לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט בלוג.



כינוי:  אור וזהו.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

עדכון (:


אני כבר כמעט לא מעדכנת. בזמן האחרון אני חושבת על לסגור

את הבלוג, אבל אני יודעת שאם אני אסגור אני אפתח אחר"כ שוב פעם.

אז אין טעם לסגור.

בקיצר, עשיתי מן שיפוץ לבלוג. עברתי על הפוסטים, חלק תיקנתי וחלק

מחקתי.

אני לא אסגור, אבל אני גם לא בטוחה שאני אעדכן כ"כ הרבה. אני אעדכן

רק כשיהיה לי מה לכתוב.

 

בא לי להחזיר את הזמן אחורה ולחזור לסאמרסקול שהייתי בו.

אני כ"כ מתגעגעת.

 

הייתי.

נכתב על ידי אור וזהו. , 3/11/2007 13:36  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *tanya ב-3/12/2007 02:42
 





1,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור וזהו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור וזהו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)