לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2011



  טוב אז נתחיל לעדכן?

היום היה יום די נוסטלגי אז נכתוב קצת על העבר. הדבר הראשון שעולה לי בראש זה הטיסה שלי לרוסיה שטסתי לפני המוןןן זמן. הכרתי שם את המשפחה מצד אבא. עד לחודשיים לפני הטיסה לא ידעתי שיש לי בת דוד, להגיד את האמת לא ממש התחברנו למרות שהיא סבבה והכול (אפילו שומעת מטאל הרבה יותר רציני ממה שאני שמעתי אי פעם), חוץ מזה עכשיו שאני חושב אז כנראה לא באמת ניצלתי את הטיסה כמו שצריך, אולי מתישהו ניסה שוב.

ואם כבר דיברתי על חוסר ההיקשרות  זה מוביל אותי למחשבות אחרות.
בטופס של צו ראשון צריך למלא כול מיני דברים ואחרי שסיימתי אמא שלי באה ואומרת לי שטעיתי וכן הייתי אצל פסיכולוג פעם. אחרי ההלם הראשוני ביררתי והתברר שהייתי אצלו (יותר נכון אצלה) בגלל קשיי התחברות.
אז כן יש לי קשיים להתחבר עם אנשים, עכשיו אם יש לי בעיה כזאת אז איך במסיבת גיוס שלי היו 40+ אנשים? אני מאמין שיש שתי סיבות.
הראשונה היא שאלו אנשים שאני מעביר איתם הרבה זמן, חברים מהבצפר שעם הזמן נהיו החברים הכי טובים שלי, ועבודה שפשוט אחרי כול כך הרבה זמן שם הרגשתי כמו בבית ושם הרגשתי הכי פחות את העניין הזה. שם יכולתי לדבר שטויות לספר בדיחות ולשיר גם עם אנשים שאני פחות מכיר, מה שבמקרים אחרים אני לא יכול.
הסיבה השניה היא שאנשים פשוט מתחברים עלי. אני לא יודע למה, אני ציני,שוביניסט,גזען (לא תמיד בהומור) ובכללי אני פשוט לא מדבר עם אנשים. נגיד אני במסיבה או סתם יוצא לאיפשהו אני יכול להיות בשקט ולא לדבר שעות (קרה כבר) וטכלס אני ממש יודע לנהל שיחות עם אנשים שאני מכיר כמה זמן.
איכשהו אני מסתדר, מכיר אנשים וזה אבל תמיד זה מרגיש לי שזה לא כי רציתי אלא כי ככה קרה.
 אולי זה בסדר וזה רק בדמיון שלי אבל נראה לי שכתהיה לי כבר עבודה נורמאלי וקצת כסף בכיס אני ילך שוב לפסיכולוג רק כדי שזה ירד לי מהראש.

חחח חשבתי בהתחלה לכתב כמו פעם לספר מה קרה בזמן האחרון בהומור המיוחד שלי אבל בסוף זה יצא כמו השיחות שאני מנהל עם עצמי (אגב זה דיי מביך לעשות את זה ברחוב ולקלוט שאנשים מסתכלים ><)

אני חושב שאני יתחיל לכתוב פה יותר זה מרגיש דיי טוב וזה.
vwr
נ.ב בקריאה שניה זה כמעט נשמע מתבכיין אז שלא יהיה הבנה, אני בסבבה אם איך שאני ולא בוכה על המצב או משהו, זה סתם שיחה.
נכתב על ידי , 13/2/2011 00:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,328
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלטונין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלטונין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)