לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

....הנאות החיים....



Avatarכינוי:  forever young:)

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

משפחה?


פתאום קמתי לבוקר שישי ושמעתי את מה ששמעתי שהיא אמרה עליי... דברים שטחיים ומגעילים כלכך שהכאיבו יותר ממה שניראה,צרבו לי את הלב. הרגשתי כלכך חנוקה והדמעות התחילו לעלות וניזכרתי במקום הזה . המקום שלי שאני יכולה לרשום מה שאני רוצה ולשפוך את הכאב שלי ואפאחד לא שופט אותי. שנתיים עשיתי בשבילך הכל בשביל כולכם וכניראה שהתרגלתם לזה שאני המנקה המבשלת המסיעה הקונה הכלבה שלכם המשרתת שתעשה הכל . ״השמנה המגעילה עם הדוף הדוחה שאפאחד לא רוצה ״. כמו שאת אמא שלי אומרת עלי באהבה כלכך גדולה. בחיים לא שמעתי ממך את המילים אני אוהבת אותך. רק דקירות .לא חיבוק אימהי וכלום. אבל כן שמעתי מה שאמרת היום . שאני זונה שרמוטה שמסתובבת בחוץ שמנה מגעילה שאפאחד לא רוצה . בזמן שאני לא מסתובבת בחוץ וכל הזמן איתך בבית מטפלת בך ועוזרת ושכח מי שעוד היה חבר/ה שלי תפס את התחת שלו והלך בזמן שישבתי לידך בבית חולים. ואז כבר הבנתי שאין דבר כזה חברי אמת חברים שיעמדו לצידי בטוב וברע. חילחל לי שרק משפחה יהיו תמיד לצידי. הזמן עובר ואני כלל לא מרגישה ככה . אני מרגישה דחויה,שנואה,שאני מגעילה אותכם. זה מה שאתם אומרים. אח שלי מתבייש בי מתבייש להסתובב איתי מדבר אלי כמו כלבה . מוחקת את היותי אחותו מהפייסבוק ומגדיר את חברים שלו כאחים שלו. אבא שלי בכלל לא בבית כדי להכיר אותי. אני בת 22 ,פאקינג 22!!!,לא ניתפס לי בלב אני מרגישה כמו ילדה בת 12 שבורה ופגועה שרומסים אותה. כואב לי כבר כואב לי מהיחס הזה נישבר לי מהזלזול והחוסר הערכה והניצול המתמיד. אני נותנת את כלכולי אני עושה ועושה וסופגת 22 שנה אני סופגת ובוכה וכואבת. כאילו אני אפס ,למדתי 14 שנה חתמתי קבע ואני אפס ניקיתי עשיתי בתי חולים עזרתי תמכתי נפשית לאורך כל הקשיים שעברנו ובסוף מי אני? ״***** השמנה והמגעילה שמי יסתכל עלייה בכלל ראית איך את ניראת !? איך את ניראת ?! דוחה״... בזמן שאני לא שמנה מגעילה כלכך אלא בחורה רגילה. אבל זאת דרך השפיטה שלכם על כמה קילוגרמים . למה לשפוט בכלל בנאדם ע״פ משקלו?!!!!! אין לי מאפיינים אחרים???! מה אני כלום???!!!! איך אני ניראת?!!! תסתכלו איך אתם ניראים... חסרי עמוד שידרה מגעילים. חשבתם אולי שאני לא מביאה בחור הביתה כי אני מתביישת בכם?!!!! כןכן .... למה לא יצאתי לא ניסיתי?כל פעם שזה הגיע לשבר על הבית תפסתי צעד אחורה. אני אסלול את דרכי למעלה ואני אצליח אני אצליח לצאת ממכם . אם בטוב או רע . בע״ה.
נכתב על ידי forever young:) , 26/7/2013 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,911
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לforever young:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על forever young:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)