיא לא פה.

כלכך הרבה אנשים נמצאים שם, אבל אף אחד לא שם לב אם אתה לא שם.

ובתוך החבורה הענקית הזו, מי באמת מעריך אותך? 4 -5 אנשים?

אז למה שווה להיות שם? רק כי "כולם" שם? עצוב שאני כותבת את זה ככה.

 

והשני, הקבוצה הקטנה, 4-5 ילדים שבאמת מעריכים אותך, וכיף לך איתם, באמת. אם אתה לא שם הם שמים לב, אכפת להם, ולא הכל רכילויות ודיבורים.

אבל? זה בחוץ.

זה מהצד, זה לא עם "כולם", זה קצת מרוחק.

ההבדלים שם חוגגים, אפילו בדברים קטנים ושטחיים כמו לבוש, וזה כלכך עצוב שאכפת לי.

 

כלכך עצוב שאני לא מצליחה לשלב, אפילו אם אני רוצה. מאד רוצה.

אני רואה אותך בבצפר, ואותך בצופים, וזה עושה לי משו, כמובן.

למרות ש"אתה- אתה " משוייך בקבוצה הקטנה,

ו.... אעהאעהאעה#$!!!!%^&@!

 

 

 

אני מרגישה פטתית כלכך בגלל זה שאכפת לי, כי זה לא אמור להיות.

אבל... אין, זה פשוט עצוב.

 

תמיד חושבת שיכול להיות משהו יותר טוב, למרות שאף אחד לא הבטיח לי זאת. תמיד חושבת שהאלטרנטבה טובה יותר, אבל אני בעצמי אפילו לא מאמינה לזה.

 

 

צריך ללמוד לשלב.

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 14/10/2008 15:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברווז עיר ב-18/10/2008 17:42
 



לדף הבא
דפים:  

27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)