לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיקלה שאינה קלילה

בחורה צעירה שנוכחת שהחיים בחוץ הם ממש לא מה שהבטיחו לה בספרים ושכמה או יותר מכמה קילוגרמים בתוספת לשכל הם מתכון בטוח לכישלון.

כינוי:  דיקלה שאינה קלילה

בת: 42



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עבודה חדשה, לה לה לה


היום התחלתי עבודה חדשה, ההיסטריה בה הייתי שרויה אתמול עברה חלפה לה, עכשיו אני בשלב הלהוכיח את עצמי... פשוט זה לא יהיה. מצד שני...

מצד שני אני אומרת לצמי, אני טובה, אני מוצלחת, זה התחום שלי וזה עתה עזבתי את העבודה הזו בדיוק (בחדשות הוט) בבאר שבע, שם נחשבתי למוצלחת וכמו שאמרה לי הבוסית לשעבר שלי (עם כל הצניעות) שעובדת כמוני כבר לא תהיה לה. מפה... מםה השמיים הם הגבול.

הלוואי...


שמעון פרס הושבע היום, אני חייבת להודות שקצת התרגשתי בשבילו. לא בגלל הפסטיבל התקשורתי או בגלל הנאום אלא כי באמת... מגיע לו!! והלוואי שיהיה כל מה שאנחנו מאחלים לעצמינו כנשיא.

הוא איש רב פעלים פרס, לא בכדי הוצע להיות הנשיא ונדמה לי שהפעם, לשם שינוי, בחרו בעבורינו (ואפילו שזה היה בקומבינות מגעילות ופוליטיות) את האיש הנכון למקום הנכון.

בהצלחה לך, מר פרס, ולכולנו...

שבוע נפלא ומלא אור

דיקלה 

נכתב על ידי דיקלה שאינה קלילה , 15/7/2007 22:58   בקטגוריות אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיקלה שאינה קלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיקלה שאינה קלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)