לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"I Don't Wonna Miss a Thing"


,I don't wanna close my eyes ,I don't wanna fall asleep ,Cause I'd miss you babe ,And I don't wanna miss a thing

Avatarכינוי:  (=גאיוש=)

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

חד פעמי...


אני לא מסוגלת יותר...נמאס לי כבר מהשכבה הזאת.

 

אני לא יכולה להגיב לאור בבלוג,בלי שיגידו לי שאני משקפופרית מסריחה.

אני לא יכולה להגיב למאיה בבלוג,בלי שיגידו לי שאני סכסכנית.

אני לא יכולה להגיב לטליה בבלוג,בלי שיגידו לי שאני לא נחמדה.

 

אני כן מצטערת על כל מה שעשיתי,

ואני רק לומדת מזה.

 

אבל אני לא מסוגלת יותר לשמור את זה...

 

קודם כל,

יש לי משקפיים כי אני לא רואה טובה.

אני לא סכסכתי,אני בסכ"ה כעסתי כשהגבתי לה.

אני לא נחמדה?לא ביקשתי שתדברו איתי.

 

מה אני אמורה לעשות?

בחיי היומיום אתם לא אומרים לי כלום על איך שאני מתנהגת...

 

אז איך אני אשתנה?

אני כבר לא יודעת מה לעשות,לשנות...

 

עם מי לדבר?

 

להסתובב עם בנות שהן לא בשכבה?

 

מה אכפת לי שאתן לא רוצות להיות חברות שלי,

אבל תגידו לי בפנים הרי אני אמשיך להסתובב איתכן אם לא תגידו לי.

 

נמאס.

נכתב על ידי (=גאיוש=) , 11/8/2007 00:05  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדן ב-19/10/2008 15:55
 




היום הלכתי עם בר לסרט:"מבול של צרות"

אחלה סרט=):P:P

 

ומי שראה את הסרט:"ברוס הגדול מכולם" האלוהים שנמצא בסרט הזה,אותו שחקן שיחק את אלוהים בסרט מבול של צרות,זה היה נורא מגניב....:P.


החלטתי בצורה יותר רשמית לסגור...

 

 

הבלוג סגור!!!.

 

 

נראה לי שלקחתם קצת לא נכון את הסגירה...

אני מאוד אהבתי לכתוב בבלוג.

אבל לפעמים הרגשתי שאני כאילו"מוכרחה"לכתוב...

 

ולא בגללכם,חלילה.

זאת כבר לא אותה התלהבות מחודש פברואר שהייתה לי...

 

אני רוצה התחלה חדשה,

אני פגעתי בכ"כ המון חברות שלי...

שאני יודעת שאני מסוגלת להשתנות.

אני לא מאשימה אף אחד,

חוץ מאת עצמי.

 

אני יודעת שיהיה לי קשה לא להיכנס,

ואני יודעת שמצפות לי הרבה תגובות נאצה,

כי התנפלתי על כמה בנות בבלוגים...

ואחרי זה המשכתי כאילו לא עשיתי כלום.

 

ואני מעדיפה להודות בטעות שלי.

 

אני לא יודעת אם תצליחו לסלוח לי,

כי בקושי אני סולחת לעצמי.

 

נראה אם ההתחלה הזאת תשפר..

 

אז אני מאוד ניהניתי לכתוב,

אבל היו פעמים שפחדתי לקרוא את התגובות,

כי ידעתי שהן לא טובות...

 

שלהות.

 

 

 

 

 

אז לפעם האחרונה(אני מקווה),

 

 

נכתב על ידי (=גאיוש=) , 6/8/2007 00:10  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדן ב-19/10/2008 15:55
 



העידכון שחיכיתם לו...=/


Live and Let Die

 

 

When you were young
and your heart was an open book
You used to say live and let live
you know you did
you know you did
you know you did
But if this ever changin world
in which we live in
Makes you give in and cry
Say live and let die
Live and let die

What does it matter to ya
When ya got a job to do
Ya got to do it well
You got to give the other fella hell

You used to say live and let live
you know you did
you know you did
you know you did
But if this ever changin world
in which we live in
Makes you give in and cry
Say live and let die
Live and let die 

 

אני כבר לא יודעת מה לחשוב עליכן,              

בזמן האחרון אני כבר לא יודעת על מי לסמוך ומי לא.

אני יודעת שאולי מצד אחר,אולי זה לא בכוונה,אבל זה קשה כשאתן לא תומכות...

מה לעשות כדי שזה ישתנה?

לא אכפת לי שלא תגיבו,

אני לא רוצה 100/50/20 תגובות,

לא אכפת לי אם יהיה נאצה,

כי זאת אני.

ואני רוצה שתקבלו אותי כמו שאני,ואם לא,אז לא.

אני מסתכלת עליכן מהצד,ואין לי מה לומר...

כאן יהיו הדברים שעשיתי בשבוע הזה...אתם לא חייבים לקרוא את זה,כתבתי את זה כדי שאני אתגאה במה שעשיתי..

יום ראשון

לקחתי את עיינה לגן..

ואז הלכתי לרופא שיניים

ותכננתי אילו בנות ישנו אצלי..

יום שני

לקחתי את עיינה לגן..

ואז ראיתי את הסרט:"הירספריי"

עם אילי,יובל וליבי..:P:P

ותכננו שנראה אותו שוב!

אחרי זה הן באו לישון אצלי

ואכלנו פיצה,גלידה,פופקורן ושתינו קולה:P:P

היה כיף ומצחיק.

הלכנו לישון ב3 וחצי..

יום שלישי

התעוררנו ב10 והיינו קצת מעורפלות=/=/

ראינו טלוויזיה והן הלכו בצהריים..

יום רביעי

לקחתי (שוב)את עיינה לגן..

ואז ב6 הלכתי עם לורי,בר,לינוי,מור ונעם ל"משפחת סימפסון והיה ממש מצחיק:P

כשחזרתי הלכתי לישון אצל אילי עם יובל וליבי

ואני ויובל הלכנו לאילי ברגל מטופדן והיה ממש כיף..

כשהגענו היה 11 אז ראינו טלוויזיה והלכנו לישון ב2.

יום חמישי

קמנו בערך ב10 וראינו את הסרט:"מולן רוז' "

והיה עצוב ויפה...

אח"כ אכלנו גלידה והלכתי הביתה.

יום שישי-היום

לא עשיתי כלום...כמה סטלני מצידי=):P:P

ועוד מעט ההורים שלי חוזרים...

 

 

2 שירים שהתאהבתי בהם במהלך השבוע הזה...

Good Morning Baltimore

 

 

Oh, oh, oh
Woke up today
Feeling the way i always do
Oh, oh, oh
Hungry for something
That i can't eat
When i hear the beat
The rhythm of town
Starts calling me down
It's like a message from
High above
Oh, oh, oh
Pulling me out
To the smiles and the
Streets that i love

 

Good morning Baltimore
Every day's like an open door
Every night is a fantasy
Every sound's like a symphony


Good morning Baltimore
And some day when i take to the floor
The world's gonna wake up and see
Baltimore and me

 

Oh, oh, oh
Look at my hair
What "do" can compare with mine today?
Oh, oh, oh,
I've got my hairspray and radio
I'm ready to go

The rats on the street
All dance round my feet
They seem to say
"
Tracy, it's up to you"
So, oh, oh
Don't hold me back

 

 today all my dreams will come true 'Cause

Good morning Baltimore
There's the flasher who lives next door
There's the bum on his bar room stool
They wish me luck on my way to school

Good morning Baltimore
And some day when i take to the floor
The world's gonna wake up and see
Baltimore and me

Come What May

Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Every day I love you more and more
?
Listen to my heart, can you hear it sing

Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you until the end of time

 

Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace
Suddenly my life doesn't seem such a waste
It all revolves around you

 

And there's no mountain too high
No river too wide
Sing out this song, and I'll be there by your side
,
Storm clouds may gather

And stars may collide

(But I love you (I love you
(
Until the end of time (until the end of time

Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Oh, come what may
Come what may
I will love you, oh I will love you
Suddenly the world seems such a perfect place

Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

 

 

 

ולסיום...

רשימת הקניות שהביאו לי מניו יורק!!!

 

-סיכה של סינדרלה.

-צמיד של:"High School Musical".

-אייפוד וידיאו 30 ג'יגה.

-מחזיק מפתחות של כתר והאות G.

-פוסטר ומחזיק מפתחות של האנה מונטנה.

 

נכתב על ידי (=גאיוש=) , 3/8/2007 16:17  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של (=גאיוש=) ב-6/8/2007 00:08
 



לדף הבא
דפים:  

2,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(=גאיוש=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (=גאיוש=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)