לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אימוCOOLית!!11אחדאחד


אני האימו הכי אימו בעולםם ומי שרוצה להיות כמוני עבוד לו כי אני עמוק בסצנה!!

Avatarכינוי:  אימו, לייק דה?!

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אי מאסט בייי אימוווווווווווו נוסלגיטות!!


אז היום כאילו לייק עברתי ליד שכבת ז'.. וזה היה כזה נוסטלגי כאילו שיואו @@

נזכרתי שאני הייתי בכיתה ז'והייתי מהזה חננה

לבשתי דברים של חחנים והיה לי דיבורי של חננים! ושמעתי שרית חדדד כאילו פחחחחחחחחחח

לריעננון כאן-> http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=391521&blogcode=5932083

ואז חשבתי וואי עכישו אני כולי אימו מגניבה וקשוחה שהסקס נוטף ממני (תרתי משמשע שיאה :P)

ואז חשבתי שאני היכולה לאמץ אותן! כן כן! לגרום לאן להיות בונת החסות שלי וללמד אותן איך להיות אימו אמייתיות!

 

באתי אליהן בספרייה (ביתן הצנוע) וראיתי אחת שהיא יענו המנהיגה? איך קוראים לזה היום?

בכול מיקרה... דיברתי איתן והייתי פשוט בשוק! לאן שהחברה שלנו התדרדרה...

היה לאן ל'ק וורוד! והיה לאן אולסטארס וורודות!!!!!!!!!!!!

מה עובר על אנשים בימינו?!!?!?!

אתם לא יודעים מה HOT ומה NOT

והיו לאן קוספאות אוכל כאלה!!! הן אוכולות!!!!!!!!! אתם קולטים?!?!? הן אשכרה בואת לבית הספר לאכול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

והיה לאחת סכין לקלף את התפוח והיא לא חתכה איתו את הוורידים!!!!!!!!!!!!!

לאן הגענו???????????????????????

ואז באתי אילהן... והן קראו לספרנית השמנה!!!!!!!!!! והיא הוציאה אותתתתתתתתתתתתתתתי!

זה נורא הכעיס אותי. אם אני לא עאשה משהו מהר אני ישאר האימו האחרונה...

בילו'ש קואליץ עדיין לא ענה לאיימל שלי :< אני מקווה שאנחנו לא ברקינג אפ....

 

נכתב על ידי אימו, לייק דה?! , 8/4/2008 16:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,441
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאימו, לייק דה?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אימו, לייק דה?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)