לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honey, im home


You are, you are, you are, you are You are,you are And nothing else compares

Avatarכינוי:  גברת גיבנת.

מין: נקבה

MSN:  dont need you

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

בובה על חוטים.


השעון המעורר צלצל בשש בבוקר בדיוק, כמו תמיד.

הגיע הזמן לקום, בובה על חוטים.

את פותחת עיניים לאט, והן צורבות מאור הבוקר הבוהק שעושה את דרכו אל חדרך דרך תריסים חצי מוגפים.

את קמה לאט.תחילה יושבת על קצה המיטה, מהרהרת בכל המטלות להיום.

כי אני אוהב אותך עסוקה.

לאחר מכן את מתרוממת, נועלת את נעלי הבית המרופטות, ופוסעת אל עבר השירותים.

את מצחצחת שיניים, ושוטפת את פנייך עליהם הזמן כבר השאיר סימניו.

כך הזמן משפיע על כולכם.

פתחת את דלת ארון הבגדים, שהיה עמוס בגווני אפור, או לבן. גופיות צבעוניות בודדות נערמו בערמה לא מסודרת בחלקו האחורי של הארון, מזכירות לך ימי קיץ רחוקים.

לבשת את מכנסי הג'ינס הכהים וההדוקים, וחולצה מכופתרת ושמרנית, כיאה לאשת עסקים.

התבשמת בבושם שאת ניחוחו כבר לא אהבת, אבל אין לך זמן לבחור אחר.

לבושה ומבושמת צעדת אל המטבח, ושמת לב לשעה המאוחרת. הושטת אל דלת המקרר יד מקומטת העטורה בטבעת גדולה, שפעם סימלה אהבה. היום היא מסמלת רק עושר.

הכנת קפה במהירות, וכבר לא היה לך זמן לאכול.

"אני אחטוף משהו בהפסקה, בקפיטריה..." חשבת.

שמת את ספל הקפה החצי- גמור בכיור, לקחת את המעיל החם, ואת התיק שלך, שהיה מלא עד אפס מקום במסמכים חשובים, או בחשבונות, ויצאת לדרך.

תמהרי, בובה שלי.

רצת במהירות מדלת הבניין אל מכוניתך, כי ירד גשם. הוא לא הפריע לך במיוחד, הוא רק התאים את עצמו למצב רוחך האפרורי.

סובבת את המפתח בדלת המכונית השחורה והמבריקה, ולחצת על הגז. אסור לך לאחר.

סוף סוף הגעת אל בניין המשרדים הגדול, וחנית את המכונית בחניון תת קרקעי חשוך. המעלית לקחה אותך אל הקומה בו היה ממוקם משרדך, וניגשת לעבודה.

שעות ארוכות עברו בלי ששמת לב. היית קבורה תחת הרים של מסמכים, או פרויקטים של לקוחות זועמים.

זעמם הוא בדיחה עבורי.

הסתכלת מהחלון השקוף והגדול במשרדך, הממוקם באחת הקומות הגבוהות ביותר. תמיד פחדת מגבהים.

אבל בכל זאת, את מנהלת המחלקה, וזהו המשרד המפואר ביותר.

השמש כבר החלה לשקוע, והזכירה לך שיום העבודה מאחורייך.

עבדת מספיק.

ירדת אל החניון החשוך, נכנסת למכוניתך השחורה שחנתה שם, מחכה רק לך, ויצאת לדרכך הביתה.

אף פעם לא אהבת לנהוג, הנהיגה התישה אותך.

אבל איזו ברירה כבר יש לך?

כאשר הגעת סוף סוף הביתה, אחרי יום ארוך אך משעמם למדיי, השעה כבר הייתה שמונה.

הכנת לך ארוחה מוכנה אותה דחפת למיקרוגל במהירות.

"כי למי יש כוח לבשל עכשיו?" הרגעת את עצמך.

הדלקת את הטלוויזיה,  וקריינית החדשות החלה לספר על מאורעות היום.

כרגיל, קסאם נפל על איזה בית בשדרות, ילדה קטנה נאנסה במרכז, ועוד פושע נמלט מהכלא. כל זה לא הפתיע אותך במיוחד,  ובכלל, קשה להפתיע אותך.

קמת וכיבית את הטלוויזיה, ונכנסת לחדר האמבטיה. הורדת את הבגדים ודחפת אותם לסל הכביסה, תמיד הייתה לך מין אובססיה לניקיון.

פתחת את הברז, ומים חמים החלו לזרום על גופך העירום, שוטפים כל טיפה של עייפות, של שגרה מטריפה.

יצאת נקייה, ממש כמו חדשה, ובאפיסת כוחות נשכבת על המיטה.

"כל כך משעמם, שום גיוונים... שום התרגשויות." הרהרת על החיים שלך.

"הכול כל כך... בנאלי..."

איך אני משחק בכם. כולכם הבובות של האל. מצחיק אותי כמה שזה קל.

ידעת שמישהו למעלה, יושב שם וצוחק.

 

 

לתחרות הסיפורים בבלוג "כתיבה נוצרת."

 

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 18/5/2008 21:56  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל ב-31/5/2008 12:03
 




בין זרועותייך הרגשתי הכי מוגנת בעולם, גם אם לכמה שניות.

 





"איזה מגניב יהיה אם ירד עכשיו גשם?"

"אהא (:"

 

בבוקר של מחרתיים ירד גשם.

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 10/5/2008 00:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל ב-14/5/2008 22:00
 



*


אני פחדנית, ואתה שרמנטי.

לי אין אומץ, ואתה לא יוזם שיחות.

ובכל זאת:

"אני מדבר איתך יותר מאשר עם חברים שלי..."

 

- - - -

אני זוכרת שפעם הורדתי מירנדה, רק בשביל לדעת אם אתה מסנן אותי, או לא.

אני לא זוכרת מה ראיתי אז, אבל כשהורדתי אותה לפני כמה ימים והפעלתי אותה, חזרתי ישר למסן ולאיסיקיו הרגילים.

 

כי אני פחדנית, ואתה שרמנטי.

 

- - - -

 

אז מה עדיף; דחייה או חוסר וודאות?

"אני מצטער..."

או

"מה קורה?"

- - - -

ובכל זאת, רוק העצמאות הוא עוד 5ימים. אכלתי אותה. שם באמת הכל יצוף מחדש.

אז איפה האומץ הזה שדיברת עליו?הא?

 

איפה אתה?

- - - -

 

בבקשה תענה לי, אני צריכה אותך.

 

- - - -

לראשונהאנילאיודעתאותךשראיתיכמוכלפעםאחרתאותךהפעםמאזויהישםהכלתעבוראםרקאניארצהשלמהואיןלנושום

שנהההתרגשותהזאתתעבורימיםכמהבעוד.עונהלאאתהבנתיים,שליתהיהפעםאיהאםעצמיאתשואלתואני.

 

- - - - -

 

אני רק מקווה שהיא לא תשיג אותי שוב, כמו שהיא השיגה אותי בפעם הקודמת.

 - - - -

 

תודה לך פרע, השיחה איתך לפני כמה ימים עזרה לי מאד. ואני חושבת שאני כבר יודעת מה אני הולכת לעשות. את צודקת- עדיף פנים מול פנים. ואני מקווה שאני אפגוש אותו שם בכלל. ושתהיה לי הזדמנות...

או שלא כדאי לחכות?

או שכן?

בקיצור, תודה לך. (:

 

- - - -

ו... תודה גם לך. כן, לך. (:

זאת שישבה איתי שם ליד רוני, ו... באמת שהשיחה הזאת עזרה לי קצת להפתח, הייתי צריכה להוריד את זה מהלב.

 

 

 

נכתב על ידי גברת גיבנת. , 2/5/2008 12:43  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *טלי ב-8/5/2008 15:28
 





27,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת גיבנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת גיבנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)