לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונדק "האביר המשוגע"


היכנסו חברים, איכלו מהבשר הצלוי ותפוחי האדמה האפויים. שיטפו את המזון בבירה קרה בזמן שהפיראט מגולל בפניכם את סיפוריו הבדויים. האזינו לשיריו העליזים עד דמעות וחסרי הבושה של הזמר הנודד. וכשהערב ירד, שבו ליד האח עם כוס יין חם והקשיבו למעלליו של אביר זקן.

Avatarכינוי: 

בן: 37

ICQ: 208818952 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

עדיין חיי


למרות הכל אני עדיין חיי וחוזר לכתוב. התקופה האחרונה היתה קצת עמוסה בשבילי, חברה חדשה וצבא הם שילוב קטלני ששואב את מרבית הזמן ומעמיס מאוד על המוח.
כל כך הרבה התרחש בזמן הזה אבל אני לא יודע מה לכתוב. נתחיל בכך שהתחלתי לקרוא את סדרת ארי פוטר המפורסמת, זמן רב נמנעתי מלעשות זאת ורק לאחרונה(עקב שכנועים רבים מצד חברתי החדשה) החלטתי לנסות. ולמרבה הפלא דווקא התלהבתי. אין יותר מדי עומק רעיוני, העלילה טובה אך את רובה אני יודע מראש מתוך הסרטים, הדמויות מעניינות ואפילו מורכבות לפעמים, הכתיבה ילדותית מעט אבל זה חלק מהקטע של הספרים האלה. ומה שהכי מעניין הוא שהם ממכרים בטרוף, ולא ברור למה. אין בהם שום דבר מיוחד אבל למרות זאת אחרי כמה פרקים אי אפשר להתנתק.
יש לי תאוריה שרולינג עשתה עסקה עם השטן: הספרים שלה יהיו ממכרים ואנשים לא יוכלי לעזוב אותם אבל זו הסדרה היחידה שהיא תכתוב בחיים שלה. ככל שאני ממשיך לקרוא את הספרים זה נראה יותר ויותר משכנע.

אתם בטח רוצים לשמוע על החברה החדשה שלי אבל זה נושא לפעם אחרת. כל העסק מורכב מאוד ומבלבל. אני לא רוצה לדבר על זה על רגל אחת. מה שכן, טוב לי, כל הסיפור חדש לי אבל אני מתחיל להיכנס לזה.

זה הכל בינתיים, בקרוב יבוא פוסט פילוסופי ארוך שיעסוק בעיקר בדת אך גם בדברים אחרים. ומתישהו בעתיד הקרוב תבוא ביקורת לספר "ילד מלחמה" שקראתי בהפסקה בין הספר הראשון והשני של ארי פוטר.

הפונדק נפתח מחדש אז שיהיה לכולכם לילה מצוין.


נכתב על ידי , 3/8/2008 00:40  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליס X נמסיס ב-31/10/2009 21:09
 





4,058
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrivin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trivin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)