לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיקלה שאינה קלילה

בחורה צעירה שנוכחת שהחיים בחוץ הם ממש לא מה שהבטיחו לה בספרים ושכמה או יותר מכמה קילוגרמים בתוספת לשכל הם מתכון בטוח לכישלון.

כינוי:  דיקלה שאינה קלילה

בת: 42



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

האמת ששוכחים, כי זה נוח לשכוח...


כבר כתבתי פה על שדרות, שרק התחילה המתקפה הנוכחית ואני עבדתי בחדשות בדרום ובמסגרת העבודה שלי מצאתי את עצמי במרכזם של ימי עבודה לא נגמרים על מנת לדווח ולסקר את המתרחש בשדרות. אז צפיתי שהפעם הנושא לא ידעך, כי איך יכול להיות שאחרי שמונה שנים ואלפי קסאמים, עשרה הרוגים ועיר שכמעט כל בנייניה נפגעו, איך אפשר לשתוק?? ?איך אפשר?! ככה!!!

נדמה לי שסיפרתי איך מרגישים שיש אזעקת צבע אדום, אבל אני מספרת שוב, כי הזיכרון לא מרפה ממני, כל פעם שאני שומעת את האזעקה בחדשות הרגליים רועדות לי. תוך 20 שניות היינו אני וטליה, המרצה אותה תרגלתי, אמורות להגיע למרחב מוגן שלא היה לנו מושג איפה הוא אבל היינו בקומה השלישית ומרחבים מוגנים דינם להיות בקומת הקרקע. גם בימים של רגיעה אני לא יורדת שתי קומות בעשרים שניות, אז בלחץ, כשאין לי מושג איפה בכלל המדרגות.. .מזל שהסטודנטים שלנו היו שם, הם התנהגו בבגרות ובאיפוק, ככה זה שאתה חי שלוש שנים עם איומי הקסאם, אתה לומד להיות רגוע ולהתעלם מהאזעקה, כי כך או כך לא תספיק להגיע לשום מרחב מוגן, אז עדיף לא להילחץ...

שמונה שנים נמשך טרור הקסאמים, ואחרי חודשיים של לחימה בצפון חיפה קיבלה כל כך הרבה תקציבים שלא נשאר פה כביש אחד שלא שיפצו (ויעידו העומדים בפקקים יום יום, שעה שעה). שמונה שנים נמשך הטרור ואפילו אם אלי מויאל לקח כספים לכיסו ועשה לביתו (שזה נושא לדיון נפרד) עדיין היו צריכים להישאר כספים כדי להציל ולו במעט את העיר הזו... עם התקציב שחיפה קיבלה אפשר היה לעשות לשדרות, על בתיה ותושביה טרנספר ולהעבירה ל... נאמר באר שבע!!!

כדי להבין איך יכלה שדרות להיראות צריך להתבונן לרגע בנתיבות, פנינת חמד שלנו "הצפוניים" תרתי משמע, קשה להיזכר איפה היא נמצאת, אנחנו רק זוכרים שהבאבא סאלי הוא משם. אז נתיבות, למי שלא זוכר משיעור גיאוגרפיה, נמצאת בערך בחצי הדרך מבאר שבע לאשקלון, עיירת פיתוח שצמחה ממעברה והפכה לפנינת חמד, עם נתוני בגרות מהגבוהים בארץ,חינוך ורווחה מעולים ועם נתוני עוני הנמוכים בישראל אחרי סביון ועומר... הצלחה בכל קני מידה! אלא שעל ההצלחה הזו כבר מעיב צל שחור גדול: קוראים לו הקסאמים, ולא רחוק הרגע שהם יגיעו, ואם לשוב לאנלוגיית המלחמה האחרונה: לא האמנו שהטילים יגיעו לחיפה, עתלית וחדרה, אבל הם הגיעו... קסאמים הם צינורות של תמרורים, ולא רחוק הרגע שהם יגיעו לנתיבות, אשקלון ובאר שבע, ומה נגיד אז????

רק הפנייה קטנה אחת, אולי בעצם שתיים: למה שכתב אביעד  בנושא הזה ולמה שכתב טליק גם הוא...

בואו נסכם שלא שוכחים את שדרו, כי היום זה הם ומחר כל שאר המדינה...

דיקלה

נכתב על ידי דיקלה שאינה קלילה , 4/9/2007 23:14  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיקלה שאינה קלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיקלה שאינה קלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)