בדיקות חדשות של משרד הבריאות העלו שנכון להיום בלוג זה בטוח לשימוש ע"י חד תאיים בצורת מזלף ויונקים שלפחות אחת הגפיים שלהם הוחלפה בקרבורטור, אך מפיץ רמת קרינה גבוהה ב2 מהמאושר לחצילים תבוניים ורהיטי גינה שהושרו בחומץ. כל השאר מתבקשים להיזהר בעת עצירת הרכבת.
מעצבת המשחקים קים סוויפט (Kim Swift) חשפה הפתעה מאוד מעניינת ב-PAX Prime האחרון. אחרי שעזבה את Valve ב2009 עבור משרה משתלמת יותר (לטענת האינטרנט) ב-Airtight Games (האולפן היצירתי מאחורי Dark Void המעניין אך כושל), רבים תהו מה אחד המוחות המבריקים שמאחורי Narbacular Dr.op (המילה השנייה היא כמובן דרופ, בלי נקודה באמצע. כתבתי אותה ככה כי לא ניתן לכתוב אותה כרגיל בישראבלוג) יעשה הלאה. מסתבר שהיא הייתה עסוקה בליצור קרוב משפחה ל-Portal, בשם Quantum Conundrum.
כן, כן. אני יודע שזה מזכיר קצת את Paradox Shift (שעל הדמו שלו, שקיבלתי מהמפתחים, אני מתכוון לכתוב פוסט מתישהו בשבועות הקרובים).
ובכלל, נראה ששינוי זמנים/מימדים מאוד פופולרי בקרב המפתחים עצמאיים. למרות זאת, יש הבדלים בין Shift ל-Conundrum. בראשון החפצים שומרים על התכונות שלהם במעבר בין תקופות הזמן, ב-Conundrum התכונות של הסביבה משתנות לחלוטין בהתאם למימד שנבחר באותו רגע על ידי השחקן. בדמו נחשפו, למשל, מימד fluffy (בו כל החפצים הופכים לגרסאות קלות מאוד של עצמם), מימד עם גרביטציה הפוכה, ומימד בו הזמן עובר פי 20 יותר לאט.
במבט ראשון המשחק נראה מאוד מעניין. נראה שאנחנו נדרשים לעבור בין המימדים בתזמון מוצלח, ולנצל ביעילות את התכונות של כל אחד מהם כדי לפתור את הפאזלים שבמשחק. יש לי עכשיו שתי ציפיות מהמשחק: פאזלים איכותיים שידרשו מחשבה (למרות שאחרי צפייה בדמו, נראה שהדרישה הזו היא הימור כמעט בטוח) ומגוון גדול יחסית של מימדים זמינים במשחק. לפי מבנה המכונה שקובעת אילו מימדים יהיו זמינים בשלב, אני יכול להסיק שעד 4 מימדים יכולים להיות "זמינים" בכל חדר, אבל זה לא אומר יותר מדי על המקסימום שיהיה זמין בסופו של דבר - שאני מקווה שיהיה גבוה יותר.
בכל אופן, נראה שיש לקים וחבורתה עוד די הרבה זמן לעבוד על המשחק, כי תאריך היציאה שהוזכר הוא אי שם בתחילת 2012.