לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ף פעם לא הפסקתי לאהוב אותך


כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

העבודה הראשונה שלי - יום שלישי ורביעי האחרונים


אוקיי אז אחותי התקבלה להיות עזורת מדריכה לפני כמה זמן בקייטנה שנערכה בשבוע האחרון. קיבלו אותה לימים שני - רביעי אבל בשלישי ורביעי היא חלתה אז הלכתי לעבוד במקומה. (אני מקווה ש)המנהלת לא יודעת שאני עוד לא בן 14 כי זה לא חוקי להעסיק ילדים בגילי.

הקייטנה היא קייטנת ארכיאולוגיה(?!?!?!?!) לילדים בכיתה א' - ב', הארכיאולוגיה שהם עשו זה שסיפרו להם סיפור על דני שנעלם בתוך הפירמידה במצריים ונתנו להם מבוך בצורת פירמידה שהוא ייצא משם. טוב בכל זאת ילדים בכיתה א'... מה להם ולארכיאולוגיה?!?!?!

הילדים ממש חמודים (חלקם לפחות) ויש גם מעצבנים שפשוט לא רוצים לעשות -כ-ל-ו-ם- ואז המדריך הראשי אומר לי להעסיק אותם... מה לעזזל אני אמור לעשות עם ילדים שהמילה היחידה שהם מכירים היא "לא"?

נכתב על ידי , 17/4/2008 17:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





629
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjiny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jiny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)