לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג המושיייייייי שלי!


פשוט אני כזאת מושית ואתם סתם זבל ישרא בלוגי! =]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2007

פורים שלי =]


היייי.

 

מקורה???

מלאאאא זמן לא עידכנתי...!

רציתי לעשות לכם גם מדריך לפורים אבל.....

לייק לא יצא לי...!

 

אז הקיצר אני אספר לכם על הפורים שלי!.....

_______________________________________________________________________________________

רררררררררררררררררררררררר.....

 

אתם בטח לא מבינים למה עשיתי ררררררררררררררררר.....

אוקי אז הנה הסיפור שלי על פורים המושי שלי שהיה ביום שישי....

_______________________________________________________________________________________

אוקי,

אז כמו כל הנערות המושיות שבגילי הלכתי וקניתי תחפושת.

התחפושת שלי הייתה ארנבת פלייבוי...

הייתי ממש חשופה והיה מחשוף עצוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם וגם ראו לי את החוטיני......................................

(סקסיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

כן כן.... הזילו ריר...

 

כשאמרו לי למי לעשות משלוח מנות יצא לאיזה חננה חרמן...

אז ידעתי שהוא חרמן מטומטם אז עשיתי לו את המשלוח מנות שלי בצורת גוף של אישה....

כשנתתי לו הוא רצה שאני אתנשק איתו אבל אני [כמובןןןן] לא נתתי לו את כלללל מה שהוא ביקש.... חחחח...

אז הוא בכה [מגיע לו מואה מואה מואה]

בקיצור אחר כך הלכתי ליד כל הבנות החננות עם החברות המושיות שלי, וכמובן , כולן קינאו...

אז היה לנו בבצפר גילוח בלונים אל תשאלווו אותי לממההה... כמה ילדים דפוקים עשו את זהההה :]]]

אז לקחתי משם קצף גילוח וזרקתי על אחת מהן וכל החברות והחבר שלי [שלומד איתי בכיתה פשוט יש לי עוד כמה חברים] צחקו עליה וזה היה מזה מצחיק..

טוב הקיצר אני הייתי סקסית בטירוף ובסוף התמזמזתי עם איזה כוסון מהשכבה... [לא זוכרת איך קואים לו...].

 

טוב,

חג שמח וחרמנייייייייייייי לכולם!!!!!!!!!

 

נכתב על ידי , 3/3/2007 12:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

203

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למושיי שלמות-> זו אני O_O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מושיי שלמות-> זו אני O_O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)