לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Behind The Smile



כינוי:  _-=Raya=-_

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

נחשו מי חזרה?


אז כן,חזרתי,אומנם נשארתי כמעט באותו גיל,אני מרגישה שהתבגרתי מילולית ופיזית בצורה מטורפת שאי אפשר לתאר

ובכן,עברתי בית ספר,הכרתי אנשים חדשים,ועכשיו אני בפנימיה.

מעכשיו אני מבטיחה לעדכן לפחות פעם בחודש,ואני יודעת שמשעמם לקרוא אצלי ואני לא מצפה לתגובות

הבלוג הזה בשביל עצמי,בשביל לפרוק את העול המעפן שפקד עליי.

טוב תהנו(אם תיקראו את זה ביכלל)

 

נכתב על ידי _-=Raya=-_ , 30/4/2008 16:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





257
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_-=Raya=-_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _-=Raya=-_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)