לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיקלה שאינה קלילה

בחורה צעירה שנוכחת שהחיים בחוץ הם ממש לא מה שהבטיחו לה בספרים ושכמה או יותר מכמה קילוגרמים בתוספת לשכל הם מתכון בטוח לכישלון.

כינוי:  דיקלה שאינה קלילה

בת: 42



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

סתם יום של חול...


היום הייתי אמורה ללכת למוסך, ואחרי שקמתי מוקדם, ממש מוקדם, הוא אמר שאבוא מחר כי היום הוא עסוק... כמה מבאס...

 

המון שינויים בעבודה ומחר יש לנו ישיבה שאני לא יודעת אם אני אמורה לדאוג או לא...

 

כולם מדברים היום על נאום נתניהו ורק אני חושבת שאין שום דבר שהוא יגיד שיכול לשנות. הוא כבול בקואליציה שלא תאפשר לו ממילא לעשות כלום, לא שלום ולא בטיח... אז אני לא מבינה למה כולנו מחכים לשמוע מה יש לו להגיד. לעשות משהו גם ככה הוא לא יוכל... 

 

טוב... חלאס תלונות להיום. אולי כדאי שאסייים פה ואנסה בהמשך לשוב ולכתוב בלי להתלונן כה הרבה...

 

נשיקות וחיבוקים

ד.

נכתב על ידי דיקלה שאינה קלילה , 14/6/2009 18:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיקלה שאינה קלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיקלה שאינה קלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)