לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אין דבר העומד בפניי הרצון ...

Avatarכינוי:  מאפינס =)

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

Shake ,Shake , Shake it


 <בגדד ים חדש :)

אין כ"כ מה לעדכן הכל אותו דבר רק שנגמר החופש וחבל מאוד :(

לא הספקתי בערך כלום ..ועכשיו יש גם לחץ של מבחנים חודש

 ואז שנה הבאה  כיתה י' .. אני פשוט לא מאמינה לזה

אניי זוכרת את עצמי עוד בכיתה א' אני לא צוחקת

הזמן פשוט עובר כל כך מהר ופשוט לא מספיקים כלום

 

אמרתי לעצמי שאני אלמד למתמ' .. ואיפה ?

לא עשיתי כלום .. למה ללמוד אם בטוח אני יורדת הקבצה

ת'אמת לפני שנתייים לא חשבתי לעצמי שאני איהיה ככה ..

אני שונאת את עצמי .. לא יכולה ללמוד ולהשקיע

ואם כבר אני מתחילה להשקיע אני לא מקבלת את מה שמגיע

 

אתמול היתה המימונה ... אני חחגתי ברוייה

וראיתי עם חברות סרטט :)

ועוד שעה בערך אני הולכת לאימון .. יאלה כושר קצת לא יזיק לי

 

מה עוד?!

ממממ.. רוצה ים :D

הייתי רוצה למחוק כמה פוסטים ישנים אבל,

 זה כ"כ נוסטלגיה בשבילי שאני לא יכולה לעשות את זה

;)

נכתב על ידי מאפינס =) , 16/4/2009 14:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tohar XP ב-5/7/2009 22:09
 





Stronger
Sugababes

I'll make it through the rainy days
I'll be the one who stands here longer than the rest
When my landscape changes, rearranges
I'll be stronger than i've ever been
No more stillness, more sunlight,
Everything's gonna be alright

I know that there's gonna be a change
Better find your way out of your fear
If you wanna come with me
Then that's the way it's gotta be
I'm all alone and finally
I'm getting stronger
You'll come to see
Just what I can be
I'm getting stronger

Sometimes I feel so down and out
Like emotion that's been captured in a maze
I had my ups and downs
Trials and tribulations,
I overcome it day by day,
Feeling good and almost powerful
A new me, that's what i'm looking for

I know that there's gonna be a change
Better find your way out of your fear
If you wanna come with me
Then that's the way it's gotta be
I'm all alone and finally
I'm getting stronger
You'll come to see
Just what I can be
I'm getting stronger


I didn't know what I had to do
I just knew I was alone
People around me
But they didn't care
So I searched into my soul
I'm not the type of girl that will let them see her cry
It's not my style
I get by
See i'm gonna do this for me


 

I know that there's gonna be a change
Better find your way out of your fear
If you wanna come with me
Then that's the way it's gotta be
I'm all alone and finally
I'm getting stronger
You'll come to see
Just what I can be
I'm getting stronger

נכתב על ידי מאפינס =) , 9/4/2009 17:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאפינס =) ב-11/4/2009 00:31
 



טיול שנתי


 

איזה מוזר זה אתמול היה 1 באפריל ולא אבדתי על אף אחד

אוף כ"כ אוף

 

     ראשון- שני היה טיול שנתי היה פשוט כייף למרות הכל

אני שמחה שיצאתי עליו :) ..

היי ילד ?! כן אתה אני לא מבינה אותך ! או שאתה דלוק עליי או שאני טועה

ואם כן למה אחרי דקה אתה הולך לכל מקום רק לא להיות לידי

אני לא מבינה אותך ? הרי זה כ"כ פשוט בלי לסבך כלו-ם

ואם יכולתי לעשות משהו בישבילך הייתי עושה אבל אתה לא נותן לי

אז מה אתה רוצה שאני אעשה .. אתה יודע מה אני אחייה הלאה החיים לא ניגמרים וזה העיקר

(אל תתיחסו לזה ><)

בקיצור הפואנטה היא תחיו אז הרגע ותמיד תזכרו שאתם לא חיים בישביל מישהו

או-קיי לא ממש באלי לכתוב פה משהו אז תתגברו 3:

PiCs

יאלה אין לי כוח לאעלות את כל התמונות לפה..

מי שיש פיסבוק ויש לו אותי מוזמן לראות את הגרסא המלא

נכתב על ידי מאפינס =) , 3/4/2009 00:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טניוצ'קי ב-9/12/2009 23:03
 





7,829

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאפינס =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאפינס =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)