לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

~הטוב הרע ואני.. פשוט דנדי :]:


הדברים הטובים שכל כך קשה לראות הדברים הרעים שכל כך קשה לשכוח ואני.. פשוט דנדי שכל כך קשה להבין :]:

Avatarכינוי:  ~אני הבוכה אני הצוחקת~

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

סוגרת..פוסט אחרון


 

אולי זה מפתיע אתכם.. אותי לא ממש

הרבה מידי אנשים שמכירים אותי התחילו לקרא פה ככה שאני סוגרת

הבלוג הזה איבד מרוב המשמעות שלו... אני כבר לא יכולה לכתוב בו בחופשיות..

עוד יומיים שלושה הוא ימחק סופית

בינתיים כבר פתחתי בלוג חדש :]

רוצים את הכתובת שלו? (תבקשו ואם אתם לא מכירים אותי אז אני גם אשלח לכם אותו :]

 

באמת אהבתי את הבלוג הזה..

שיהיה לכולם יום טוב :]

נכתב על ידי ~אני הבוכה אני הצוחקת~ , 16/8/2007 15:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום שכזה...


 חלמתי אתמול חלום ממש מוזר שעשה

 לי הרגשה ממש עצובה כזאת..אם מישהוא מבין אז אולי תעזרו לי לפרש אותו..

(נ.ב אשמח לקבל עוד רעיונות לשירים לאודישן!!! עוד לא מצאתי את ה-שיר)

 

החלום-

חלמתי שאני יושבת בסלום עם אבא שלי ואחי ולפתע ניכנס דרך חלון המיטבח פרפר ענק צהוב ויפההה

כולם רוצים לתפוס אותו ולגעת בו אבל הוא עף ישר לידיים שלי ומיתישב עלי

אז אני הולכת לביטבח ומשחררת אותו דרך החלון

כשאני חוזרת לסלון אימא שלי מגיעה ואני מספרת לה על הפרפר אבל היא לא מאמינה לי!

אב בדיוק אני שוב רואה את הפרפר הוא מיתנגש בחלון של הסלון כאילו הוא רוצה להיכנס

אז אני פותחת את החלון והוא מיתישב לי על היד

פיתעים אני שמה לב שהוא לא ניראה טוב כמו קודם והוא ניראה מיסכן כזה ועייף

ואז לאט לאט הוא מת לי בידיים..

ואז היתעוררתי עם הרגשה כזאת שבא לי לבכות.. ויש לי הרגשה כבדה כזאת בלב עד עכשיו..

 

אני ממש לא יודעת מה זה אומר.......

 

שבת שלום ויום טוב לכולם

 

נכתב על ידי ~אני הבוכה אני הצוחקת~ , 10/8/2007 13:08  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש למישהו רעיון?!


 

יש אודישן בלהקה של בית הספר החדש שלי

ואין לי שמץ מה לשיר אז בבקשה תנו לי רעיונות!

פשוט כל השירים היפים שעולים לכם בראש...

 

תודה מראש

יום אשש :]

נכתב על ידי ~אני הבוכה אני הצוחקת~ , 4/8/2007 15:30  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~אני הבוכה אני הצוחקת~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~אני הבוכה אני הצוחקת~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)