לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג המושיייייייי שלי!


פשוט אני כזאת מושית ואתם סתם זבל ישרא בלוגי! =]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2007

יאאאלללהה קבלו משוו מושיי :]


תקשיבוו מושים....

עכשיוו אני הסתובבתי בקניוןן המושיי :]]

עזבו מההה קניתי לא עניינכםם!

 

טופפ כפרותת :]

קרווו לי כממה דברים מושיים כפרות עליהםם ::

 

1...... ראיתי את רוניייי סופרסטאר [ ולמוגבליםם דואניי.. ]

2.....  ראיתי מישוו ח=ת=י=ךךך! והוא הסתכלל עליי בצורה מוזרהה כזאתתת...

הוא באא  אליי :]

והתחלנוו להתמזמז..

היההה כיףף!! :]

הלוואי עליי ככה כל יוםם!

טוב המשך הסיפור..

התמזמזנו וכל זה..

ועכשיו אנחנו חבריםם מואעההה מואעהה מואעהה :]

 

מקווה שנהניתם מהסיפור המושיי שלי :]]]

לאבצ' :]

נכתב על ידי , 11/3/2007 21:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה אדוםםםםם?! למה שחוררררררר יאקק?!


תקשיבו כפרותתתת......

עשיתי את העיצובב הזה כי אני באבללל!

אבלל מוחלטטטטטט!

אמא :[ ראיתם את הפוסט שלמטה?!?! בריטנושש..

אהובת חיי! כוכבת חיי!

השתנתה! כמעטטטטט התאבדהה! עשתה קרחתת!

אמאאא!

איך?! איך?! הורסים מושיות כל כך מושיתתת?!

דיי אלוהיםםםם!!!!!111.

טוב אני בוכהה פהה!

ואל תקללו כי אני מספייייקקק עצובה בגלל המושית שכבר לא מושיתת בריטנוש ^^

ביי.

 

נכתב על ידי , 10/3/2007 16:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצוביי :[ בריטנוש המושיי > כבר לא מושיי :[


היושששששששששש :[

הודעה עצובהה! הכי עצובה ששמעתי בחיייםםם!~

[ שמעתי אותה לפני איזהה שבועיים > ועכשיו ילדה מושייתת הגיבה לי על זה אסס עשיתי על זה פוסטט ]

 

טוב..

אין כל-כך מה לספרר אבל-

בריטנושששש! עשתה קרחת!

וניסתה להתאבד!

קבלו הוכחות:

 

 >

 

                     ^                                                         ^

             במושי מושיותת!                                   איפהה המוחח!? לא מושיות :[

 

 

הסיפורים בעוד פוסטים!!

 

 

נכתב על ידי , 9/3/2007 13:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

203

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למושיי שלמות-> זו אני O_O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מושיי שלמות-> זו אני O_O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)