לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיקלה שאינה קלילה

בחורה צעירה שנוכחת שהחיים בחוץ הם ממש לא מה שהבטיחו לה בספרים ושכמה או יותר מכמה קילוגרמים בתוספת לשכל הם מתכון בטוח לכישלון.

כינוי:  דיקלה שאינה קלילה

בת: 42



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

כף חשמלית


כשנסעתי בפעם הראשונה לחו"ל לבד הייתי בכיתה י' ונסעתי במשלחת לגרמניה כי סבא וסבתא שלי יוצאי גרמניה. פחדתי מהכל, לא הבנתי גרמנית בכלל (הנסיעה היא מה שגרם לי לבסוף ללמוד ברצינות את השפה) ולא קלטתי שמדובר במדינה מערבית דומה לישראל. הדבר שהכי פחדתי ממנו זה שלא יהיה לי מה לאכול. זה היה הסיוט שלי...

סבתא שלי, שתמיד הבינה את הסיוטים ההזויים שלי נתנה לי כף חשמלית. מעין מתקן כזה שמחברים לחשמל ומחמם מים וככה יכולתי לקחת לי מנה חמה ומרק נמס בכוס וכמובן שנרגעתי מיד שלא ארעב. מיותר לציין שמצאתי די והותר מה לאכול בגרמניה והכף נשארה ארוזה במזוודה, העיקר שישנתי בשקט לפני הנסיעה.

למה אני מספרת לכם את כל זה? המפקד של אחותי עובר בסיס, הוא דרוזי, והם רצו לתת לו מתנה ערכת קפה מושלמת שיוכל לעשות קפה שחור אמיתי, כמו שהם עשו לו שהיה פה בצפון, אי שם במשרדו החדש בקרייה. במסגרת הזו הם חשבו לקנות לו גם כף חשמלית. היות שהייתי בקניון היא ביקשה שאקפוץ להום סנטר או ACE לראות אם יש להם.

מה אומר ומה אגיד, לא רק שלא היה להם (וגם לא בטרקלין חשמל, ריקושט, למטייל ומגוון חנויות כלי בית) אלא שאחד המוכרים הגדיל לעשות ושאל אותי מה זה בדיוק כף חשמלית.

כך או כך החלטתי מיד להיעזר בניסיוכם ועזרתכם: אולי יש לכם רעיון איפה אני יכולה לקנות כף חשמלית???

תודה, בשם הקפה השחור...

דיקלה

נכתב על ידי דיקלה שאינה קלילה , 13/10/2007 22:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיקלה שאינה קלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיקלה שאינה קלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)