לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ומה אתם חושבים שהוא מרגיש...


מקום לרשום שטויות. והינה אני רושם: שטויות. (אהבת? ספר לחבריך! לא אהבת? לך קיבינימט!)

כינוי:  Mr.AnderSown

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

שיר ממני והלאה.


 

 

משהו שיצא ממני באמצע הנסיעה ברכבת והייתי חייב לרשום אותו על הכרטיס...

 

 

עיניה, עיניי.

ידיה בידיי.

וכששפתיה נושקות לשפתיי,

ליבי מקירבי יוצא.

אליה, אליה.

 

רוצה רק עליה לחלום.

רוצה רק איתה להיות.

רוצה רק עליה לחשוב.

רוצה את החלום, לחיות!

 

 

מוש.

נכתב על ידי Mr.AnderSown , 24/8/2007 17:37  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tourniquet_X ב-17/4/2008 18:57
 



שבועיים מטורפים...


אז ככה, התחלתי ללמוד בישיבה, כן כן! לא אחרת...

וממש ממש מגניב שם! לא ייאומן איך הצליחו להגיע כ"כ הרבה חבר'ה מעולים לאותו המקום..., זה פשוט קסם מה שהולך שם, או אולי, נס, חחח...

ממש מעניינים כמעט כל השיעורים, ויש הרבה ויכוחים מדי פעם, סוערים..., אני נהנה מכל יום בפני עצמו ולא שם לב שעברו להן כבר שבועיים מאז שהייתי פה...

אז חזרתי לשבת מכמה וכמה סיבות..., והעיקרית שבהן היא ככל הנראה ההשפעה החזקה שיש לשמש עליי!

 

אז חזרתי בשביל לראות קצת שמש..., זה בעיקרון מה שבאתי לעשות..., שלא תהיה לבד...

 

ובינתיים, אני עושה מלא מוסיקה וקצב שם בישיבה, יש שני מתופפים בשיעור שלי ואיזה חמש גיטריסטים בחדרים לידי, יש סקסופוניסט אחד וקלידן גם-כן!

כל רגע פנוי אנחנו מתחרעים על החדר-מוסיקה שם...

נקווה שייצא לנו משהו טוב בהמשך...

אז השבת אני פה לבד בביתי אשר בעיר החוף, מי שרוצה מוזמן לבוא לבקר, יש תור, נא לא לעקוף!

חחח וואי כמה שבא לי לכתוב פה הסוף...

 

אני חייב לכם מלא בדיחות אז הינה אחת קלילה ומוסיקאית...:

באיזה הופעה של להקת רוק אחת, פתאום הסולן שוכח איך אמור להתחיל הבית הקרוב...

אז הוא פונה לקלידן ושואל אותו: "תגיד, יש לך מושג מה המלים של השיר?!"

אז הקלידן אומר לו שלא, הוא לא כתב אותן...

הוא ממשיך ושואל את הגיטריסט: "תגיד, יש לך מושג איך זה ממשיך עכשיו?!"

הגיטריסט כנ"ל: "מאיפה לי, זה אתה כתבת..."

הוא הולך לבסיסט: "אתה יודע מה המלים עכשיו של השיר?!"

הבסיסט: "לא יודע, מי כתב את השיר?!"

הוא מתייאש והולך אחרון למתופף ושואל גם אותו: "יש לך מושג מה המלים של הבית עכשיו בשיר?!"

המתופף עונה לו: "איזה שיר אנחנו?!"

 

 

נקווה שתהיה לי אחלה שבת..., נשתמע כבר. אה, ויש לי אחיין חדש!

מזל-טוב לי!

מוש השור.

נכתב על ידי Mr.AnderSown , 24/8/2007 17:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tourniquet_X ב-17/4/2008 18:56
 



Home sweet home.


 

 

After a while of beeing away.

here I am now, to pay for each day.

 

 

Home alone this shabeth!

you all are very wellcome to come visit me...

 

 

 

                              Someone once said: What goes around comes around.                    

                                                 Work like you don't need the money.

                                                    Love like you've never been hurt.

                                                      Dance like nobody's watching.

                                                        Sing like nobody's listening.

 

                                         Live like it's Heaven on Earth.

 

 

 

love you all, mush the caw.

נכתב על ידי Mr.AnderSown , 24/8/2007 17:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr.AnderSown אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr.AnderSown ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)