לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pretty in Punk


And though you're dead and gone believe me Your memory will carry on

Avatarכינוי:  עדנוששששששש

בת: 32

ICQ: 225474912 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

תמונות חמודות...:)


אז כל אוהבי My chemical romance..... קבלו אותה בתמונות חושניות וסקסיות

של הלהקה הכי שווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווה בעווווווווווולם!!!!!!

 

                                                                                          

נכתב על ידי עדנוששששששש , 6/8/2008 23:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי הרבההה זמן שלא עידכנתי....


אז ככה.. הרבה דברים קרו מאז שלא עידכנתי.... לפי דעתי המשמעותי בינהם הוא הטיול הבןןןןןןן זונה שהיה לארה"ב..

אז ככה.. בבצפר היה לנו פרוייקט של משלחת שלום שתטוס למיניסוטה שבארה"ב.

במשלחת הזו יפגשו יהודים ופלשתינאים מכל מיני מקומות.. והיו גם לבנונים... קיצר היינו איזה חמישים איש כולל מורים...

 

זה אולי נשמע משעמם אבל זה הדבר הכי כייפי בעוווווווווולם... ואני רוצה להגיד לכם שעם כל הסטיגמות על הערבים והפלשתינאים.. לא כולם רעים ולא כולם רוצים להרוג אותכם....!!!!!! האנשים שהיו איתנו היו כלללל כךךך חמודיםםםם..!!!!!

 

אז ככה במשלחת הזו היו בערך 40 מורים (יהודיםופלשתינאים), בערך 19 תלמידים (יהודין ופלשתינאים) וארבעה תלמידות מבית ספר באמריקה (שהיה במיניסוטה) ושבעה סטודנטים שלמדו באוניברסיטה שנקראת "המלין" (שבה ישנו כל ה-12 ימים שהיינו שם...)

 

קיצר.... אין לי כך כוח לפרט מה הלך שמה בדיוק.. אבל אני מקווה שהתמונות יראו לכם איזה כייף היה....

 

אני ושלו אחרי קניות ב"טארגט"

 

 

טום שלו ואני "סטאר באקס"

 

חחח...אלון באוטובוס הצהוב...

 

 

תמונה של כל המשלחת....

 

 

אני ואלון אני ואלון

 

 

טום, לילה ואניטום לילה ואני

 

 

רכבת הרים של בובספוגרכבת הרים של בובספוג

 

 

גו אני ושלוג'ו אני ושלו

 

 

שלו ואליאסשלו ואליאס

 

 

הסטודנטים האמריקאים ונוריתהסטודנטים האמריקאים ונורית

 

 

אלון וגואלון וג'ו

 

 

אני ושלואני ושלו

 

 

כל התלמידין הישראליםכל התלמידים הישראלים

 

 

אליאס אני ואסנת במשחק בייסבולאליאס,אני ואסנת במשחק בייסבול

 

 

אסנת,שלו,נורית,אני ואלוןאסנת,שלו,נורית,אני ואלון

נכתב על ידי עדנוששששששש , 3/8/2008 00:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,719

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדנוששששששש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדנוששששששש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)