לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג המושיייייייי שלי!


פשוט אני כזאת מושית ואתם סתם זבל ישרא בלוגי! =]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

המדריךך לשלמותתת [ כמו שלי זה לא אפשרי ]


הייי =]

 

שירזזזזוששש המושיתתתתת כאן כדי להושיע אותכם עם המדריך למושיות שלי =]

 

אזהרה!

גם אם תנסו לעשות את זה,

אתם לא תצליחו להיות מושלמים כמוני (אפ'חד לא יכול)

(ההסבר הזה הוא רק לבנות! בקרוב יהיה גם לבנים =])

 

 

הסבר:

כאן אני אעזור לכם להפוך מזבל ישראבלוגי למושיים כוסנים וחמודים כמעט כמוניייייייייי XD

 

שלב ראשון:

בהתחלה תצטרכו לעבוד על התדמית שלכם,

במקום לבזבז את החיים שלכם על ישרא בלוג,

תצאו לבלות עם חברים.

 

 

איך להתנהג?

תתחילו לדבר בסנוביות כלפי כלללללל החננות המסריחות שלכם בכיתה,,,

ותנסו להתחבר לילדים המושייםםםםם והמקובלים בכיתה =] [ ככככככככה תהפכו לאחד מהםם... ]

 

איך לדבר?

לגמוררר הרבה מחמאות עם עעעע בסוףף  :]

כמו:

כפרעע, נשמעעע, לירזושקעע [ רק השם שלכםםםם ]..

 

מה להעדיף?

תמיד תעדיפו ללכת לבלות עם חברים במקום להיות על המחשב כו'....

 

שלב שני:

תעבדוווו על היופי הממששששששששששש לא מושי שלכם...

כי לידיעתכם לא לכולם יש יופי טבעי כמו שלעיייי =]

 

 

 

איך להתלבש?

תמידדדדדדדדדדדדדדדדד תלבשו וורוד,

תשימו תמידדדד דברים מושיים, מתוקים, מאודדדד חושפניים, ותסתובבו תמידדדד בקניון!!!

 

איך להתאפר?

תמידדד תשימו איפור חזקקקק חזקקקק, וורוד או תכלתתת!

 

 

הקיצררר..

תחשבו שאתןן מלכות!

תאהבו את עצמכן...

ותהיו מושיות כמוננייי :]]

[ כמעטט כי מי תהיה כמונייי לעזאזל?!?!? ]

 

לאבצ'

לירזוששששקקעעעעע .

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2007 13:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



203

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למושיי שלמות-> זו אני O_O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מושיי שלמות-> זו אני O_O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)