לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Help+


יש בבלוג הזה יותר מדי דברים בשביל לכתוב ב255 תוים.. פשוט כל העזרה שאתם צריכים בשביל בלוגכם!

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

עיצוב חדש!


היי!

עיצוב חדש!

מצטערת על הכיעור הקל..

לא אחד העיצובים המוצלחים שלי =\

הוא יוחלף ביום ראשון או אפילו מחר

 

העיצוב שהוזמן מוכן! נעלה אותו מחר!

נכתב על ידי , 9/3/2007 20:24  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פונטים מהממים באנגלית D:


היי!

מה קורה?

אנחנו ממש מצטערות שלא יצא לנו לעדכן בימים האחרונים פשוט לא יצא..

הכנו כבר עיצוב שהוא מוכן ויש גם הזמנה שכבר מוכנה אבל אני לא יכולה להעלות כרגע (מסיבות מוצדקות שאני לא אפרט) אז אני מבטיחה שברגע שאוכל אני אעלה.. ^_^

טוב הבאתי לכם קצת פונטים באנגלית.. כי את זה אני לא צריכה להעלות.

תהנוווו 3>

קרדיט לbeutifulfonts

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/3/2007 20:06   בקטגוריות פונטים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,280
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להעוזרות =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על העוזרות =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)